BMW R1200 ST ABS lampje blijft branden

Rikkert1997

MF'er
14 mei 2021
48
22
Hey,

Mijn BMW R1200 ST gaf tijdens het rijden ineens een waarschuwing icoon en het abs lampje bleef knipperen nu knipperd die nog steeds, ik heb zelf even kort gechecked of je bij zowel de voorrem als achterrem het klikken nog hoort van de ABS (stond op youtube) en dat hoorde je. Iemand enig idee wat ik zelf nog kan doen en zo niet naar welke monteur ik hem het beste kan brengen regio Rotterdam?

Alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • 4C299351-CB97-46E3-BAF3-756730B61F86.jpeg
    4C299351-CB97-46E3-BAF3-756730B61F86.jpeg
    156,6 KB · Weergaven: 15
  • IMG_9468.MOV
    5,2 MB
Er adverteert op marktplaats een bedrijfje dat abs pompen repareert. ABS stuurapparaten, komt vanzelf te voorschijn als je abs zoekt in het BMW motor topic. Je zou eens bij hen kunnen informeren.

Maar zoals gezegd, laat hem eerst uitlezen, misschien is het je abs sensor die faalt (of vuil is)
 
Er adverteert op marktplaats een bedrijfje dat abs pompen repareert. ABS stuurapparaten, komt vanzelf te voorschijn als je abs zoekt in het BMW motor topic. Je zou eens bij hen kunnen informeren.

Maar zoals gezegd, laat hem eerst uitlezen, misschien is het je abs sensor die faalt (of vuil is)
Die kunnen deze i-abs units niet reviseren, zoals al eerder aangegeven. De enige betrouwbare partner die ik tot nu toe daar in ben tegen gekomen is RH Electronics.
 
Twijfel tussen reviseren of verkopen dat de helft ongeveer van wat bmw voorstelde.
je kan het 1 doen en het ander niet laten. met die storing zal hij 2de hands niet veel opleveren want het is goed bekend hoe duur de reparatie is. persoonlijk zou ik voor revisie gaan bij RH (wanneer mijn unit kuren krijgt gaat hij daar ook heen de financiën liggen er voor klaar) maar het blijft een dure hobby. persoonlijk vind ik het bekrachtigde systeem erg fijn maar ik kan me ook goed voorstellen dat je tegen de kosten opziet. aan de andere kant, als iedereen de kosten weet trekken ze dat van de prijs af die ze willen betalen want dan moeten zij gaan reviseren of het aan de volgende overlaten en dan verlies je het weer bij verkoop.
 
Nieuwe speler in het veld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan