BOT 22 A

Ik denk op vrijdag tussen 11 en 12 te vertrekken.
Als er nog iemand wil aanhaken bij deze (relatief) sloom rijder dan is ie welkom.
Dan kun je nog een kop koffie en een gebakken ei van me krijgen ook hier voor we gaan rijden.
 
Planning vrijdag :
* om 8 uur opstaan sigaretje roken, wakker worden met bakje koffie
* om 8u30 ontbijt ( spek met eieren)
*om 9u30 boodschappen doen voor Indische schotel
*om 11u30 aperitiefconcert
* om 13u eten
* 13u30 middagdutje
Mijn planning:
* om 8 uur opstaan, koffie, koffie en nog eens koffie. En dan nog een keer koffie
* om 8u30 ontbijt ( spek met eieren)
* om 9u30 zooi in de bak flikkeren
* om 9.32 vertrek
* om 12.00 lunch met een voorzichtig onderweg biertje
* om 14.00 aankomst
aansluitend bier tot ik omval met tussendoor wat koken, muziek maken en veel te veel ouwehoeren.
 
Wanneer het u best uitkomt , wat mij betreft kom je van s 'morgens.
( hou er wel rekening mee dat wij overdag bezig zijn met voorbereiden van het avondmaal en dat de kans bestaat dat je mag helpen😇🤣🤣)
In verband met het betalen zal ik wel eens luisteren bij de eigenaar , denk dat het simpelste is dat iedereen betaald aan mij en dat ik gewoon ga afrekenen
Grtz Fox
ik zie net dat ik de indische schotel van vrijdag avond ben vergeten aan te vinken .. je mag ( als dit nog gaat ) 2x ( i) bijvoegen , dank je
 
ik zie net dat ik de indische schotel van vrijdag avond ben vergeten aan te vinken .. je mag ( als dit nog gaat ) 2x ( i) bijvoegen , dank je
Ik zie dat ik zelf helemaal niet op het lijstje sta... Terwijl ik er wel ben, kompleet met machineklem en indische schotel O-)
 
Vrijdag vrij, dus als de dames hiero naar school en werk zijn en ik alle mij opgedragen klusjes heb gedaan, dan mag ik weg😁. Kijken hoe ik vanaf de grens leuk binnendoor kan, dus dat wordt ook loop vd middag.
 
Mijn planning:
* om 8 uur opstaan, koffie, koffie en nog eens koffie. En dan nog een keer koffie
* om 8u30 ontbijt ( spek met eieren)
* om 9u30 zooi in de bak flikkeren
* om 9.32 vertrek
* om 12.00 lunch met een voorzichtig onderweg biertje
* om 14.00 aankomst
aansluitend bier tot ik omval met tussendoor wat koken, muziek maken en veel te veel ouwehoeren.
Strak plan 🤩
 
Hey Foxy, chk ff de lijst na. 😉
Afijn, vrijdagochtend was ik wel van plan was iets uit te snurken zonder kids (immers een doel van BOT)
Aantal meeëters is geen probleem,. Komt goe.. vroeger al genoeg gehad 😁
 
Hey Foxy, chk ff de lijst na. 😉
Afijn, vrijdagochtend was ik wel van plan was iets uit te snurken zonder kids (immers een doel van BOT)
Aantal meeëters is geen probleem,. Komt goe.. vroeger al genoeg gehad 😁
Slapen tot 8 uur valt bij mij onder uitslapen , enfin , heb het begrepen mijn complete planning valt in het water 😉

Komt wel goed , rust maar lekker uit .
Wat betreft het bereiden van de maaltijd
Sta ik best wel goed mijn mannetje in de keuken . In een niet zou ver verleden heb ik nog een workshop koken gekregen van een Nederlandse topchef 😁
20210410_134829.jpg
 
iig alvast bedankt voor de motiverende woorden allemaal*O*

thuis heb ik ook al de boodschap meegekregen dat ik echt weg moet gaan... ( ik zal inmiddels wel te veel in de weg lopen hier...)

zoals ik al zei; het is nog 2 weken.
als het de solo wordt, dan kom ik wel redelijk onzelfvoorzienend, dus moet dan wel het een en ander aan vuurplaats lenen enzo, maar dat zal wel los lopen toch?
oke, oke; het douche en toiletwater loopt inmiddels weer de juist kant op weg, straatwerk nog even terug erin gooien en dan durf ik het wel een paar dagen alleen achter te laten.
de insteek is dus zeker om te komen; met 2 of 3 wielen is nog onzeker en kan zijn dat ik zo gaar ben dat het onverantwoord is om vrijdagavond nog tot laat en in het donker die kant op te komen, dus het kan zijn dat ik zaterdagochtend bij het krieken van de dag pas weg kom, maar dat maakte voor de I tocht al niet uit, want daar zou ik toch al te laat voor komen.
 
