BMW Sportboxer topic - deel 20 (still going strong )

Alle drie mijn Beemers zijn voorzien van Hyperpro voor en achter.
Bovendien geïnstalleerd en afgesteld bij hun eigen service center in Werkendam of Alphen aan de Rijn.
Zelfs ervaren motorfietsmonteurs willen op de automatische piloot er nog wel eens teveel olie in doen terwijl de luchtkamer afwijkt met vervangingsveren. :)
Kijk dat bedoel ik. Dan beter maar goed werk regelen en direct naar zo’n servicecenter dan een allround iemand het ff ‘erbij laten pakken’. Zit je altijd goed. Voor mijn vierwielige beemer rijd ik ook graag 250km om bij een specialist te zijn waar alles goed voelt. De reiskosten heb je er gauw uit als de klus klopt en het voelt ook nog eens als een leerzaam uitje;-)
 
5 sec er af worldbeater ?
Dat wordt me dan wat aankomend jaar.

Heb nu spijt dat ik die gaskabels niet eerder heb gedaan, verschil is gewoon te groot.
Het schakelen zal nu ook vast wat beter gaan :+
Het is maar goed dat ik m voor relatief weinig gekocht heb, t wordt best een dure motor zo.
 
5 sec er af worldbeater ?
Dat wordt me dan wat aankomend jaar.

Heb nu spijt dat ik die gaskabels niet eerder heb gedaan, verschil is gewoon te groot.
Het schakelen zal nu ook vast wat beter gaan :+
Het is maar goed dat ik m voor relatief weinig gekocht heb, t wordt best een dure motor zo.
Ik werd in 2012 twee seconden langzamer nadat er een full shock achter en voorveren gemonteerd werden op mijn 2008 ZX-10R. :+

De rijder heeft uiteindelijk wat meer invloed, ondanks dat de motor geweldig aanvoelde. 8)7 _O-

Maar als je volgend jaar een volledige dag serieus kan rijden zonder regen dan kan dat al vijf seconden schelen t.o.v. die ene dit jaar. ;)
 
frontspring adjust ohlins.jpg
5 sec er af worldbeater ?
Dat wordt me dan wat aankomend jaar.

Heb nu spijt dat ik die gaskabels niet eerder heb gedaan, verschil is gewoon te groot.
Het schakelen zal nu ook vast wat beter gaan :+
Het is maar goed dat ik m voor relatief weinig gekocht heb, t wordt best een dure motor zo.

Ik reed 8 seconden sneller op Assen en had totaal geen idee dat ik aan het pushen was.
Overigens, Wilbers of Hyperpro lineaire veren zijn al een fikse klap beter dan de gele die er stock op zitten!
Progressieve vering is meer voor de straat. Lineair voor circuit gebruik. Maar daar z\ijn ook vast wel afwijkende meningen over te vinden
Het verschil met dit soort vering is dat je bijna elk klikje dat je doet terug voelt tijdens het rijden.
Het geeft je gewoon bakken met vertrouwen
 
Ik ben al voorzichtig wat op zoek naar Öhlins.
Het zal voor mij de eerste keer worden om geld in vering van een wegmotor te stoppen.
Best een goed idee om anders bij een betaalbaar alternatief te kijken.
Staar je inderdaad niet blind op Öhlins, er is zat ander goed spul te koop.
Voor de circuitfiets van mijn vriendin ben ik voor Ktech voor en achter gegaan. Dat straalt kwaliteit uit, al glimt het niet zo lekker als het goud uit Zweden.
Gelukkig voor de nieuwe UK importregels gekocht, nu bijna even duur als de Öhlins.
In Italië zijn vaak goede deals te vinden, WRS bijvoorbeeld.


20211106_160154.jpg
 
Dit was ook altijd mooi spul
 
Dit jaar 2 x de tank gevuld...en toch krijg ik t niet over m.n hart de S weg te doen.
Ik denk dat ik de minste S meters gemaakt hen dit jaar van dit topic😅
 
Dit jaar 2 x de tank gevuld...en toch krijg ik t niet over m.n hart de S weg te doen.
Ik denk dat ik de minste S meters gemaakt hen dit jaar van dit topic😅
Ik denk dat ik helaas dat record scherper kan zetten met 1 keer tanken dit jaar... 0 tijd door alle beperkingen en jonge kinderen etc
 
Ik haal ook net de twee keer.

En maximaal plezier gehad met twee sessies op het nieuwe circuit van Zandvoort. :]

Maar het is dan geen S.
Wel een sportboxer. O-)
 
Ik heb trouwens 2 helmen op kantoor uitgestald , met 1 x schade door valpartij en 1 x door een aanrijding, gewoon als herinnering aan iets mindere momentjes op 2 wielen.
Zijn er meer die dat doen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan