blue flame demper het waard??

is een blue flame demper 220 pond waard?

  • ja

    Stemmen: 13 86,7%
  • nee

    Stemmen: 2 13,3%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Ontzettend mooie dempers, met een gruwelijk hard geluid :}

[me]chielmi mompelt iets over klinkers uit de straat rijden etc. ;)
[/me]



Heb ze afgelopen zomer in Engeland en op het Isle of Man wel vaak gezien. Hier in Nederland zie je ze nooit.

[me]RoyR gaat volgend jaar naar de TT of Man. Misschien eens informeren }) [/me]
 
Motoport A,dam is idd de importeur.

Prijzen zijn precies dezelfde als op de Blueflame site.
Omrekenen naar € + 15,- (verzenden)

Je zou ze dus in principe ook gewoon in de UK kunnen bestellen.


Wat betreft de dempers.... :}
Had er één op mijn oude SV.
MEGA sound :9
Had alleen nog een oude "silver carbon" versie
Was geen succes, verkleurde/verbrandde heel snel...zeker op een twin.
Die maken ze dus nu ook niet meer.
Maar zonder problemen een hele nieuwe titanium demper gekregen.
Service is ook goed dus.

Supermooie dempers ,bestaan dieook voor een TL1000r
ja
 
Laatst bewerkt:
heb een tijd geleden ergens op een amerikaanse site een filmpie gezien van een kerel met een R6 + blueflame. Kwam ook wel een leuke vlammetje uit. Ziet er best leuk uit. 8-)

Ik heb dus ook JA gestemd, gewoon doen!
 
ik ben overtuigd, ik ga mijn motor verwennen met een blue flame demper. heb effe een mailtje gestuurd naar motoport A'dam dus ik hoop binnekort het resultaat te kunnen showen
 
Heb ze gevonden,920 euro is wel een hoop geld voor een stelletje dempers.

Heeft er iemand een geluidsfilmpje van een twin ?
en het mail adres van de importeur in a'dam
 
Ze klinken wel goed zo te horen, maar het uiterlijk..........ik kan niet snappen dat iemand dat aanspreekt met die rare dubbele flauwekul en die verkleuring.

Blueflame verhoudt zich tot een normale demper als een trainingspak tot een maatpak.
 
micron levert deze verkleurde dempers ook.........scorched noemen ze dit.

op de motorrai even staan lullen met een engelsman van micron....zien er heel netjes uit die spulletjes van hun.
 
ik zal me wel veel boze reacties op de hals halen :) maar....
Ik vind het geluid van die motor uit het filmpje niet zo heel bijzonder hoor.
Ik mis een beetje dat mooie volle/holle?? hoe zeg je dat, geluid. Ik vind hem een beetje dof klinken.
Maarja langs de andere kant... ik vind die verkleuring wel weer mooi. Op mijn motor staat het niet, maar op een streetfighter vind ik het denk ik wel weer heel mooi.
 
Ik ben van plan om in de zomer een andere demper aan te schaffen voor mn SV maar het liefst heb ik aan beide kanten 1, kan ik dan gewoon 2 dempers kopen en zelf de bochten laten maken ofzo (zal wel duur worden :X )...
 
Terug
Bovenaan Onderaan