BMW Sport-boxer topic deel V

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe je goed, je krijgt vast wel een baan in de buurt.
Ik las dat je weer aardig aan het sturen bent.


Maar maar maar... ik hoef geen baan in de buurt.
Wil eigenlijk wel aan de bak bij Oom Rabo Nederland en dat zit in Utrecht.
Of negen maanden betaald thuis zitten motorrijden 8-)

Ben inderdaad al weer aardig aan het sturen.
Gaat weer lekker... man oh man.. benzine 1,40!!!!!!!!!
En dan drie keer tanken op een dag :X

Eh... iemand nog belang bij een 1200GS voor rond de 10.000 bouwjaar 2006?
Vaag verhaal, en lang verhaal, maar ik gooi even een balletje op.
Gaat om meerdere exemplaren. Ik heb me in ieder geval al aangemeld als gegadigde.
 
Laatst bewerkt:
Stampertje_35 noemt het losjes 'oud nieuws'...:

nog ff wat oud nieuws ... nieuw plaatje maar wel weer leuk :9~
New BMW superbike

...plaatje komt uit het blad Motorrad. Stonden nog meer plaatjes van het 'kreng' in. Nog een 'grappig' detail is dat de toerenbegrenzer er pas bij 9.800 toeren in komt. Toch niet echt belabbert voor een BMW-boxer ; bijna 10.000 toeren...(en dat een paar uur lang...)

...en zoals velen weten rijdt Stephane Mertens niet (o.a. heup gebroken), maar BMW heeft Amerikaan Nate Kern over laten vliegen naar Le Mans. En Nate is ook niet echt een onbekende in BMW-boxer-race-land !!
 
:+ het Le Mans verhaal is alweer oud ...
wat jij vertel is splinternieuw ;)
las trouwens ook dat er plannen zijn voor een straatversie 2008
ben benieuwd in welke (uitgeklede) staat deze op straat komt te staan
en niet vergeten wat dat in pleuroos mot kosten :X
 
:+ het Le Mans verhaal is alweer oud ...
wat jij vertel is splinternieuw ;)
las trouwens ook dat er plannen zijn voor een straatversie 2008
ben benieuwd in welke (uitgeklede) staat deze op straat komt te staan
en niet vergeten wat dat in pleuroos mot kosten :X

heb maandag bevestigd gekregen dat er een hp versie komt :9~

komend weekend op le mans krijgen we alvast een voorproefje :9~

en net op dat langverwachte moment stap jij op een GS })
 
waar heb jij bevestigd gekregen dat er een HP versie komt ??? :9~

komend weekend op le mans krijgen we alvast een voorproefje :9~

en net op dat langverwachte moment stap jij op een GS })
Die GS rijd fantasties maar is niet m'n eigen machien, evenals de R6 niet mijn eigen is (by de weg, heerlijk skeurijzer) maar mag er op rijden waarneer ik wil, alleen de GS krijg ik niet mee naar het circuit ... raar hè :+
Misschien is de HP(Le Mans) versie wel hetgene waar ik op gewacht heb, we zullen zien of die 'geheel' in mijn smaak valt zoals m'n huidige S dat was dat ik um kreeg :9~
 
Laatst bewerkt:
...yep ; heb het rijbewijs sinds afgelopen maandagochtend weer in de achterzak...

...heb echter nog geen idee hoe hoog de bekeuring zal uitvallen ; dat zal nog wel een week of wat duren denk ik. Het 'nieuwe' auto/motorrijden is wel anders moet ik zeggen ; ik heb nu constant het idee dat ik vreselijk op mijn hoede moet zijn voor 'veldwachters & bromsnorren' die misschien wel eens met een lasergun achter een boompje zouden kunnen staan. En dat rijdt helemaal niet prettig ; je zit meer op je teller te gluren dan dat je met het rijden bezig bent...

...het zal wel FF moeten slijten...

...tipje nog voor de mensen die vaak en regelmatig rondom Zwolle rijden ; ik heb de heren dienders al een paar keer gezien in een nieuwe zilvergrijze Skoda RS (of hoe zo'n ding ook mag heten), helemaal in de spoilers, verlaagd, 17" lichtmetaal, spoiler op de achterklep, en absoluut niet als politieauto te herkennen...

(zo'n (snelle !!) Skoda dus ; alleen dan in het zilvergrijs. U is gewaarschuwd !)
Skoda_Octavia_RS__T_262852c.jpg


...vanmiddag stond het ding zelfs bij ons op de zaak ; het moet niet gekker worden...
 
Laatst bewerkt:
glk wil mij graag op het slechte pad hebben...:

...ik neem aan dat jij het lensje van die camera in die Skoda wel even dichtgespoten hebt...

...je weet ; zo ben ik niet... :N
...ik ben een keurige burger ; met een onberispelijke staat van dienst... O-)



...en dat wil graag zou houden broeder glk ; yep, dat wil ik graag zo houden... :Y


...even nog weer wat anders ; Nate Kern heeft ook een eigen 'dagboek' ; met alle up-dates vanuit Le Mans : www.nate-kern.blogspot.com (veel leesplezier ; kunnen we zien hoe het het BMW team, en Nate in het bijzonder afgaat op de R1200S fabrieksracer)

Nate op de R1100S :
11.jpg


...en op een R1200S :
NateDaytona.jpg
 
Laatst bewerkt:
mooie plaatjes Roloo (alleen die witte :r auto :r :r )

Het lag dus toch aan de rijder ipv aan de S dat ik niet harder ging vorig jaar
Had er gewoon compleet naast moeten hangen zie ik nu, wat een supermooie stijl zeg!!

Komend weekend maar goed de Le Mans volgen en eens kijken of die open cardan het uithoudt })
 
...en zo zie je maar bb ; het is onzin om te roepen dat het zadel van een S niet comfortabel is. Want ook al zou dat zo zijn, je hebt 'm toch niet nodig...
 
...en zo zie je maar bb ; het is onzin om te roepen dat het zadel van een S niet comfortabel is. Want ook al zou dat zo zijn, je hebt 'm toch niet nodig...

S zadel is beter dan het gs zadel :X .........zeggen de gs rijders die s gereden hebben, de rest weet niet beter _O-

Weet alleen dat kilometervreten met een gs wel makkelijker gaat dan met de s,maar of dat ook leuke kilometers zijn?

oh ja,en verkeersdrempels kun je springend nemen, je blijft lachen met dat ding :+
 
Mensen, ik heb een stel mooie gefreesde race-voetsteunen hier nog liggen. Arrewald heeft verstek moeten laten gaan, nadat hij proefondervinderlijk er achter was gekomen dat hij zo last kreeg in zijn knieholten. Ik heb ff wat foto's gemaakt en inderdaad had ik ze ff schoon moeten maken, maar daar had ik toen geen zin in. Iemand nog interesse? De prijs is €125,-.

full

full

full
 
Mooi spul,alleen die voorkant lijkt wel van een 1200ST afgepulkt :X :X

dat kan absoluut beter en mooier :Y
 
...dat doen die BMW-jongens bewust ; zodat we de ST never-nooit-niet-meer zullen vergeten...


...helemaal nooit meer...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan