bogarde is helemaal blij....

misc.php
Gefeliciteerd!
misc.php
 
Mooi fietsje Bogarde!! Zal vast wel lekker rijden met die kuipjes. Laat je nog ff horen wat de top van het ding is ?
 
He bogarde, wil je je CB250 nog kwijt???
*HINT!*

Ja, maar er zijn meer geinteresseerden, zal 'm eerst nog even netjes maken en dan kijken wat ik er voor kan en ga vragen.

Nog even gedulld dus maar als ik het weet zal ik je wel een mailtje sturen.
 
Mooi fietsje Bogarde!! Zal vast wel lekker rijden met die kuipjes. Laat je nog ff horen wat de top van het ding is ?

Dat komt wel goed :)
Kuipje is wel erg klein maar niet echt last van wind gehad, nouja, beetje slingeren bij windstoten.

Nog 3 nachtjes slapen :( :+
 
Idd mooi ding , vind het verschil tussen voor-en achterwiel wel errug groot.is geen 16-17 inch combi toch?Heeft wel iets ruigs })
 
hey bogie congrats he!!!

en dat je maar binnen een week mag kneedownen en wheelies kan maken ;)
 
gefeliciteerd

: er stond trouwens in Hengelo bij de oude subaru garage een Honda CBR in de (nu lege) showroom
was een zwart met oranje fiets

Toevallig gezien ??? zag hem staan maar heb de prijs niet gezien
 
hey bogie congrats he!!!

en dat je maar binnen een week mag kneedownen en wheelies kan maken ;)

Powerwheelies :+ Dat worden alleen wheelies met de koppeling ;) Net als het ding van mij. HOe hard je ook aan het gas jengelt, een hoge wheelie lukt niet.. laag wel ;) Dus de koppeling moet je er wel voor gebruiken wil je een zeer mooie maken...

Of gewoon een zwaar gewicht achterop je motor zetten ;)
 
gefeliciteerd

: er stond trouwens in Hengelo bij de oude subaru garage een Honda CBR in de (nu lege) showroom
was een zwart met oranje fiets

Toevallig gezien ??? zag hem staan maar heb de prijs niet gezien

Was dat niet tegenover die subaru garage? daar hebben ze namelijk wel vaken een motor staan.
Geen idee wat die kost..
 
Terug
Bovenaan Onderaan