Bram98
MF'er
Daar heb ik mijn nieuwe Beemer afgelopen weekend ook gehaald.
Goed vooruitzicht, veel plezier vrijdag.
Toevallig ook een G310R?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daar heb ik mijn nieuwe Beemer afgelopen weekend ook gehaald.
Goed vooruitzicht, veel plezier vrijdag.
Kon hij niet gewoon de showroom uitrollen? Nieuwe olie en gáán. (Of terugkomen voor de beurt, vast nog niet nodig qua kilometers)
Ik gok op de nieuwe 1250 boxer.Toevallig ook een G310R?
Nee, dan is het goed.Hij heeft 0 kilometer en er moest nog een kenteken aangevraagd worden vandaar
Ik gok op de nieuwe 1250 boxer.
Gaaf ding.Bijna goed, de scrambler
Ik zal binnenkort ff wat plaatsen in het juiste draadje.
Mooi! Trots bezit een 'op kenteken' 2019 G310R.Gisteren opgehaald, vandaag de 300 km gepasseerd Zal maar alvast een afspraak maken voor de 1000 beurt. Bedankt voor je advies Worldbeater. Hij rijd heerlijk in de stad. Stipjes in m'n spiegels bij stoplichten
Bekijk bijlage 1379633
@Bram98, was het echt 4550, was het geen 5450? Anders voel me nu toch echt genaaid zeg! Heb mijn twee (!!!) weken oude KTM Duke 390 (nog niet eens 600km geklokt toen) bij Molenaar ingeruild (stom natuurlijk, had meteen de BMW moeten kopen) en kreeg nul komma nakkes af van de 5450 die ze daar voor de G310R vragen! Natuurlijk ook veel geld verloren op de Duke >.<Mijn A code 80 is binnen! Dinsdag bij Arie Molenaar op een versys x-300 en een G310R gereden. Aardige mensen daar overigens. Hadden het aardig druk en vonden het geen probleem om die kawa uit de showroom rijklaar te maken en in de lift naar beneden te zetten. De versys is door zijn tweede cilinder soepeler maar dat maakt hem ook gelijk saaier in mijn optiek. Hoogtoerig blok en een zadel gemaakt van steen heb ik van horen zeggen De G310R heeft op papier meer koppel en in de praktijk voel je dit ook echt. In het stadsverkeer is het naar mijn mening juist fijn als dat koppel eerder tot zijn recht komt. In de praktijk zul je toch niet gauw 7000 toeren in de binnenstad van Breda rijden. Nu twijfel ik tussen de R en de GS (waar ik door gebrek aan een demo niet op heb kunnen rijden). Ik kreeg een aanbod voor een R (BJ 2018) met 0 km van 4550. Is dit een schappelijke prijs? Ik weet dat de GS voor mijn lengte eigenlijk beter is (190 80kg) maar hij zit minder sportief en de medewerker van Molenaar vertelde me dat de R leuker en sportiever rijd. Is het de moeite waard om hun te vragen een GS als demo in te zetten terwijl ik hem eigenlijk toch al net boven budget vind? Ik hoor graag jullie mening.
Volgende week goed weer voorspeld...
Ik ben 1.82 en 98 kilo.
Vorig jaar nog 102.5 kilo, maar ook 89 kilo geweest.
Heb je een foto van jou op de GS ?
En hoe lang is zij? Want er zijn er hier die de GS zelf hebben moeten verlagen.Mijn vrouw neemt vanaf woensdag een opfrislesjes om te kijken of ze weer wilt gaan motorrijden na een heeeeeele lange tijd.
Mijn BMW R1100RT is een beetje zwaar, maar zo'n 310GS zou natuurlijk ideaal zijn
Bekijk bijlage 1381034
En hoe lang is zij? Want er zijn er hier die de GS zelf hebben moeten verlagen.
Gewicht zal ik niet vragen.
Maar even de zelfontspanner gevraagd om een nieuwe te trekken. (Liever maak ik foto's zonder rijder)Heb je een foto van jou op de GS ?
@Bram98, was het echt 4550, was het geen 5450? Anders voel me nu toch echt genaaid zeg! Heb mijn twee (!!!) weken oude KTM Duke 390 (nog niet eens 600km geklokt toen) bij Molenaar ingeruild (stom natuurlijk, had meteen de BMW moeten kopen) en kreeg nul komma nakkes af van de 5450 die ze daar voor de G310R vragen! Natuurlijk ook veel geld verloren op de Duke >.<
Foto van de USB lader? Ik heb voor hetzelfde geld de bekende BMW plug gemonteerd gekregen, nu zit er dus een losse USB adapter op.Ik moet je helaas teleurstellen.. was echt 4550, 0 km bj 2018 kenteken 2019. Ik heb die van jou ook zien staan met mra windscherm als ik het goed heb. Ze hadden groot ingekocht vorig jaar zei ton. 18 stuks G310R. Ik moet er wel bij zeggen dat ik 120 euro extra kwijt was aan een originele bmw dual usb lader inclusief montage. Die zit nu wel netjes weggewerkt en hoef zelf niet te klooien met kabels en stopcontacten inbouwen.