boutjes met flens (voor poly)

Fighterthijs

MF veteraan
7 apr 2008
1.184
0
mensen, goedemorgen,

Ik ben op zoek naar boutjes met een flens die gebruikt worden om met polyester aan bijv een kont of kuip te plakken.

Iemand een idee waar ik deze dingen kan krijgen?

Mijn dank ik groot!

gr Matthijs
 
ook kont aan subframe, maar is wel redelijk zwaar ding...

die dingen die ik een keer gezien heb (volgens mij hier) bestonden gewoon uit een stuk draad met een flens van 5cm dia erop.

Verder niemand een idee???
 
Zeg prutser :+ Je hebt nét een mooi lasapparaat ter beschikking. Waarom las je niet gewoon stukjes draadeind aan een rechthoekig stukje plaatstaal, kan je zo maken in de vorm die jij wilt, lettend op draagoppervlak, hechting enz :+ Stukken goedkoper he ;)
 
Zeg prutser :+ Je hebt nét een mooi lasapparaat ter beschikking. Waarom las je niet gewoon stukjes draadeind aan een rechthoekig stukje plaatstaal, kan je zo maken in de vorm die jij wilt, lettend op draagoppervlak, hechting enz :+ Stukken goedkoper he ;)

gaatjes plaat nemen zodat de hars lekker "in" de plaat gaat zitten; zo zit mijn EZS zijspan deur-scharnier ook in het polyster van de neus gelamineerd; gewone strips gaatjesplaat (2mm dik ivm gewicht deur) met daarop bouten gelast aan de deurzijde en ogen aan de kant van de neus van het span
 
Terug
Bovenaan Onderaan