40 kW powerrr
MF veteraan
- 21 sep 2010
- 1.612
- 376
je begrijpt dat bagage gedeelte verkeerd die flexcase klap je uit als je stilstaat om een exta helm erin kwijt te kunnen dat hoef je niet uit te klappen en dan kan je gewoon rijden.wel iets minder ruimte dat dan weer wel.
Hoe kom je erbij dat dit een 400 is? Het is een 350 cc.En dan het vermogen: iemand roemt de 24 kW/ 35 Nm die ze uit de 400 cc halen. Mijn 10 jaar oude 400 heeft er meer (28 kW/ 38 Nm). Ik snap natuurlijk wel dat het meer gaat om de verhouding vermogen/gewicht en hoe dat vermogen eruit komt.
Automobilisten schrikken dan en gaan aan de kant -->Ik begrijp hier niks van, die voorkant, sorry maar ik vind het niks.
Pffff niet mooi.
Jammer zeg.
Ook mijn eerste keuze niet.
Weet zo even niet wat ie moet kosten, maar zal een beste duit zijn.
Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik al meerdere BMW motorfietsen heb gehad sinds 1989.
Ik vraag me met regelmaat af wie daar soms de motorfietsen ontwerpt.
Want er komen soms modellen voorbij die werkelijk geen hond wil kopen.
En laten we nou niet het woordje inovatief in de mond nemen, want er zijn meerdere modellen van BMW die werkelijk de plank hebben misgeslagen.
Maar goed......smaak is persoonlijk zal iemand kunnen zeggen.
En ook dat.....is de waarheid als een koe.
Vr gr
jouw volgende scooter CygnusX?