Breda / Oosterhout e.o deeltje nr 2

Wanneer weekendje luxemburg

  • 4/5/6 AUG

    Stemmen: 5 26,3%
  • 11/12/13 AUG

    Stemmen: 0 0,0%
  • 18/19/20 AUG

    Stemmen: 2 10,5%
  • 25/26/27 AUG

    Stemmen: 12 63,2%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond na etenstijd maar eens de wegen onveilig gaan maken, het is nu wel érg warm en vanmiddag voetbal natuurlijk. *O*

Ik ben rond 6 uur aan het rijden, misschien spot ik nog wel een verdwaalde MF-terrasganger. :]
 
Vanavond na etenstijd maar eens de wegen onveilig gaan maken, het is nu wel érg warm en vanmiddag voetbal natuurlijk. *O*

Ik ben rond 6 uur aan het rijden, misschien spot ik nog wel een verdwaalde MF-terrasganger. :]
Toch was het goed te doen qua warmte, hebben heel de middag gereden. :Y
En rond 3 uur.....het was gewoon geweldig :9 geen kip op de weg!
 
Die heb ik er genoeg gezien vandaag: Tussen 1 en half 2 thv de benzinepomp aan de Tilburgeweg in oosterhout heb ik een blau witte GSX gezien. het was een 'oud' modelltje. Zoiets begin jaren 90. Misschien was dit die nieuwe GSX freak :? :? :?


@ maarten: dit was dus wel een motor zonder sticker

ik heb jou volgens mijn nog gespot in Breda volgens mijn ergens vorige week vraag me niet waneer en hoe laat, want ik heb zo veel gewerkt dat me brein naar de klote is en dat ik echt niet meer weet welke dag het was (het was vlak bij de makro trouwens)
 
ik heb jou volgens mijn nog gespot in Breda volgens mijn ergens vorige week vraag me niet waneer en hoe laat, want ik heb zo veel gewerkt dat me brein naar de klote is en dat ik echt niet meer weet welke dag het was (het was vlak bij de makro trouwens)

Hmm op zondag ben ik die dag in breda geweest, gingen we naar circuit zolder, maandag gewerkt, maandagavond motor kapot, dinsdag naar molenschot geweest en sinds die tijd staat hij al stil.

Denk dat ik het niet ben geweest...
 
zow, gister eff naar de aed meeting in Tiel geweest, helaas met het koekblik omdat mijn motor eff in de motteballen hangt. Was leuk, alleen ging iedereen vroeg naar huis omdat ze natuurlijk voetballen moesten kijken. Ik nog wat klein prul gekocht voor me brikkie. Deze week zo hij weer moeten rijden.

Gisteren nog wel even een rondje mogen maken op z900 van me buurman, ook fijn hoor.

Over paar weken heb ik ook een nieuw brikkie, een z900 met z1000 blok eronder. zwart met knalgeel. easy to spot dus :P MF stikker ligt al klaar :)
 
Die heb ik er genoeg gezien vandaag: Tussen 1 en half 2 thv de benzinepomp aan de Tilburgeweg in oosterhout heb ik een blau witte GSX gezien. het was een 'oud' modelltje. Zoiets begin jaren 90. Misschien was dit die nieuwe GSX freak :? :? :?


@ maarten: dit was dus wel een motor zonder sticker
Bijdehandje |( Zie vorige post...
 
Toch was het goed te doen qua warmte, hebben heel de middag gereden. :Y
En rond 3 uur.....het was gewoon geweldig :9 geen kip op de weg!

Zal vanmiddag een poging gaan wagen op de weg, ben gelukkig een middagje vrij. :P

Maar dat er tijdens de wedstrijd geen kip op de weg was heb ik ook gehoord ja,
dat moet genieten zijn als je dan aan 't scheuren bent. :]
 
Zal vanmiddag een poging gaan wagen op de weg, ben gelukkig een middagje vrij. :P

Maar dat er tijdens de wedstrijd geen kip op de weg was heb ik ook gehoord ja,
dat moet genieten zijn als je dan aan 't scheuren bent. :]


ik heb een zwart pak, maar misschien is het met deze temperaturen en hoeveel zon een goede tip om er een wit XL shirt overheen te trekken. Zwart trekt immers de zon aan.
 
ik heb een zwart pak, maar misschien is het met deze temperaturen en hoeveel zon een goede tip om er een wit XL shirt overheen te trekken. Zwart trekt immers de zon aan.

Denk dat dat weinig helpt, er is ook een vrij warme wind, daar doe je nix aan hoe hard je ook rijdt O-)
 
Ik reed gister met leren jas en dikke spijkerbroek (en kistjes) viel wel mee met hitte.. zolang je blijft rijden :P
 
Zal vanmiddag een poging gaan wagen op de weg, ben gelukkig een middagje vrij. :P

Maar dat er tijdens de wedstrijd geen kip op de weg was heb ik ook gehoord ja,
dat moet genieten zijn als je dan aan 't scheuren bent. :]
Ik wil ook wel een poging wagen eigenlijk...maar t is wel ERG warm...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan