BMW nineT

Volgens mij zijn er geen regels voor spannen....je mag ook met een auto in NL rijden waarvan het stuur aan de rechterkant zit.
Of het handig is zo'n bak aan de linkerkant....
 
Tjah; leuk zo'n K75..

Maar dan heb ik liever de R nine T versie

BMW-Concept-Lac-Rose.jpg
 
Of deze; ook mooi

VTR-Customs-BMW-RnineT-Urban-GS-Dakar-06.jpg
Lekker naar Dakar zonder carterbescherming, valbeugels, spiegels die bij de eerste bocht de lak van je tank slaan en een nummerplaat die op een hobbelige weg je links inhaalt. Doe mij maar de nr 101 versie dan. (als ik met mijn voeten bij de grond kan)
 
Lekker naar Dakar zonder carterbescherming, valbeugels, spiegels die bij de eerste bocht de lak van je tank slaan en een nummerplaat die op een hobbelige weg je links inhaalt. Doe mij maar de nr 101 versie dan. (als ik met mijn voeten bij de grond kan)
Staat nergens dat er mee naar Dakar gegaan wordt :N Staat dat ie mooi is :Y
 
Lekker naar Dakar zonder carterbescherming, valbeugels, spiegels die bij de eerste bocht de lak van je tank slaan en een nummerplaat die op een hobbelige weg je links inhaalt. Doe mij maar de nr 101 versie dan. (als ik met mijn voeten bij de grond kan)
Wel lekker veilig z'n reflectoren op de voorvork gelaten...altijd nuttig in de woestijn:P
 
Een verlate reply.
Ook hier geen ‘wiebelende’ derrière. Wel een keer op een nat wegdek bij hogere rpm’s dat de achterband wat tractie begon te verliezen door de sterke motorrem. Wellicht was dat het wiebelende dat je voelde?
Voor mij zit het standaard zadel goed, er zullen ongetwijfeld betere (after market) zadels zijn, maar deze voldoet voor mij.

Veel plezier volgend weekend!
 
Een verlate reply.
Ook hier geen ‘wiebelende’ derrière. Wel een keer op een nat wegdek bij hogere rpm’s dat de achterband wat tractie begon te verliezen door de sterke motorrem. Wellicht was dat het wiebelende dat je voelde?
Voor mij zit het standaard zadel goed, er zullen ongetwijfeld betere (after market) zadels zijn, maar deze voldoet voor mij.

Veel plezier volgend weekend!

Hmm zou misschien inderdaad kunnen dat het daarmee te maken heeft. Zadel is inderdaad ieder z’n eigen.

Volg al een tijdje Ironwood Customs en man wat maken die gruwelijke motors.
 
Iemand hier nog interesse in een tank strap + tas voor de R nine T?

Mag weg voor 60 euro.. Best handig om je slot/wat klein spul in te vervoeren.

e4b5d4221d5af1d79b7c88739e8b2761.png
 
Iemand hier nog interesse in een tank strap + tas voor de R nine T?

Mag weg voor 60 euro.. Best handig om je slot/wat klein spul in te vervoeren.
Nee Chris ik niet. Die zat er bij toen ik m kocht, gelukkig was er iemand op Marktplaats die m wilde hebben.
 
Laatst bewerkt:
Een verlate reply.
Ook hier geen ‘wiebelende’ derrière. Wel een keer op een nat wegdek bij hogere rpm’s dat de achterband wat tractie begon te verliezen door de sterke motorrem. Wellicht was dat het wiebelende dat je voelde?
Voor mij zit het standaard zadel goed, er zullen ongetwijfeld betere (after market) zadels zijn, maar deze voldoet voor mij.

Veel plezier volgend weekend!

Nu 2 volle dagen mee gereden en inderdaad bij hoge RPMs omhoog of omlaag merk ik dat de achterband inderdaad tractie verliest.

De motor die ik nu mee heb is een wereld van verschil van degene die ik mee had van een andere dealer, met uitzondering van zadel want die blijft kei hard.

Merk ook wel dat bij deze motor je wat beter moet opletten met het schakelen, ben je te enthousiast dan kom je van een koude kermis thuis.

Dit gaat hem zeer waarschijnlijk worden en morgen maar eens met de dealer praten wat verstandig is aan opties etc aangezien ik het eea zou willen spuiten en aanpassen.
 
Nu 2 volle dagen mee gereden en inderdaad bij hoge RPMs omhoog of omlaag merk ik dat de achterband inderdaad tractie verliest.

De motor die ik nu mee heb is een wereld van verschil van degene die ik mee had van een andere dealer, met uitzondering van zadel want die blijft kei hard.

Merk ook wel dat bij deze motor je wat beter moet opletten met het schakelen, ben je te enthousiast dan kom je van een koude kermis thuis.

Dit gaat hem zeer waarschijnlijk worden en morgen maar eens met de dealer praten wat verstandig is aan opties etc aangezien ik het eea zou willen spuiten en aanpassen.
En welk type zou het dan worden van de R nine T reeks?
(edit; zie dat Bertus hetzelfde vraagt)
Dan maar de vraag; wat wil je allemaal aanpassen? 😋
 
Ik vind het wel goed zo, klaar… geen aanpassingen meer tenzij BMW een brood-doos-tank-optie heeft, zo glijdt mijn lunch in het zand. ;)
09119524-654A-4A4B-BE3E-4A154B2811DD.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan