Breda / Oosterhout e.o deeltje nr 2

Wanneer weekendje luxemburg

  • 4/5/6 AUG

    Stemmen: 5 26,3%
  • 11/12/13 AUG

    Stemmen: 0 0,0%
  • 18/19/20 AUG

    Stemmen: 2 10,5%
  • 25/26/27 AUG

    Stemmen: 12 63,2%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Over dat olieverbruik... olie is toch voor de smering en niet om verbruikt te worden? Bij mij staat het oliepijl na 10.000 km nog op hetzelfde niveau als toen de olie net er in gemikt werd.
 
Ja, klopt, ik reed nog een stukje achter je aan, kan wel gaan zwaaien en wijzen, maar had niet verwacht dat je me zou herkennen :)
Volgens mij heeft er maar 1 iemand een RSV in Zevenbergen.... 8-) Ik moest helaas richting huis ivm koppelings problemen, anders had ik wel even gestopt.

En over dat olieverbruik van Tyler, zn gixxer zoop meer olie dan ik bier...! _O-
 
Goeiemorgen :z :W

Nou mocht het zo zijn dat ik vandaag een vrije dag heb. Zijn er toevallig nog meer gelukkigen die zin hebben om een blokkie om te gaan vanmiddag?

greetz, Jazzy
 
[me]BadBoy46 heeft al zin in zondag *D maar vraagt ze af of dat er niet meer mensen mee willen rijden :?
[/me]



@jazzy moet helaas werken vandaag B|
 
Volgens mij heeft er maar 1 iemand een RSV in Zevenbergen.... 8-) Ik moest helaas richting huis ivm koppelings problemen, anders had ik wel even gestopt.

En over dat olieverbruik van Tyler, zn gixxer zoop meer olie dan ik bier...! _O-


Ik heb jou nog nooit een biertje zien drinken..... :Z




:+
 
@kevin :} :} :} netjes gedaan!!! vind het er zeer goed uit zien :) your bike is now official PIMPED ;)
het resultaat mag er zijn! komt het gaas trouwens niet meer tegen het blok aan?



@maarten..... Kan mij bike zow naast die van jou zetten (zonder slot)... ze nemen toch wel eerst die van jou mee ;)
(wanneer gaan wij een keer een pilske drinken op het teras?)
 
RACEgaas.... nu de rijstijl nog :X

stupid.gif



















zit wel wat in :+
 
RACEgaas.... nu de rijstijl nog :X

JIJ kan ook alleen maar zeiken he...

Ga lekker in het buitenland rijden en we zullen het tzt wel horen als je je kapot heb gereden. Misschien levert jouw motor dan nog wel meer op dan zoals hij nu is...




Ieder zijn rijstijl en als andere een hekel hebben aan de mijne moeten ze maar niet met me meerijden!
 
JIJ kan ook alleen maar zeiken he...

Ga lekker in het buitenland rijden en we zullen het tzt wel horen als je je kapot heb gereden. Misschien levert jouw motor dan nog wel meer op dan zoals hij nu is...




Ieder zijn rijstijl en als andere een hekel hebben aan de mijne moeten ze maar niet met me meerijden!

Zit ie lekker? (die kast waar je op zit)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan