BMW F900XR

Nice!

Ik heb de switch van een 900R naar een 1250R wel gemaakt in december. Nu, 1500km verder geen seconde spijt. Vind trouwens de 900R/XR een geweldige zet van BMW
Zeker een goede zet, en de 1250 is een heerlijke machine. Enige is dat ik direct last van mijn rug kreeg op de 1250R, op de 900xr nergens last van... (rug is gebroken geweest na een crash in Duitsland).
 
Nice!

Ik heb de switch van een 900R naar een 1250R wel gemaakt in december. Nu, 1500km verder geen seconde spijt. Vind trouwens de 900R/XR een geweldige zet van BMW


Ik zie in een 900R vooral een leuke speelfiets... korte dagritjes, gymkhana, een occasionele circuitdag... daar gaat zo'n 1250R mij teveel van het goede voor zijn. (en te duur)
 
Zeker het proberen waard! Ik was aan het denken om dit jaar weer eens uit te kijken naar iets anders maar nu een aantal ritjes in 2021 op de 900r gemaakt te hebben, trek ik de conclusie dat het echt een fijn apparaat is!
 
Vorig jaar heb ik een voorstel gedaan om een X en XR treffen te houden. Toen kwam corona ertussen. Is er hiervoor nog animo heren ? ( en dames, zijn er eigenlijk dames in dit gezelschap?). Ikwil weleens al die accessoires zien van jullie. En een grote groep X en XR bij elkaar moeten toch mooie plaatjes opleveren.. Ergens in het midden van het land, rond Utrecht stad denk ik aan. Ergens waar we de ruimte hebben ivm corona, en het ook niet enorm in de kijkerd loopt. Is dat wat? Grz RickO
 
oh animo zeker, alleen even de nieuwe ontwikkelingen in de gaten houden wat betreft mensen bij elkaar.
Ik kan me voorstellen dat het misschien leuk is om ergens af te spreken en lekker te touren een stukje. Zijn we ook minder afhankelijk van de lokale horeca dan (al dan niet open).
Er was bijvoorbeeld in de buurt van Vierhouten (Veluwe) een leuk hotel/restaurant met een buiten catering waar wat lekkers te krijgen was.
Kan zomaar gerealiseerd worden, heb de route nog in de app staan.
 
Vorig jaar heb ik een voorstel gedaan om een X en XR treffen te houden. Toen kwam corona ertussen. Is er hiervoor nog animo heren ? ( en dames, zijn er eigenlijk dames in dit gezelschap?). Ikwil weleens al die accessoires zien van jullie. En een grote groep X en XR bij elkaar moeten toch mooie plaatjes opleveren.. Ergens in het midden van het land, rond Utrecht stad denk ik aan. Ergens waar we de ruimte hebben ivm corona, en het ook niet enorm in de kijkerd loopt. Is dat wat? Grz RickO
We hebben uiteraard Wipneussie, hoe kun je dat gemist hebben. 8)7
 
Vorig jaar heb ik een voorstel gedaan om een X en XR treffen te houden. Toen kwam corona ertussen. Is er hiervoor nog animo heren ? ( en dames, zijn er eigenlijk dames in dit gezelschap?). Ikwil weleens al die accessoires zien van jullie. En een grote groep X en XR bij elkaar moeten toch mooie plaatjes opleveren.. Ergens in het midden van het land, rond Utrecht stad denk ik aan. Ergens waar we de ruimte hebben ivm corona, en het ook niet enorm in de kijkerd loopt. Is dat wat? Grz RickO
Zeker animo! Lekker plannen en kijken wat de regeltjes mbt corona gaan doen. Zolang je in de buitenlucht staat en 1,5m aanhoudt gaat het goed hoor :)
 
Wipneussie is ook van de partij hoor😊
In de buitenlucht en een beetje afstand houden...
Denk ook eerlijk gezegd niet dat we met een giga groep zullen zijn😉
Ik zeg lekker plannen👍🏻
 
@Rich24 , ik heb als accessoires nog velglint in de aanbieding😜
Mag jij het erop plakken goed? 😉
 
Laatst bewerkt:
De motorfiets is opgehaald. Het proces kwam n beetje in een versnelling omdat de dealer zei dat iemand anders graag een proefritje wilde maken. Dus toen meteen vandaag maar gekocht. Hier is die dan
 

Bijlagen

  • ABEAD7B2-A975-4D7D-A7B7-26246ED2AACA.jpeg
    ABEAD7B2-A975-4D7D-A7B7-26246ED2AACA.jpeg
    96,6 KB · Weergaven: 24
  • IMG_2210.MP4
    15,8 MB
Dankjewel! Haha nee ik geloofde hem wel. Opgehaald in motoport almere. De motor is van alle opties voorzien! Morgen eerst de verschrikkelijke sticker weghalen en daarna vol trots de weg op haha! Wat is dat scherm vel zeg! Zelfs in de volle zon zie je alles nog, ben er helemaal weg van. Merkte alleen op de terugweg dat een liedje afspelen via de motor heel erg hapert, terwijl als deze op de bluetooth van de helm wordt gezet hij perfect werkt. Is dit op te lossen? Of is dit hoe het hoort
 
Is het de ex-demo? Aankoop compleet afgerond met Peter? Veel veilige en leuke kilometers! Als je nog wat tips wilt hebben: ik heb inmiddels het hele ding uit elkaar gehad (ookal was het niet de bedoeling haha).

Hoe heb je het liedje afgespeeld dan? Ik heb namelijk op verschillende manieren muziek afgespeeld, via tft, via connected app, via telefoon, allemaal geen probleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan