Bmw motorrad navigatie app

22 nov 2022
1
0
Goedendag,

Afgelopen week mijn bwm f850 gs met tft screen ontvangen.


Nu ben ik al aan het klooien geweest met de navigatie, telefoon verbonden met tft scherm en bmw motorrad navigatie app gedownload.
Het navigeren gaat goed tot dat ik mijn telefoon scherm uit zet of totdat het scherm zichelf uitschakeld door inactiviteit.

Dan stopt de het tft scherm direct met navigeren.


Moet je je telefoon altijd aan hebben tijdens het navigeren of moet ik verder gaan zoeken in instellingen van de telefoon?

Bedankt alvast
 
Goedendag,

Afgelopen week mijn bwm f850 gs met tft screen ontvangen.


Nu ben ik al aan het klooien geweest met de navigatie, telefoon verbonden met tft scherm en bmw motorrad navigatie app gedownload.
Het navigeren gaat goed tot dat ik mijn telefoon scherm uit zet of totdat het scherm zichelf uitschakeld door inactiviteit.

Dan stopt de het tft scherm direct met navigeren.


Moet je je telefoon altijd aan hebben tijdens het navigeren of moet ik verder gaan zoeken in instellingen van de telefoon?

Bedankt alvast
Als je een iPhone hebt moet je sowieso de app aanzetten voordat je gaat navigeren (staat ook in de handleiding van de motor), maar vervolgens zet ik mijn telefoonscherm uit. De navi blijft dan gewoon werken (S1000RR icm iPhone); mijn vriendin rijdt een F900R en daar werkt de app/navi (Androïd) ook prima.

Enige nadeel: als ik mijn telefoon in m’n heuptasje (op m’n rug) stop valt de verbinding regelmatig weg; als ik m’n telefoon in de borstzak van m’n pak doe heb ik daar geen last van.
 
iPhone hebt moet je sowieso de app aanzetten
Naar mijn ervaring is dit niet waar, de motor schakelt zelf de app in. Probeer maar door de motor te starten en via de motor te gaan navigeren naar een waypoint.

Bluetooth is altijd onbetrouwbaar, met de laatste nieuwe versie van de motor software gaat het wel beter (Software 023.011.060 f900XR).

Onderweg, waar mogelijk één stoorzender is wil de verbinding wel eens wegvallen om meestal later weer terug te komen.

Het is niet nodig dat de telefoon aan blijf staan (in mijn geval)
Probeer eens alle verbindingen en software te verwijderen en daarna software opnieuw installeren en daarna de verbinding.
Werkt dit niet licht dit aan de iPhone instellingen. Misschien aan “ververs op de achtergrond”
 
Terug
Bovenaan Onderaan