Gelukkig heb ik nog twee BMW's en een Suzuki staan die het gewoon doen.
Ook twee BMW bouwprojecten die voorlopig helemaal niks doen trouwens.

Maar het vervangen van die keerring is een half uurtje werk dus dat valt wel mee, dat doe ik straks in m'n lunchpauze even.
 
Wiel er af, twee parkertjes, rukje, nieuwe ring er in drukken, wiel er op.
Als je geen naafadapter en wel een middenbok hebt is het zo gebeurd.
 
Ha! Ik hoef geen bier mee te nemen naar het BOT🤗

Ik heb laatst op verzoek van onze geachte Bot-organisator een machineklem opgehaald in Winterswijk. En die breng ik dan mee naar het Bot, om m daar te overhandigen. Ik hoop twee dingen: 1/ dat GuzziFox een slijptol heeft. 2/ Dat Foz z'n traktor het trekken kan wannier die klomp machineklem in z'n bakkie ligt.

En nagekomen in de rondvraag, nog als punt 3: ik hoop dattie niet door de bodem van z'n bak zakt🤗🤗
 

Bijlagen

  • 20210903_210522.jpg
    20210903_210522.jpg
    391 KB · Weergaven: 25
  • 20210903_210505.jpg
    20210903_210505.jpg
    450,7 KB · Weergaven: 24
  • 20210903_210423.jpg
    20210903_210423.jpg
    330,8 KB · Weergaven: 24
Laatst bewerkt:
Mooi man, al die pre-pret. Hier vandaag ff een accu besteld, nul-schakel, kabel, kabelschoenen...
Alleen mezelf verwennen met een profi kabelschoen tang... Voor oa 16mm2 , viel me vies tegen. Wat een prijzen. Dus zal nog wel ff bij de Vlissingse zijspanmaatjes aankloppen. Pfff dat haal ik er niet uit voor die paar klusjes.

Ow ja,, niet vergeten dat ik morgen de toko nog even bezoek
 
Wiel er af, twee parkertjes, rukje, nieuwe ring er in drukken, wiel er op.
Als je geen naafadapter en wel een middenbok hebt is het zo gebeurd.
Geen naafadapter natuurlijk, ik heb nog een echte motorfiets die gewoon solo net zo goed rijdt als met een zijspan.
Een middenbok heb ik dan weer niet meer. Daar zit het subframe.

Maar ondertussen is de keerring vervangen en daarmee is alles klaar om richting de Ardennen te gaan.
 
Ha! Ik hoef geen bier mee te nemen naar het BOT🤗

Ik heb laatst op verzoek van onze geachte Bot-organisator een machineklem opgehaald in Winterswijk. En die breng ik dan mee naar het Bot, om m daar te overhandigen. Ik hoop twee dingen: 1/ dat GuzziFox een slijptol heeft. 2/ Dat Foz z'n traktor het trekken kan wannier die klomp machineklem in z'n bakkie ligt.

En nagekomen in de rondvraag, nog als punt 3: ik hoop dattie niet door de bodem van z'n bak zakt🤗🤗
Zo. jij bent niet bang dat de bak omhoog komt in de bocht...
 
20210904_182601.jpg

Waar anderen hier een week van tevoren al constructies voor bagage op orde hebben of allerlei dingen fiksen en vervangen.

Ik heb de plek olie onder de rode opgedept en met wd40 nagepoets. En deze toen buiten naast de bak gezet.

Hopelijk nog wel tijd voor de glasvezel matjes. Sowieso geen tijd meer voor spuiten/rollen van lak.
Vast wel tijd om olie bij te vullen en de bandjes op te pompen.

We gaan het zien. *O*
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
825
Reacties
402
Weergaven
19K
Reacties
435
Weergaven
22K
Reacties
529
Weergaven
28K
Terug
Bovenaan Onderaan