BMW Sportboxer topic - deel 20 (still going strong )

hier van het weekend ook heerlijk nog gereden.
2 boxers in de "groep" :)
De r1100r is van mijn broertje.
i-5Mshwg9-X2.jpg


begin de machine al een beetje te leren kennen :P Tjah, ben nog noob he, nog maar een km of 500 gereden ook natuurlijk hihi
 
Het gaat niet hard op MF momenteel.
Maar zet hem nog niet op MP.
Druk weekje en rustig aan hier.
Mag weg, geen moetje. ;)

Bij de loods van een fietsenzaak al gevraagd of ze opslagruimte over hebben. Maar moet nog verder zoeken.
Extra parkeerplaatsen zou ook helpen in de kop. :Y

Hij mag wel in mijn schuur staan O-) Kan ik er af en toe naar kijken :Y
 
Tijdje inactief geweest op MF, maar nu 7 jaar later nog steeds in bezit van de BMW en heb er veel plezier van gehad.
Tot nu, nu vind ik de BMW ineens wat minder fijn, door minder prettige omstandigheden een motor (Kawasaki 1400GTR uit 2008) er bij gekregen.

Dit voorjaar nog een LSL Superbike kit op gezet om te voldoen aan mijn huidige eisen om wat rechter op te zitten. Daarna heerlijk genoten in de Eifel.
Dat was de eerste keer na 3 jaar weer een weekendje weg met de motor :$ Maar dit alles was voordat mijn pa plotseling overleed en ik besloten had de BMW nog flink wat langer te houden.

Veel kilometers maak ik tegenwoordig niet meer, daarom zit ik nog te twijfelen of ik de BMW ga verkopen, de garage staat ook een beetje vol nu.
Zowel op de BMW als de Kawasaki vind ik het zadel niet fijn, dus als de BMW verkocht word kan ik een ander zadel voor de kawasaki bekostigen :+

Ik blijf de BMW een erg mooi model vinden en dit is het voertuig welke ik nu het langste ooit in bezit heb :')

Wat zal de R1100S nu nog waard zijn uit 1998 waar de ABS afgehaald is en nu +-83000 km op de klok?
Met zijkoffers entopkoffer mount. De topkoffer gaat naar de kawasaki aangezien die van de kawa mij net te klein is

Rationeel is de beslissing om de BMW er uit te doen, maar mijn emoties zeggen nog van niet 8)7

De BMW is op de foto een beetje vies, was een nat weekendje weg op dag 1 B|
 

Bijlagen

  • 20200926_093519.jpg
    20200926_093519.jpg
    2,5 MB · Weergaven: 8
Schors ,m een jaar en kijk of je de S gaat missen. Ik heb al 5 x op het punt gestaan waar jij nu staat.
Enkele weken terug weer een dag DLD gedaan en dan is de pret toch weer 100% ondanks een moderne 1250gs in de schuur.
Zolang dat zo is blijft de S bij mij igg in gebruik, wat moet je anders met je geld....spaarrente is ook 0 :)
 
Schors ,m een jaar en kijk of je de S gaat missen. Ik heb al 5 x op het punt gestaan waar jij nu staat.
Enkele weken terug weer een dag DLD gedaan en dan is de pret toch weer 100% ondanks een moderne 1250gs in de schuur.
Zolang dat zo is blijft de S bij mij igg in gebruik, wat moet je anders met je geld....spaarrente is ook 0 :)
Hij weet wel wat hij met het geld moet,een ander zadel kopen
 
Erg mooie machine, belangstelling voor ruilen? Iets wat nog een beetje meer exclusief is..
Komt in de buurt van de MGS01. :9~

Aantrekkelijk ding om een keer in het echt te zien, ik zag al een ritje samen. :+
Het probleem is de ruimte en ik wil meer rust na een verkeersongeluk met hersenletsel.
 
Zal een bak lawaai geven denk ik :+
Zonde dat ik er dan een stillere uitlaat op zou willen. _O-
Hard geluid is wel uit hier, stoor me zelfs op Assen aan derden.
En oordopjes in als mijn vriendin televisie wil kijken terwijl ik huiswerk doe.

Vorige week nog even bij een Buell CR1125 gekeken, ook al een open race uitlaat.
En ik sluit niet uit dat ik met een dergelijke fiets toch ook eens op het circuit kom met beperkte geluidseisen. O-)
 
Als je jouw Hp volgend jaar een keer loslaat op de duinbaan,toch maar even melden dan kijk (rijd) ik graag even meeBekijk bijlage 1563252
Mooie hobby Jan. :Y _O-

Daar heb ik de S1000RR voor, maar bij een normaal jaar ben ik er vaker, en dan is afwisselen wel een keer een optie. :Y

Onderstaand na mijn valpartij op CPZ, nog ene voorzichtige sessie (1.59) met ander pak en helm.
En achteraf een gebroken been :+ en beschadigd beenvlies. Mijn nek doet er nu nog zeer van (31 augustus).

De volgende sessie had ik weer willen aanzetten, maar die werd afgeblazen wegen een gebroken schouder en ribben van derden. O-)
 

Bijlagen

  • 20ZA2-4936-137.jpg
    20ZA2-4936-137.jpg
    77,1 KB · Weergaven: 15
  • 20ZA2-4945-146.jpg
    20ZA2-4945-146.jpg
    86,1 KB · Weergaven: 14
  • 20ZA2-3988.jpg
    20ZA2-3988.jpg
    204,9 KB · Weergaven: 14
Zulk mooi grindwerk heb ik helaas niet...ik doelde natuurlijk op der Boxer...niet het waterorgel :)
 
Schors ,m een jaar en kijk of je de S gaat missen. Ik heb al 5 x op het punt gestaan waar jij nu staat.
Enkele weken terug weer een dag DLD gedaan en dan is de pret toch weer 100% ondanks een moderne 1250gs in de schuur.
Zolang dat zo is blijft de S bij mij igg in gebruik, wat moet je anders met je geld....spaarrente is ook 0 :)
Schorsen of 10 euro per maand betalen voor wegenbelasting, dan hou ik hem er in en kan ik hem ook altijd pakken :+
Ik moet sowieso de verzekering er op houden gezien de stallingslocatie. Ik heb nu om en om ruim 2,5u ritten met beide gereden en vind de kawasaki nu mijn eerste keuze, zelfs al is de BMW is wat smaller dus makkelijker met files voor later eventueel woonwerk verkeer als ik de leasebak ooit kwijt raak. Echter de kawasaki rijd veel zuiniger! _O- Maar misschien dat het nivelleert als de gasklephuis rubbers vervangen zijn, komt wat valse lucht binnen op dit moment.

Da,s een best zadel voor 2k dan ;)
Haha ja niet alleen zadel natuurlijk, nieuw zadel zit tussen 500 en 1200 euro afhankelijk van merk en locatie en transport :+ Maar ook wat aanpassingen voor de topkoffer en wat andere accessoires. Ik hoef de BMW (nog)niet te verkopen maar als ik hem verkoop mag ik direct het nieuwe zadel kopen van vriendinlief, iets met de budgetten op dit moment haha.

Ik bedenk het niet ,dat zegt hij zelf ,een zadel voor de kawasaki
Klopt.
 
Komt in de buurt van de MGS01. :9~

Aantrekkelijk ding om een keer in het echt te zien, ik zag al een ritje samen. :+
Het probleem is de ruimte en ik wil meer rust na een verkeersongeluk met hersenletsel.
Chapeau! Niet veel mensen zien dit. De ontwerpers van de MGS-01 waren Ghezzi @brian. Helaas is de MGS-01 nooit in productie gekomen. Als antwoord daarop hebben G@B deze machine voor de straat in eigen beheer geproduceerd. De GB sport monza. Van deze machine staan er wereldwijd 9 op kenteken, een handvol rijd op de tracks rond. Kortom behoorlijk exclusief. Deze versie gaat daarin nog een stukje verder: het is de enige met het 4 kleps blok uit de Daytona serie.
Een heerlijke aan-uit machine die fouten knalhard afstraft. Er is nauwelijks electronica aan boord..;)
 
Chapeau! Niet veel mensen zien dit. De ontwerpers van de MGS-01 waren Ghezzi @brian. Helaas is de MGS-01 nooit in productie gekomen. Als antwoord daarop hebben G@B deze machine voor de straat in eigen beheer geproduceerd. De GB sport monza. Van deze machine staan er wereldwijd 9 op kenteken, een handvol rijd op de tracks rond. Kortom behoorlijk exclusief. Deze versie gaat daarin nog een stukje verder: het is de enige met het 4 kleps blok uit de Daytona serie.
Een heerlijke aan-uit machine die fouten knalhard afstraft. Er is nauwelijks electronica aan boord..;)
Ik had al even in je (uw) posthistorie gekeken vanochtend.
Iemand dacht deze motor te koop hebben zien staan.
Dat zag ik niet direct, wel een eigen topic over dit juweeltje. :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan