BMW Sportboxer topic - deel 18 (still going strong )

Status
Niet open voor verdere reacties.
RAPLY2r.jpg


Gespot in lijnden vandaag :+
 
Rijdt dat heel anders met zo'n topkoffer ? Hangt ongetwijfeld af van het gewicht natuurlijk |(

haha ja gevoeliger voor wind van de zijkant :+
Gaat iets makkelijker met het neusje omhoog als je niet oplet als er wat gewicht inligt, verder vind ik het een betere wegligging O-)
 
Laatst bewerkt:
Lekker ritje in de Eifel gemaakt afgelopen zaterdag. Beetje fris, maar het wordt al wel mooi met die beginnende herfstkleuren !
 
Klinkt goed wervisser. Nog veel motorrijders gezien dit weekend!
Ik heb voor komende zaterdag een rondje Luxemburg op de planning staan.
Maar wel eerst beter weer op de rol graag :)
 
Hoop ook op beter weer, vertrek vrijdag voor een dikke week Vogezen / Zwarte woud, voorspelling is nu voor vrijdag en zaterdag regen.... :N
 
Wauw ben jaloers :/
Maar waarom knap je danniet door naar het zuiden. Spaanse binnenlanden ofzo. Je hebt een dikke week *O*
Zou ik zelf zeker doen, maar het is voor mijn vriendin haar eerste motorvakantie, nadat ze 10 jaar niet gereden heeft, maar een paar maanden terug weer een motor gekocht heeft.
rustig beginnen ;) dus maar. .
 
Laatst bewerkt:
Wie weet of er nu wel of niet een nieuwe R1200S gaat komen.
Mijn RT met zijspan gaat verkocht worden en in principe dacht ik er aan om een solo RT terug te kopen.
Maar die R1200S foto van wunderlich ziet er wel heel erg lekker uit.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben bang dat er geen nieuwe R1200S gaat uitkomen omdat de R1200RS er nu is ...
Een R1200s zou heel erg dicht tegen de R1200RS aan liggen,
ik denk dat er eerder dat ze een soort van HP2 Sport (LC) uitbrengen dan dat er een R1200S (LC) zou komen !?
En dan voorlopig nog even verlekkerd naar die Wunderlich blijven kijken ...
 
Oke dat zou jammer zijn nog maar ff afwachten denk.
Die HP2 sport is natuurlijk ook weer een stukkie duurder.
Heb overigens een keer op een HP2 sport mogen rijden, reed echt fantastisch maar dat hoef ik jou niet te vertellen natuurlijk.
 
iemand deze al eens gezien?

andere video van dezelfde eigenaar is ook niet mis...

past wel in het sportboxer gebeuren :)

 
Hallo daar!
Even voorstellen,
Ik ben Jonas, 24 jaar uit Gent. Rij sinds kort met een R1100s uit 2002. (foto volgt : ) ) Ervoor met Yamaha yfz125r gereden en XT660X, maar sinds kort doe ik meer autosnelweg en de XT was wat te licht naar mijn bevindingen..
Motor was goed onderhouden door vorige eigenares, heeft 66K gelopen en rijdt nog vlot.
Nu had ik enkele vraagjes,

-Welk model middenbok past op mijn motorfiets? Garage wordt een beetje krap...
-Langs de ene kant doet de handvatverwarming het niet, is dit een grote ingreep om deze werkende te krijgen?
-Als ik de motor start, brand er slechts de helft van het toerentellerdisplay, is dit normaal?

Alvast bedankt,

Jonas
 
Hallo daar!
Even voorstellen,
Ik ben Jonas, 24 jaar uit Gent. Rij sinds kort met een R1100s uit 2002. (foto volgt : ) ) Ervoor met Yamaha yfz125r gereden en XT660X, maar sinds kort doe ik meer autosnelweg en de XT was wat te licht naar mijn bevindingen..
Motor was goed onderhouden door vorige eigenares, heeft 66K gelopen en rijdt nog vlot.
Nu had ik enkele vraagjes,

-Welk model middenbok past op mijn motorfiets? Garage wordt een beetje krap...
-Langs de ene kant doet de handvatverwarming het niet, is dit een grote ingreep om deze werkende te krijgen?
-Als ik de motor start, brand er slechts de helft van het toerentellerdisplay, is dit normaal?

Alvast bedankt,

Jonas

Net iets gevonden op MF ivm handvatverwarming, wordt ff knutselen : )
 
Net iets gevonden op MF ivm handvatverwarming, wordt ff knutselen : )

Bij mij was 1 vd kabels in het handvat gewoon los geschoten.

Daarna had ik ze net niet goed terug gemonteerd en kreeg ik kortsluiting waardoor de zekering er telkens uit schoot.

Daarna beide handvaten even helemaal opnieuw gecheckt en de draden anders gemaakt en toen deed ie het weer perfect :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan