Bo Bendsneyder deel 2

bendsneyder_jm_3719baja_49127394792_o.jpg
 
Nou het gaat wel wat verder dan die oranje kleur, de rest van de kleuren en de belijning komt ook erg goed overeen.
Maakt verder niet uit maar het is wel duidelijk waar ze het vandaan hebben.
 
:^

Aparte naam inderdaad, straalt niet iets uit dat ik het gelijk moet hebben. :+
 
Gewoon Drentse nuchterheid, een familienaam met olie er achter en klaar!
Hebben we hier ook zoiets, bestaat vast ook al heel lang. Ik heb ervaring met dit soort bedrijven waarbij nieuwkomers steeds maar weer aardig lopen te fronzen. _O-

En ken deze naam natuurlijk ook al langer dan vijf jaar geleden.
 
Laatst bewerkt:
Ach we moeten toch wat te zeiken hebben _O-
Ik vind het zo niet modern en oudbollig. :Y _O-
Ondertussen hebben ze wel 40 tankstations, dus dat doen ze goed.

Hier zit ook een bedrijf die niet zo modern overkomt, logo en standbeeld van een Kraai buiten.
Kraaijeveld. Supergroot pand. :}
Kraaien stelen. :?

In de marketing wil je iedere negatieve gedachte vermijden.
 
Ik weet het niet, dit soort bedrijven komt bij meer over als eerlijk en nuchter, geen gedoe en poespas.
 
Ik vind het zo niet modern en oudbollig. :Y _O-
Ondertussen hebben ze wel 40 tankstations, dus dat doen ze goed.

Hier zit ook een bedrijf die niet zo modern overkomt, logo en standbeeld van een Kraai buiten.
Kraaijeveld. Supergroot pand. :}
Kraaien stelen. :?

In de marketing wil je iedere negatieve gedachte vermijden.

Kan je zoveel voorbeelden geven van sponsornamen van de afgelopen jaren waarvan ik geen idee heb wat ze doen en het interesseert me eigenlijk meestal ook niet. Looks zeggen echt niet alles. Voorbeeldje, dat Sky VR46 team ziet er gelikt uit, maar weet jij wat Sky als bedrijf doet, zonder te googlen?
 
Kan je zoveel voorbeelden geven van sponsornamen van de afgelopen jaren waarvan ik geen idee heb wat ze doen en het interesseert me eigenlijk meestal ook niet. Looks zeggen echt niet alles. Voorbeeldje, dat Sky VR46 team ziet er gelikt uit, maar weet jij wat Sky als bedrijf doet, zonder te googlen?
Dus als een sponsor op jou afgaat heeft het geen zin om geld in de motorsport te pompen. :)
Ik weet niet ze allemaal doen, maar heb er al eens Sky TV bij zien staan lang voordat VR46 bestond. Een Italiaanse zender neem ik dus aan. _O-
Zou ik verhuizen naar de andere Lombardijen, dan zou ik een abbo kunnen overwegen.
Zie niet in wat het voor meerwaarde heeft nu voor een Rotterdammer om dit te weten.
Een sponsor als Agip kan je als liefhebber nog die olie willen doen gebruiken.

Een goede naam die blijft hangen kan meer geld in het laadje brengen.
Dat is één van de marketingprincipes.
Scheelt reclame dus geld. Of reclame en een nog snellere naamsbekendheid.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet het niet, dit soort bedrijven komt bij meer over als eerlijk en nuchter, geen gedoe en poespas.
Veel, heel veel bedrijven in Nederland zijn familiebedrijven.
Dan moet je wel oppassen voor de jonge en passieloze zoon van de directeur die mensen met veel meer talent inhaald alsof ze geen waarde hebben voor het bedrijf. _O-
Het gaat er intern bikkelhard tot onbetrouwbaar aan toe, maar naar buiten presenteren ze zich als een warm en sociaal familiebedrijf.
Ik ken ook een paar goede, die zijn er natuurlijk ook.
Maar het is niet vanzelfsprekend. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan