Helaas, de V...Als je een Navigator VI hebt, en deze is gekoppeld aan je telefoon, dan staat de temperatuur van het dichtsbijzijnde weerstation ook in de bovenbalk van het startmenu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Helaas, de V...Als je een Navigator VI hebt, en deze is gekoppeld aan je telefoon, dan staat de temperatuur van het dichtsbijzijnde weerstation ook in de bovenbalk van het startmenu.
Dankjewel voor de reacties!Je kan m op de originele accessoire stekker aansluiten met een reparatie stekker van bmw
Dat is de passende oplossing voor elke ruit, trouwens.Eraf halen
Ik heb er een van Puig gekocht. Ik ben 1.93 en in de hoogste stand echt nagenoeg geen last meer van turbulentie of iets.Hallo,
Ik heb met mijn 1.84 lengte proefgereden op de S100XR 2022. Wat een ontzettend gaaf ding! Enig minpuntje was de ruit die zowel in de bovenste als in de onderste stand veel turbulentie rond de helm gaf. Welk ruit is de perfecte oplossing hiervoor?
Geen idee in de achterhoek. Ten Kate heeft veel ervaring met power commander.Goedenavond,
Sinds 5 jaar ook eigenaar van deze geweldige motor!
Enige puntje dat ik heb is het gestotter bij lagere toeren (onder 4000 rpm). Nu lees ik meerdere goede ervaringen met een power commander of rapid bike evo icm afstellen op een testbank.
Mijn vraag is: weet iemand een adres in de Achterhoek om dit te laten doen?
Alvast bedankt! (En een foto )
Gr Jelle
Dank je wel! 'Beter' is niet altijd 'leuker' zo te horen. Een beetje rauw vind ik wel leuk (bij een motor ). Ik ga vrijdag een proefritje maken op beide modellen en voelen hoe ik de verschillen ervaar.Ik ben de gelukkiger bezitter van een S1000XR van de oude generatie (2019), en ik heb een half uurtje gereden op de nieuwe (gen2).
Maar ik werd er net echt gelukkig van. De nieuwe is weliswaar beter op alle fronten, maar mist mijns inziens karakter.
Het gaat allemaal te "smooth", bij de ouwe is het allemaal een beetje rauwer.
Wat betreft het zadel..... Ik heb nog geen enkele motor gehad met een comfortabeler zadel dan deze, en de nieuwere dwingt je meer in een bepaalde zitpositie.
Vanochtend op beide generaties gereden, een uit 2021 en een uit 2018, stukje snelweg, langzaam (en wat vlotter...) door de stad met kleine weggetjes, rottige hoekjes en verkeer, en een N-weg. Geen Eifel- of Dolomieten-bochten of Belgisch gatenasfalt helaas, maar toch wat verschillende wegen en snelheden. Wat een fantastische motor is dit zeg! Raket die je ook heel makkelijk plat legt. Nou ja, alles wat de reviews zeggen dus... Naast veel dingen die vergelijkbaar zijn (nu al verslaafd aan de quickshifter, maar bij een stoplicht moet ik niet vergeten de koppeling in te knijpen ), vielen een paar verschillen inderdaad wel op: Het comfort (soepelheid in de vering?) van de nieuwe vond ik eigenlijk wel lekker. Toen ik daarna op de oude stapte, merkte ik inderdaad dat je daarop wat meer voelt van hobbels en putten.Dank je wel! 'Beter' is niet altijd 'leuker' zo te horen. Een beetje rauw vind ik wel leuk (bij een motor ). Ik ga vrijdag een proefritje maken op beide modellen en voelen hoe ik de verschillen ervaar.