bogarde is helemaal blij....

Plannen veranderd: vanavond motor ophalen (moeder gigantisch in de stres, ik mocht er zeker niet mee naar huis rijden en eigenlijk helemaal niet maar dat kan ze niet meer tegehouden)

Morgen jas halen en dan :]
 
Was dat niet tegenover die subaru garage? daar hebben ze namelijk wel vaken een motor staan.
Geen idee wat die kost..

nee ik bedoel echt in de showroom van die subaru garage (er tegenover staan inderdaad ook vaak motoren)
 
nee ik bedoel echt in de showroom van die subaru garage (er tegenover staan inderdaad ook vaak motoren)

maar is die showroom nu echt leeg of staat die motor er nog?

Zou er morgen even langs kunnen :]


En ga zo ook nog even rijden, even naar WBM (wout broer) jas kopen. Bogarde is nu echt blij *D
 
Hoe hard loopt dat ding nou Bogarde, ik las ergens op internet 130. Dan haal je me nog in ook met dat ding! :) Maaruh hoe zit het met de PK's/gewicht ? Issie geaccepteerd met 25kw/0,16kw/kg ?
 
de cbr staat er nog (rechts in de garage)

aangezien het donker was kon ik niet zien wat de prijs was...
 
Heb je nog een CB250 te koop Bogarde?

Ik weet nog wel iemand die volgens mij precies zo'n fiets zoekt. :)

Hij heet Patrick. })
 
Hoe hard loopt dat ding nou Bogarde, ik las ergens op internet 130. Dan haal je me nog in ook met dat ding! :) Maaruh hoe zit het met de PK's/gewicht ? Issie geaccepteerd met 25kw/0,16kw/kg ?

Dat laatste weet ik niet eens echt 100% zeker, verkoper zei dat ie wel geschikt was voor licht rijbewijs maar zal nog maar eventjes met de rwd gaan bellen.

Wel handig natuurlijk om dat nu AL te doen |(

De top ga ik binnenkort wel uittesten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan