BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 15

Denk dat de hydrauliekslangen met snelkoppelingen worden aangesloten en dan is het zomaar een klusje van 2 minuten.

8B512FA1-9C25-4F97-AC56-8D35761B43F6.jpeg
 
Het zal ongetwijfeld niet zo moeilijk zijn bedacht, als dat ik dat zo in beeld schets... :+ :+

...maar goed..., dan gaan die rotjochies niet het draad verRoT tikken, maar meppen gewoon met een, net van opa gejatte, voorhamer die nippels aan barrels...


Bekijk bijlage 1421775

Tjonge. Blij met de uitleg want laat ik nu de hele tijd gedacht hebben dat dit een rode stuurdemper van een non-LC RT was
 
NON-LC-RT's hebben 'helega' geen stuurdemper nodig..., die fietsen liggen van zichzelf al als een blok op de weg, en sturen als op rails..., allerlei rare lapmiddelen zijn ons DOHC-ers dan ook volkomen vreemd... ;)
Die stuurdemper is de voorloper van de automatische stuurinrichting.
Binnenkort is dat een kleine rode hydraulische cylinder die aangestuurd wordt door google maps: je denkt aan de bestemming en je wordt er vanzelf naar toe gestuuRT.
 
...tjonge, jonge..., hier net TOCH een nieuwe 2-wieler gekocht... :/

Last van de warmte...??
Toch de roep om meer vermogen...??

Kweet het ook allemaal niet..., maar het jeukte toch een klein beetje..., en 'ja'..., het vleesch was plotseling zeldzaam zwak... :/

Een nieuw voorraad exemplaar, dus zeer binnenkoRT rijden...

...eentje met donkere velgen in ieder geval... :Y :Y

En met donkere aandrijving... :Y :Y
Elke tweewieler is goed zolang het maar een Reise Tourer uit de BMW stal is.
Een LC met rode stuurdempeRT?
 
...Ron..., post: ...tjonge, jonge..., hier net TOCH een nieuwe 2-wieler gekocht...

Nu maak je mij toch nieuwsgierig :?
 
...tjonge, jonge..., hier net TOCH een nieuwe 2-wieler gekocht... :/

Last van de warmte...??
Toch de roep om meer vermogen...??

Kweet het ook allemaal niet..., maar het jeukte toch een klein beetje..., en 'ja'..., het vleesch was plotseling zeldzaam zwak... :/

Een nieuw voorraad exemplaar, dus zeer binnenkoRT rijden...

...eentje met donkere velgen in ieder geval... :Y :Y

En met donkere aandrijving... :Y :Y
Waarom voelt dit als een sooRT mop in wording waarbij de trouwe lezeRTs net niet van nieuwsgierigheid ontploffen om dan zo met een totaal ander gekochte fiets geconfronteerd te worden dan de trouwe lezeRTs in gedachten hadden en misschien wel gehoopd.

Gok van mijn kant: een zeer fraaie trapfiets-met-elektrische-hulp-bij-heuvel-op-en/of-tegenwind....
 
Terug
Bovenaan Onderaan