BMW Sport-boxer topic deel V

Status
Niet open voor verdere reacties.
hpsportbank1177049184.jpg


hpsportfast1177049254.jpg


hpsportlean1177049337.jpg


hpsportleanpg1177049357.jpg


…en het dendert maar door op Le Mans ; en het gaat goed met BMW !
 
Gertjan had niet veel gereden. Uitlatendempers die uit elkaar vielen, nieuwe geluidspaalen en jawel: 107 Db. Maar waarschijnlijk wel onder de 2 min :Y . Zolder heeft een opvolger
gekregen als het gaat om de geluidsoveredingen. Begreep dat het nu een drama moet zijn
op Assen, bijna iedereen het haasje. Waar gaan we naar toe |( |(
 
Nou,goed met BMW...........37 e getraind van de 54 ''speciale''equipes'

Maar goed,ze hoeven geen ketting te vervangen,scheelt weer 10 seconden :+
 
...mwha, best aardig toch ; zeven-en-dertigste ?
...en wat maakt het ook uit ; de race is tenslotte 24 uren lang...

...hebben ze tijd genoeg om een beetje naar voren te rijden zeg maar...
 
Waar kan ik een K&N luchtfilter kopen (behalve bij v. H. te A, want das verrekes ver weg voor mij)
 
hee Koentjuh
Gasten van K&N filters zitten in Zandvoort.
mail ze voor dealer
Jan

Bedankt voor de info, maar heb ff een tijdje zitten googlen en ben erachter gekomen dat quispel motoren in Deurne ze ook zouden moeten hebben. Die hebben vandaag en morgen open dag dus daar ga ik denk ik maar eens langs dan. . .
 
jup, shell na Hoevelaken?

hoe laat begint het feest eigenlijk?

en ga jij de brommert nog opleuken, ik wilde iets ludieks doen maar ben niet zo,n feestneus,iemand nog suggesties :?

nee,zwart spuiten telt niet mee 8-)


Allemaal van die wuppies erop plakken???

Ik zie jullie daar wel ter plekke.
Ben weer van de paatjesschiet afdeling.. ;)

Oh.. girl heeft onderhandelingtoestanden gehad.. girl heeft een GS van de zaak gevraagd.. :+ Als het potdorie dan toch pendelen wordt tussen De Meern, Amsterdam en het noorden... En.. girl is aan het kijken naar huisjes in Vanhartendorp. Is wel zo praktisch voor het onderhoud ...
niewaar? :z
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de info, maar heb ff een tijdje zitten googlen en ben erachter gekomen dat quispel motoren in Deurne ze ook zouden moeten hebben. Die hebben vandaag en morgen open dag dus daar ga ik denk ik maar eens langs dan. . .


tssss, en dat voor een student! Gewoon bij motozoom bestellen, komt het per post, kun je lekker uitslapen (dat is toch de favoriete bezigheid van 'werkstudenten'?)

http://www.motozoom.nl/webshop/meer...N=95562540&jsessionid=2c302098431177179077024

58 euro....
 
...ah...je hebt vannacht ook gekeken ? (rottige snooker voor die tijd ; bleef er maar 20 minuten over voor Le Mans...)
...vannacht was het zelfs zo dat BMW de 1e plaats had in de vrije klasse...



...kon ook niet anders ; omdat de andere 3 vrije klasse teams inmiddels uitgevallen waren... :)
 
@GirlR1100S ... Leuk om je weer eens gesproken te hebben, heb me tijd (met sterrijden) met 4 seconden verbeterd ten opzichte van vorig jaar *O*
Helaas was je toen al weer weg B|
Bovendien heb ik het onderspit moeten delven ... uut meissie was 2 seconden sneller :?
maar wat de hek, heb weer genoten van een heerlijk daggie :Y

(Daardoor wel een hoop gemist van Le Mans) '(
BMW heeft het egg wel goed gedaan, zoiezo om de vlag na 24 uur te halen ... :}

http://www.bmwmoa.org/features/bmw_sports_boxer.htm
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan