BMWees met één koffer

Status
Niet open voor verdere reacties.
omdat ze de 2e niet nodig hebben???

op mijn werk kachelt er ook eentje rond met maar 1 koffer... simpelweg omdat ze maar bagage meenemen die in 1 koffer past...

waarom deze onnozele vraag? O-)

even als voorbeeld om de onnozelheid aan te tonen: "ik zie regelmatig mensen die als hun avatar een catroonfiguur met een afwijkende pose nemen, waarom?"
duidelijk is er geen universeel "waarom" waarom zou die er ook moeten zijn?
 
Laatst bewerkt:
mischien, maar mijn collega doet het gewoon omdat het hem zo uitkomt....

je kan het ook omdraaien, waarom rijdt je met een 2de lege, afneembare koffer rondt als je er maar 1 nodig hebt?
:+
 
Nieuwsgierigheid. Het valt me op bij BMW's, nooit zie ik andere merken met maar 1 zijkoffer.

Is het een soort identificatie, zoals die bro's uit da hood met 1 broekspijp opgerold?

ga jij even lekker spijkers op laag water zoeken....het is gewoon ivm totale breedte in de file...of om minder brandstof te verbruiken......of er is er 1 lek.....of hij heb nie zoveel brood mee......

ik heb ook maar 1 koffer....uh..container hoor er nooit iemand over :)

full
 
Regelmatig zie ik ze, meestal van die oude R 100 GSen maar soms ook andere. 1 koffer.

Waarom?


meestal zijn dat mensen van de oudere generatie motorrijders die nog harley rijders als kennis hebben..
die ene koffer is dan om alle verloren onderdelen van de kennis z'n harley in op te bergen...
 
is om de boxermotor te compenseren, normaal draait die naar rechts, je ziet dus ook dat de koffer vaak links hangt. De meeste BMW rijders durven dat niet toe te geven want die schamen zich er een beetje voor dat die traktoren zo'n lomp karakter hebben.

Andere reden is dat die BMW's met koffers zo breed zijn dat ze niet door de files komen en vaak zelfs files veroorzaken. Sommigen halen ze er preventief af, anderen rijden die koffer er per ongeluk af.
 
Laatst bewerkt:
meestal zijn dat mensen van de oudere generatie motorrijders die nog harley rijders als kennis hebben..
die ene koffer is dan om alle verloren onderdelen van de kennis z'n harley in op te bergen...
Tss.. zoveel geld uitgeven aan zo'n mooie Harley en te zuinig om een flesje Loctite aan te schaffen.
 
is om de boxermotor te compenseren, normaal draait die naar rechts, je ziet dus ook dat de koffer vaak links hangt. De meeste BMW rijders durven dat niet toe te geven want die schamen zich er een beetje voor.

*D That makes sense. Ze hangen idd meestal aan de linkerkant.
 
Ach, je kunt in ieder geval een originele versie van de KD oefenen. (met twee natuurlijk ook wel maar de meesten doen het toch net effe makkelijker in één bepaalde richting)


:+
 
Laatst bewerkt:
meestal zijn dat mensen van de oudere generatie motorrijders die nog harley rijders als kennis hebben..
die ene koffer is dan om alle verloren onderdelen van de kennis z'n harley in op te bergen...

_O- _O- _O- uit ervaring weet ik dat dat meer dan waar is. maar uit de andere ervaring weet ik dat 1 zijkoffer niet fijn rijd. Of had ik er 2 nodig voor de fatbob :?
 
Laatst bewerkt:
1 is vaak genoeg, waarom dan met twee rijden?

Ga jij ook op vakantie met een extra lege koffer omdat je twee armen hebt? :+
Ik zag het ook bij een NTV, dus het zijn niet alleen BMW's.

Voor als ik onderweg iets vind wat ik ook mee wil nemen.

Een "t"?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan