Bout vering NIET los te krijgen

lorry11

MF'er
28 mei 2007
50
0
Belgie - Diest
Zoals de titel al zegt ;( krijg ik de bout die onderaan de voorvering zit niet los.
Het is dus de bout waar je je demping kan afstellen.
Het is van een crf 450 wat eigenlijk geen rol speelt denk ik, en ze is van aluminium.
Omdat ze zo vast zit heb ik deze al naar de :X gedraaid en krijg je ze met een normale dopsleutel ofzo al niet meer los. Dus ben ik er op beginnen te meppen met een schroevendraaier doormiddel van een gleufje in te maken maar dit helpt ook niet, alleen breken de stukken ervan af B| . Heb ik ze maar eens verwarmd en nog eens geprobeert maar helaas GEEN beweging in te krijgen.
Weet iemand een beter idee om die bout los te krijgen want ben ten einde raad.
ik kan ze natuurlijk ook naar de dealer doen maar deze gaat denk ik met hetzelfde probleem zitten...

Grtz
 
Uitboren gaat vrij eenvoudig. Anders luchtdruk, schijnt het zo los mee te zijn. Dat heeft de dealer dan weer wel.

edit: met uitboren bedoel ik alleen de kop eraf boren, niet totaal uitboren.. als de kop eraf is draai je de schroefdraad er waarschijnlijk zo uit.
 
Laatst bewerkt:
dsc04122d.th.jpg
 
hehe, nee dat kleine schroefje heeft er niets mee te maken de andere poot ging als niets.

Honda CRF450R? Kent toch iedereen op dit forum denk ik? Is een crossmotor

Nuja wat die bout betreft, gwn de kop eraf boren?
Iemand enig idee wat zo'n bout gaat kosten?
 
hehe, nee dat kleine schroefje heeft er niets mee te maken de andere poot ging als niets.

Honda CRF450R? Kent toch iedereen op dit forum denk ik? Is een crossmotor

Nuja wat die bout betreft, gwn de kop eraf boren?
Iemand enig idee wat zo'n bout gaat kosten?


Ik gokte al op en crossert, op de één of andere manier (volgens mij door het deel 'CR'). Maar ik doe zelf helemaal niks in de crosdingen, dus vandaar dat ik het even vroeg. En ik kan ook niet alle typen uit het hoofd kennen he...

edit: ik wilde even in een wphb kijken, maar heb niks van crossmotoren
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ahzo toch vriendelijk dat je dat wilde doen! Ik heb namelijk het wphb maar daar staat niet in hoe je zo een kapotte bout losmaakt :p

Ha ha.

Ik was zoek naar een mogelijk stiekem borgboutje ietsjes hoger op de vork (of zoiets). Niet dat ik je onderwaardeer, maar twee mensen die het nakijken is soms beter dan één (en Martell heeft ook eens te laat een klein borgboutje ontdekt O-) ).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan