BMW R1300 GS onthulling

Nu lach je nog... mijn linker knipperlicht schakelaar is niet meer helemaal lekker. Vervangen? Moet je de hele stuurschakelaar links kopen. Kosten? >€200 euro! |(|(
Kijk eerst even tweedehands .. kans dat je er wel een kan vinden voor een stuk minder.
 
Nu lach je nog... mijn linker knipperlicht schakelaar is niet meer helemaal lekker. Vervangen? Moet je de hele stuurschakelaar links kopen. Kosten? >€200 euro! |(|(
Bij mijn Honda heb ik de cluster uit elkaar gehaald, schoongemaakt en de draaidelen opnieuw ingevet; uurtje werk. Kan dat niet bij de BMW?

En bij 30 jaar oude duc werkt het nog steeds probleemloos... :+
 
Bij mijn Honda heb ik de cluster uit elkaar gehaald, schoongemaakt en de draaidelen opnieuw ingevet; uurtje werk. Kan dat niet bij de BMW?

En bij 30 jaar oude duc werkt het nog steeds probleemloos... :+

Nee heb het los gehad. De garage ook. Je kan de schakelaars zelf niet losmaken zonder het te slopen...

Kijk eerst even tweedehands .. kans dat je er wel een kan vinden voor een stuk minder.
Ja kijk ik ook naar. Maar dan zijn de symbooltjes vervaagt of er zitten verkeerde knopjes op. Of verkleurd... kortom het is allemaal kut!
 
Gaat dat niet stuk?

:+
Touch wood

20231006_124340_copy_2880x2156.jpg

Nog niet, maar ooit zeker...
 
Geinig die middenbok .. En een textuurtje op de cardan. (Zag ik ook bij de R12 NineT op de foto's)

18c84f28e687a1ee376165874f77f2ed.jpg
 
Sprak gisteren een motormaat die nu een 1250GS Adventure rijdt. Hij vind de 1300 ook maar een lelijk ding. Maar toen we verder in het gesprek waren bleek wel dat hij hem over een jaar of drie toch gaat kopen 🤔😂
 
Die walvisbult op de achterkant die een radar voor moet stellen hadden ze wel beter weg kunnen werken..
 
Geinig. De GS is veel geïmiteerd, maar met dit nieuwe model imiteert BMW de KTM 1290 SuperDuke GT 8-)
 
28 oktober staat ie bij Simako BDM Apeldoorn en Elst in de showroom. Geen idee hoe dat bij andere dealers is
 
Laatst bewerkt:
Ik had het juist andersom. Op de fotos vind ik hem mooier.

Maar goed, a.s. zaterdag eens kijken hoe die rijdt ;)
 
Op de foto's vond ik het een GS met een eetstoornis.

Tot ik hem op Jerez zag en het meeviel. Alleen die gesplitste demper op de uitlaat ben ik zelf nog niet over uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan