BMW Sport-boxer topic deel V

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil jou niet uitwringen Koen.

Stel,ik doe er 10 spuitbussen Siliconenolie bij?
En dan nog die 100 euri?

Deal??


full
 
Stamper,stamper :N wat zijn DIT nou weer voor netkousen man. :r , ik zoek wel een standaard dempertje voor erbij ;)





Gaan WE nog een keer rijden op Assen?
H4b al 5 circuit dagen gepland staan , maar ik heb weer een echte motor nu,dus mag ik weer meedoen met de oude mannen. 8-)
Uut zit gelukkig aan de binnenzijde van de auspuff, zie je dus helemaal nix van :)
De werking is okee ... bovendien heb ik ook nog een complete standaard uitlaat set liggen (dus met kat) waar 0,0 km mee gereden is (zellufs niet 1x gestart) voor als ik ergens echt niet rijden mag ivm het geluid (zo los zal het ook niet lopen :X neem ik aan)

Dagje 'S'en op't circuit !!!!??? ik hou me aanbevolen om weer mee te gaan :]
 
Gaan WE nog een keer rijden op Assen?
H4b al 5 circuit dagen gepland staan , maar ik heb weer een echte motor nu,dus mag ik weer meedoen met de oude mannen. 8-)

:Y 30 mei op Assen!!!


...mwha...dat kun je wel zeggen als pa-lief ook zijn bonnetje 'moet' betalen... B|
...de brom-piloot heeft de centen niet helemaal ; dus 'k ben bang dat de ouders ook voor dit geintje kunnen opdraaien... |(

kleine kinderen kleine problemen grote kinderen grote problemen!!
Roloo ik zou toch TROTS zijn als ik jou was ;)

Al met al moet de buddy dan denk ik een 4 cm verhoogd worden en als jij weet hoe je dat voor elkaar krijgt, mag je het me laten weten. . .

Dus als iemand nog interesse in een setje sportsteunen heeft laat het me maar weten want ik heb er hier een stel liggen. . .

:) Intresse Koentjuh. Ik heb ook een hele topic gevolgt op beemer fighter van jou en je hebt het er hier ook vaak over gehad. Nu ben ik 1.93 en beduidend minder lang als jij maar mijn voetsteunen zitten niet echt op de juiste plek.
Ik heb contineu mijn bal van mijn voet op de steuntjes staan, dat rijd voor mij het lekkerst.
Als je mij een mail wilt sturen graag, ik vind in jou gegevens geen mail adres.
 
Zal de volgende keer de rest ook even lezen voor ik reply want wat lees ik: BB al weer op oorlogspad, en hij heeft zijn brommert op marktplaats staan. ;)

Koen Mail me maar we komen eruit met of zonder spuitbusjes!
 
:) Intresse Koentjuh. Ik heb ook een hele topic gevolgt op beemer fighter van jou en je hebt het er hier ook vaak over gehad. Nu ben ik 1.93 en beduidend minder lang als jij maar mijn voetsteunen zitten niet echt op de juiste plek.
Ik heb contineu mijn bal van mijn voet op de steuntjes staan, dat rijd voor mij het lekkerst.
Als je mij een mail wilt sturen graag, ik vind in jou gegevens geen mail adres.

U heeft hete meel. . .
 
Verlagen ivm jullie hoogte is zeker geen optie, daar er nogal laaghangend bochtenwerk voorkomt.
De volgende optie zelf fabriceren. Ben met tekeningen bezig. Interesse...???
Scheelt toch 40mm omlaag 10 naar achteren.
Ben zelf 1.92.

full

full


Groeten,
opie 8-)
 
Verlagen ivm jullie hoogte is zeker geen optie, daar er nogal laaghangend bochtenwerk voorkomt.
De volgende optie zelf fabriceren. Ben met tekeningen bezig. Interesse...???
Scheelt toch 40mm omlaag 10 naar achteren.
Ben zelf 1.92.

[afbeelding]
[afbeelding]

Groeten,
opie 8-)

Die optie heb ik al op mijn motor zitten! Of bedoel je dat niet? :X Ik heb die set via een Amerikaans bedrijf gekocht en dat setje kostte me 'maar' €230,- (incl. invoerrechten en BTW)

edit: als jij voor mij twee van die blokjes kunt fabrieken die de stepjes 1 cm naar onder en 4 naar achter halen ben ik dus wél geïnteresseerd. . .
 
Laatst bewerkt:
Koen, Heb jij al wat meer gehoord van meneer Foster?

Er kan bijna wel een inkoopactie gehouden worden.... ik met mijn 1.94 heb er ook wel oren naar...een verlagingssetje.
 
Eerst ff kijken of die van mij gaan passen. :?
Kan wel iets regelen om er meerdere te laten maken, als ze allemaal maar niet verschillend zijn enne niet voor ganzen welt. Hou 't op MF en omstreken...!!!

Kan wel makkelijker een technische tekening leveren wanneer je de mogelijkheid ziet 'm zelf te maken.

Gr,
Opie 8-)

ps; poortwachter, mooie kleur Beemer...!!! O-)
 
Laatst bewerkt:
Eerst ff kijken of die van mij gaan passen. :?
Kan wel iets regelen om er meerdere te laten maken, als ze allemaal maar niet verschillend zijn enne niet voor ganzen welt. Hou 't op MF en omstreken...!!!

Kan wel makkelijker een technische tekening leveren wanneer je de mogelijkheid ziet 'm zelf te maken.

Gr,
Opie 8-)

ps; poortwachter, mooie kleur Beemer...!!! O-)

Dat snap ik opie. Hetgene waar ik in geïnteresseerd ben is een set steuntjes die iets verlagen, maar meer naar achteren verplaatsen. De totale verplaatsing moet in mijn geval iets van 4 cm zijn. Hou er trouwens wel rekening dat je er met die blokjes alleen er nog niet bent, want je hebt nog een stel extra busjes nodig om de versnellingspook en rempedaal op de goede hoogte te kunnen zetten. Bovendien heb je nog een balkje nodig (als je het netjes wil doen tenminste) die de remcilinder op de originele plaats terug zet. . .
 
Laatst bewerkt:
Koen, Heb jij al wat meer gehoord van meneer Foster?

Er kan bijna wel een inkoopactie gehouden worden.... ik met mijn 1.94 heb er ook wel oren naar...een verlagingssetje.

Nog geen nieuws van Robert Foster. Ik heb tegen hem gezegd dat hij me kan na 17.00 uur kan bellen. Hij wilde namelijk contact met me opnemen omtrent mijn verwachtingen van zijn chip. . .
 
Ik heb Arrewald alleen maar gemaild met de mededeling dat jij eerst was.

Verder heb ik aan jou gevraagd wat dat clowntje nou inhoudt. Als dat betekent dat je mij €125,- biedt, zijn ze gewoon aan jou verkocht, want wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Aldus sorry voor dit misverstand
 
Ik heb Arrewald alleen maar gemaild met de mededeling dat jij eerst was.

Verder heb ik aan jou gevraagd wat dat clowntje nou inhoudt. Als dat betekent dat je mij €125,- biedt, zijn ze gewoon aan jou verkocht, want wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Aldus sorry voor dit misverstand

ok

Ik bied dus 100 euri en die bussen teflon spray

Als Arrewald meer biedt, haak ik af
 
...tjeemige de peemig, moet je lezen wat je allemaal met die siliconen toestand kunt doen...

Silikon_a_800.jpg


...sommige vrouwen hebben voor 10x 200 ml siliconen toch echt dieper in de buidel moeten tasten... :)
 
...sapper-de-flap 'Brede' ; bij jouw in huis loopt in ieder geval niets meer droog...
...dat is zeker... :)
 
Ah, een kenner ;)

Ik heb, (uiteraard) de duitse versie, [afbeelding]

Nou BB, bij dezen dan maar: ik ben niet geïnteresseerd in siliconenolie. Die zooi hebben we thuis al meer dan zat. Je weet de prijs, als je die wil betalen dan is het voor jou. Mail me anders op koenkuiper1 apedinges hete meel puntje kom
 
...dit lees je dan weer op het Internet...

Mottorijder te snel

Eesveen - Donderdagmiddag 5 april werd met de lasergun een snelheidscontrole gehouden op de Eesveenseweg. Een 42-jarige motorrijder uit xxxxxxxxx reed met een snelheid van 142 km/h. Zij rijbewijs werd ingevorderd en er wordt proces-verbaal opgemaakt.

(07-040352)


...sinds wanneer ben ik een 'mottorijder' ; en het was na correctie 137, niet 142...
...m.a.w. geloof gerust niet alles wat je leest... :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan