Voordeeltje, hier kunnen ook makkelijk 3 personen op.Even een tussendoortje wat je van een K75 kunt maken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voordeeltje, hier kunnen ook makkelijk 3 personen op.Even een tussendoortje wat je van een K75 kunt maken.
Maar wat een kort zitplekje.Tjah; leuk zo'n K75..
Maar dan heb ik liever de R nine T versie
Lekker naar Dakar zonder carterbescherming, valbeugels, spiegels die bij de eerste bocht de lak van je tank slaan en een nummerplaat die op een hobbelige weg je links inhaalt. Doe mij maar de nr 101 versie dan. (als ik met mijn voeten bij de grond kan)Of deze; ook mooi
Staat nergens dat er mee naar Dakar gegaan wordt Staat dat ie mooi isLekker naar Dakar zonder carterbescherming, valbeugels, spiegels die bij de eerste bocht de lak van je tank slaan en een nummerplaat die op een hobbelige weg je links inhaalt. Doe mij maar de nr 101 versie dan. (als ik met mijn voeten bij de grond kan)
Gelijk heb je! En leuk is ie welStaat nergens dat er mee naar Dakar gegaan wordt Staat dat ie mooi is
Alleen dat rode frame vloekt met het oranje op de tank/kuipje/spatbord....maar misschien ligt dat aan de foto.Of deze; ook mooi
Wel lekker veilig z'n reflectoren op de voorvork gelaten...altijd nuttig in de woestijnLekker naar Dakar zonder carterbescherming, valbeugels, spiegels die bij de eerste bocht de lak van je tank slaan en een nummerplaat die op een hobbelige weg je links inhaalt. Doe mij maar de nr 101 versie dan. (als ik met mijn voeten bij de grond kan)
Gaat bij hem ook om een huur motor om een vergelijk te maken zou ik er één bij een andere motorzaak huren in onderhoud kan daar wel eens een verschil in zijn. En anders toch naar een echte mannen BMW kijken
Een verlate reply.
Ook hier geen ‘wiebelende’ derrière. Wel een keer op een nat wegdek bij hogere rpm’s dat de achterband wat tractie begon te verliezen door de sterke motorrem. Wellicht was dat het wiebelende dat je voelde?
Voor mij zit het standaard zadel goed, er zullen ongetwijfeld betere (after market) zadels zijn, maar deze voldoet voor mij.
Veel plezier volgend weekend!
Nee Chris ik niet. Die zat er bij toen ik m kocht, gelukkig was er iemand op Marktplaats die m wilde hebben.Iemand hier nog interesse in een tank strap + tas voor de R nine T?
Mag weg voor 60 euro.. Best handig om je slot/wat klein spul in te vervoeren.
Waarom zit dat er allemaal op dan als het geen verschil maakt?Vandaag in het zonnetje de uitlaat klep er tussen uitgehaald. Staat toch net even beter zonder alle kabels en blokjes. Qua rijden geen verschil, mooi donker geluid.
Bekijk bijlage 1750541
Bekijk bijlage 1750540
Europa onzin..Waarom zit dat er allemaal op dan als het geen verschil maakt?
Een verlate reply.
Ook hier geen ‘wiebelende’ derrière. Wel een keer op een nat wegdek bij hogere rpm’s dat de achterband wat tractie begon te verliezen door de sterke motorrem. Wellicht was dat het wiebelende dat je voelde?
Voor mij zit het standaard zadel goed, er zullen ongetwijfeld betere (after market) zadels zijn, maar deze voldoet voor mij.
Veel plezier volgend weekend!
En welk type zou het dan worden van de R nine T reeks?Nu 2 volle dagen mee gereden en inderdaad bij hoge RPMs omhoog of omlaag merk ik dat de achterband inderdaad tractie verliest.
De motor die ik nu mee heb is een wereld van verschil van degene die ik mee had van een andere dealer, met uitzondering van zadel want die blijft kei hard.
Merk ook wel dat bij deze motor je wat beter moet opletten met het schakelen, ben je te enthousiast dan kom je van een koude kermis thuis.
Dit gaat hem zeer waarschijnlijk worden en morgen maar eens met de dealer praten wat verstandig is aan opties etc aangezien ik het eea zou willen spuiten en aanpassen.
Staat er mooi bij!Ik vind het wel goed zo, klaar… geen aanpassingen meer tenzij BMW een brood-doos-tank-optie heeft, zo glijdt mijn lunch in het zand. Bekijk bijlage 1751382