40 kW powerrr
MF veteraan
- 21 sep 2010
- 1.612
- 376
Hier is de indruk net andersom: ik vind de voorzijde nog wel kunnen (beetje gezocht, maar niet lelijk). Maar de achterzijde lijkt wel zo'n 50 cc schakelbrommer uit de jaren '70.
Het meest absurde vind ik dat je alleen bagage kunnen meenemen als je stilstaat (wie heeft dat verzonnen en wie heeft dat goed gevonden!?). Zelf vervoer ik mijn bagage naar de plaats van bestemming, waar ik het er meestal uithaal omdat ik het daar nodig heb.
En dan het vermogen: iemand roemt de 24 kW/ 35 Nm die ze uit de 400 cc halen. Mijn 10 jaar oude 400 heeft er meer (28 kW/ 38 Nm). Ik snap natuurlijk wel dat het meer gaat om de verhouding vermogen/gewicht en hoe dat vermogen eruit komt.
Maar goed... Ik heb er nog niet op gereden, maar hij moet wel heel goede andere eigenschappen hebben om deze missers te compenseren.
Het meest absurde vind ik dat je alleen bagage kunnen meenemen als je stilstaat (wie heeft dat verzonnen en wie heeft dat goed gevonden!?). Zelf vervoer ik mijn bagage naar de plaats van bestemming, waar ik het er meestal uithaal omdat ik het daar nodig heb.
En dan het vermogen: iemand roemt de 24 kW/ 35 Nm die ze uit de 400 cc halen. Mijn 10 jaar oude 400 heeft er meer (28 kW/ 38 Nm). Ik snap natuurlijk wel dat het meer gaat om de verhouding vermogen/gewicht en hoe dat vermogen eruit komt.
Maar goed... Ik heb er nog niet op gereden, maar hij moet wel heel goede andere eigenschappen hebben om deze missers te compenseren.
Laatst bewerkt: