Mitta
MF veteraan
- 5 dec 2012
- 1.217
- 4
Mijn prachtige motor staat te koop, iemand interesse(of misschien weten jullie iemand?). Linkje naar advertentie!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mijn prachtige motor staat te koop, iemand interesse(of misschien weten jullie iemand?). Linkje naar advertentie!
Heb je daar een linkje van? Ga ik het eens doorlezen.@Maus75
Kijk dan ben ik toch niet de enige hier. Zie het ook met regelmaat op internationaal forum terugkeren. Afstelling, demping, houding op de fiets, kleding, scherm,banden etc. alles is al voorbij gekomen las ik. Bij de een helpt het een en bij de ander het andere of een combi van dingen.
Succes met de verkoop, moet goedkomen lijkt me.
Even een vraagje: jij hebt je katalysator vervangen. Wat doet dat precies met de motor, behalve gewichtsbesparing en meer geluid waarschijnlijk?
Nooit gedacht maar een naked, of beter gezegd deze S1000R, is echt de beste fiets om te rijden met harde wind (windkracht 7)!
Altijd gedacht dat mijn grote allroads hiervoor het beste waren. Niet dus, had ik jaaaaaren eerder moeten weten, dan had ik al die lelijke hokken niet hoeven rijden
Doordat hij lang niet zo hoog is, lager zadel, de voorover positie, laag zwaartepunt, lengte vd fiets etc heeft de wind minder invloed en rijd ik met veel meer vertrouwen dan om het even welke allroad
Hij kan ze uitlaatgassen beter kwijt(minder tegendruk door de dikke katalysator). Dus icm een powercommander zal die ook meer vermogen maken. Verder merk ik dat hij tijdens het rijden koeler blijft dan met de originele uitlaat.
Thanks, ga ik later met meer tijd lezen. De eerste hit op Google 'S1000R s..' gaf ook al het gezochte resultaat en forum.@Maus75
Ik heb een groter ruitje. Werkt overigens super maar niet tegen het kopschudden op hogere snelheid. Bij mij begon het eergisteren vanaf de 165 maar merk dat de houding op de fiets ook enigzins invloed heeft.
@Worldbeater
dit is het forum waar je hierover veel kunt teruglezen (en andere zaken natuurlijk).
BMW S1000R - Forum
Het onderwerp komt in veel verschillende topics terug, o.a. bij general chat, suspension set-up.
Ik haal maar 255 met me grote lichaam(en tegenwind) Maar stabiel als een steen!Ik las net over het onrustig zijn bij 200+ aan de voorzijde.
Ik kan me daar totaal niet in vinden. Ik rij eigenlijk altijd in dynamic pro en dynamic vering.
200+ is imo niet erg comfortabel, dus vaak heb ik het niet geprobeerd, maar 265 haal je op de teller wel. Ook toen totaal niet instabiel.
En natuurlijk ff een foto
Welkom met de mooie motor.Ik las net over het onrustig zijn bij 200+ aan de voorzijde.
Ik kan me daar totaal niet in vinden. Ik rij eigenlijk altijd in dynamic pro en dynamic vering.
200+ is imo niet erg comfortabel, dus vaak heb ik het niet geprobeerd, maar 265 haal je op de teller wel. Ook toen totaal niet instabiel.
BMW heeft aan journalisten een elektrische versie van de S1000R getoond.
In de volgende Motoplus over twee weken komt er meer info.
Lijkt me wel een handig ding voor woon~werk. 50 km per dag.
Ik zag net een mooie E-bike die alleen in India wordt geproduceerd en verkocht.Dat is eigenlijk zo vreemd nog niet. De eRR is ook al een tijdje geleden getoond en zal het zelfde frame/bouw hebben.
Of het echt iets gaat worden is natuurlijk de vraag want met de beperkte ruimte en gewicht zal ook voor BMW de actieradius problematisch worden...
Even een stuk of vier topics snel doorgelezen en de rijhoogte afstellen is in alle gevallen het vertrekpunt.@Maus75
Ik heb een groter ruitje. Werkt overigens super maar niet tegen het kopschudden op hogere snelheid. Bij mij begon het eergisteren vanaf de 165 maar merk dat de houding op de fiets ook enigzins invloed heeft.
@Worldbeater
dit is het forum waar je hierover veel kunt teruglezen (en andere zaken natuurlijk).
BMW S1000R - Forum
Het onderwerp komt in veel verschillende topics terug, o.a. bij general chat, suspension set-up.