cb550F ryan
MF veteraan
hier oud filmpje uit 1968 cb 500 classic race
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hier oud filmpje uit 1968 cb 500 classic race
over appels en peren gesproken.....ik heb op mijn polo vier stalen velgen liggen en daarvan is het voorwiel bijkans een halve kilo lichter dan het voorwiel van mijn 400 racer met excelnaaf...wat een dom gelul weer....
ivt een akront of borrani scheelt het beduidend..heb het ook niet over je SMACwiel..weet je wat 36 stalen spaken wegen en het feit dat je een aparte naaf en velg hebt i.v.t. een alu wiel...vergelijk dan iets wat je met elkaar kunt vergelijken zeg....sjeemig...
hier oud filmpje uit 1968 cb 500 classic race
Hierbij wel een cb500, wat een vermogen he http://www.youtube.com/watch?v=HujtUkNrj4c
Klopt.is dat de 500 die jullie een beetje nabouwen
zag een blauw zitje
wel een snelle bak zeg
Dit is ook wel een leuk project:
Hoe bouw je een Honda CBX 12 cilinder:
http/www.flickr.com/photos/13481782@N06/sets/72157622099045126/
oké! duidelijk antwoord.Vier megafoons lijken mij ook veel mooier voor de looks, maar we mogen bij de KNMV niet meer dan 103 decibel produceren.
Nu is dat met vier megafoons ook wel op te lossen om ze te dempen , maar dat wordt een heel stuk zwaarder dan deze 4 in 1.
En het gaat ons niet echt om de looks maar meer om de functionaliteit/effectiviteit en deze uitlaat weegt weinig.
Met het gewicht van de Honda zitten we al een heel stuk hoger dan de meeste bij de KNMV rijdende classics.
Als je het over "dom gelul" wilt hebben kom het dan even in mijn gezicht zeggen, in plaats van veilig achter je beeldscherm. Heb het sterke vermoeden dat je niet weet waar je over praat.
Als je het fatsoen hebt om alles even goed door te lezen, zie je dat het er om gaat dat er gesproken wordt over de 'lichte' gespaakte velgen en in de praktijk zijn ze niet zo licht.
Willen jullie dit topic niet verzieken door op elkaar te gaan afgeven.
Laten we het gezellig houden , goede tips zijn altijd welkom , maar beschouw deze niet als dom gelul !
Nogmaals aandacht voor het bovenstaande !!
Ik heb hier een topic geopend over de bouw van een motor en niet om elkaar af te zeiken.
Hey René,
Misschien nog wat inspiratie nodig?
De meest mysterieuze Honda op basis van een 500, echter 3 klepskop ontwikkeld in '72 t/m '74 en gegroeid uiteindelijk tot 749,35cc.
[afbeelding]
Groet, Rob