Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Naaauuuw, je kunt ook overdrijven hè . De F800’s zijn allemaal Rotax’en en jaren ‘80-90 vanaf design. Het schakelen met natte-plaat koppeling is van een héél andere orde dan bij die Beemer’s waarbij het vliegwiel hetzelfde toerental draait als de krukas. Te denken aan de K-bakstenen, R-serie -airhead’s oilheads. De latere K serie ‘dwarsliggers’, recentere waterboxers hebben ook een natte- plaatkoppeling en kunnen schakelen als boter. Wat, als je weet hoe, met een oude boxer of K ook kunt (alleen weten hoe…)Bmw versnellingsbakken komen uit WO2 Russische T34 tanks, en zijn sindsdien amper geëvolueerd
je leert er mee rijden.
niet vergeten duidelijke schakelbewegingen te maken, anders durf je wel eens een false neutral tegen te komen. Op de ST althans, misschien zijn ze op de GT’s iets beter.
Bij mijn S de schakeling ‘omgedraaid’ 1 omhoog, de rest naar beneden ‘trappen’. Géén last meer gehad.De juiste stand van het schakel hefboom is erg belangrijk. Zorg er voor dat de hoek tussen de stelstang en de hefboom aan het blok zo dicht mogelijk tegen de 90 graden zit. Dus als het moet de hefboom van het blok afnemen en verzetten om op de ideale stand van de schakelpendaal te komen. Dus niet alleen maar met de stelstang instellen.
Bij 90 graden leg je met de kleinste slag de grootste afstand af
Ik probeer in te schatten of dit serieus is of een sterke grapBij mijn S de schakeling ‘omgedraaid’ 1 omhoog, de rest naar beneden ‘trappen’. Géén last meer gehad.
Nee hoor, geen grap. Wordt in de racerij ook gedaan en is goed te realiseren met wat creativiteit.Ik probeer in te schatten of dit serieus is of een sterke grap
Is volkomen nieuw voor mij maar lijkt me niet eens zo gek, eigenlijk.Nee hoor, geen grap. Wordt in de racerij ook gedaan en is goed te realiseren met wat creativiteit.
Nou gebruik ik een redelijk stevige tassenset die altijd op m'n motor blijft zitten.
Bij de Suzuki zit de uitlaat relatief laag en was dit geen probleem. Ik vermoed echter dat op de BMW de linker tas de uitlaat gaat raken.
Er zit wel een hitteschild(je) maar deze is van bescheiden omvang. Bestaan er, zover jullie weten, oplossingen in de vorm van grotere hitteschilden?
Of kan ik beter op zoek naar een set originele danwel universele koffers en zijn daar nog tips over?
Zaterdag kan ik het in ieder geval gaan uitproberen.
Bekijk bijlage 1659737
Ze hebben twee brede klittenband "banden" aan de bovenkant en straps aan de onderkant. Die straps kan ik vermoedelijk wel goed vastmaken aan de beugel en dat klittenband dan inderdaad wat korter zetten.Weet niet hoe de tassen vastzitten maar misschien kan je deze strakker zetten waardoor ze wat hoger komen te hangen.
Als je voor originele koffers gaat moet je ook opletten dat het wel de juiste zijn.
Je hebt zover ik weet twee versies van de BMW sportkoffers.
Eentje voor op de K1200R /S /R sport + K1300R /S en eentje voor de F800. Dit is net anders qua bevestiging en dus wel van belang anders heb je mooie koffers voor een andere fiets
Hii! Ik ben zojuist eigenaar geworden van een BMW F800GSA 2013. Nu ben ik alleen nog opzoek naar twee zijkoffers. Op marktplaats staan 2 zijkoffers voor de BMW R1200GSA modellen t/m 2013. Weet iemand toevallig of deze koffers ook passen op de F800GSA?
Als je geen sportkoffers (vario type) wil gebruiken zijn er voor de GT ook Touringkoffers te koop, volgens mij nog schaarser....Als je voor originele koffers gaat moet je ook opletten dat het wel de juiste zijn.
Je hebt zover ik weet twee versies van de BMW sportkoffers.
Eentje voor op de K1200R /S /R sport + K1300R /S en eentje voor de F800. Dit is net anders qua bevestiging en dus wel van belang anders heb je mooie koffers voor een andere fiets
Dat is ook niet gek. T werkt nl voortreffelijk. Trefzekerder etc.Is volkomen nieuw voor mij maar lijkt me niet eens zo gek, eigenlijk.
Ja hè, staat 'm goed.Geweldige kleur ook trouwens.