Breda / Oosterhout e.o deeltje nr 2

Wanneer weekendje luxemburg

  • 4/5/6 AUG

    Stemmen: 5 26,3%
  • 11/12/13 AUG

    Stemmen: 0 0,0%
  • 18/19/20 AUG

    Stemmen: 2 10,5%
  • 25/26/27 AUG

    Stemmen: 12 63,2%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, ik ben bi :+ . Het beste van twee werelden zeggen ze. :o
Tuurlijk loop ik maar wat aan te kloten, ik ben gewoon 100 procent hetero. :)

Wat betreft je blauwe bocht: volgens mij komt dat gewoon door de hitte van de uitlaatgassen, dus ik denk niet dat je dat er zo af hebt ;) . Wel een leuke motor
trouwens, ik zou zelf ook wel zo'n ding erbij willen hebben om een beetje te toeren. :]

_O-

Een medewerker van Ad van Gils had mij verteld dat wel mogelijk om blauwe bocht af kunnen hebben. Ik had dus een potje poeder gekocht. En had toen al half uurtje zitten schuren maar die is nog steeds niet af. '(

Mijn motor is eigenlijk een stadsmotor. Met 1 Cylinder. Enige zwakpunt van 1 Cylinder is grote afstand rijden. Ik kan wel naar zeeland of noorden verplaatsen maar dan moet ik ieder keer stoppen bij benzinepomp om even rusten.
Ik was al tijdje van plan om mijn motor verkopen want ik wil graag zwaardere motor kopen maar nu is stuk moeilijk met handel van motors (er zijn veel aanbieden en weinig vragen). Ik wil een motor met minimaal 1100CC, dus Honda Shadow, Suzuki Intruder en of Yamaha Dragstar.

Vanavond ga ik weer motor rijde :]
 
Een medewerker van Ad van Gils had mij verteld dat wel mogelijk om blauwe bocht af kunnen hebben. Ik had dus een potje poeder gekocht. En had toen al half uurtje zitten schuren maar die is nog steeds niet af. '(

Vanavond ga ik weer motor rijde :]

Het zou heel goed kunnen dat je die blauwe gloed eraf kan halen. ;)
Maar als jij al enige tijd aan het schuren bent en er gebeurt nog steeds niks,
dan zou ik toch beginnen te twijfelen aan het spul wat je daarvoor gebruikt. -O-

KTM's zijn allemaal 1-pitters, dus ik weet wat je bedoelt met je motor.
Het rijd gewoonweg niet rustig en is ook niet lekker voor lange afstanden,
meer voor korte fun-ritjes. :]

Maar misschien zie ik je vanavond dan nog wel rijden, ik ga er straks namelijk ook even vandoor nadat ik klaar ben met de grote schoonmaak. :P
 
Ik zie wel wie er dan tijd heeft.

Over tijd gesproken: waar en wanneer zullen we met z'n allen naar het terras gaan? Lijkt me handiger om dat vantevoren af te spreken zodat iedereen mee kan. :)

Het wordt gezellig, nu maar hopen dat er veel mensen mee gaan! *O*
 
Over tijd gesproken: waar en wanneer zullen we met z'n allen naar het terras gaan? Lijkt me handiger om dat vantevoren af te spreken zodat iedereen mee kan. :)

Het wordt gezellig, nu maar hopen dat er veel mensen mee gaan! *O*

Me nog zien rijden in R veer? :+
 
Me nog zien rijden in R veer? :+

Hey da's jammer, alweer niet. :N

Waarom kom je niet gewoon door onze straat heen rijden, dan heb ik tenminste wel
kans dat ik je zie :Y . Achterop bij Frans of met koekblik, mij maakt het niet uit. *O*

Bij de volgende terrasmeeting zie ik je waarschijnlijk toch wel, en het is trouwens inderdaad Party Marty bij wie je ook een keer achterop mocht. ;)
Bij mij achterop zou ik in ieder geval niet doen, want dan ben je je leven niet zeker. })
 
Volgens mij M.A.C. weer gespot. Dit keer kwam je bij de Aldi voorbij rijden. Gisteren een uur of kwart over negen 's-ochtends. Ik stond net met een karretje buiten een beetje dom naar je te kijken omdat ik niet zeker wist of jij het was :z
 
Goedemorgen. Tis al flink 8-) weer.

Sow...na 3 jaar eindelijk van me orginele demper af. :9

Idee'tje: Bij een deeltje nr.3 op de 1-ste pagina van iedereen een foto met motor en pak/helm, zie je ook in andere topics.
'kZie op me werk genoeg motoren langs komen, maar herkennen doe ik bijna niemand. :N
 
kan ik nu ook wel doen in dit topic :+



@iedereen: wie in het begin topic wil komen te staan met een foto... zet dan even een link hier op het forum en dan zorg ik ervoor dat je er in komt te staan! ;)
 
Goedemorgen. Tis al flink 8-) weer.

Sow...na 3 jaar eindelijk van me orginele demper af. :9

Idee'tje: Bij een deeltje nr.3 op de 1-ste pagina van iedereen een foto met motor en pak/helm, zie je ook in andere topics.
'kZie op me werk genoeg motoren langs komen, maar herkennen doe ik bijna niemand. :N
Gefeliciteerd *O* *O* *O*

Wat is het geworden????
 
Volgens mij M.A.C. weer gespot. Dit keer kwam je bij de Aldi voorbij rijden. Gisteren een uur of kwart over negen 's-ochtends. Ik stond net met een karretje buiten een beetje dom naar je te kijken omdat ik niet zeker wist of jij het was :z

Is dat nou nog moeilijk :?

_O- _O- _O- _O- _O-
 
goede morguhh allemaal :}

Goeiemiddag, ik heb eerst even uitgeslapen voordat ik uit m'n bed kwam rollen. :P
Het is nu inderdaad al erg warm buiten, en binnen achter de computer is al helemaal niet lekker. :X

Een foto van jezelf met je motor is wel een goed idee, zal straks eens kijken of
ik er een kan maken. ;)
 
uhum tja... uuuh ok dan. :? maar ja ben is zwemmen. Tot vanavond! :W

Als jij je voeten in iemands nek moet leggen om achterop te kunnen, dan klopt er
toch iets niet _O- . Aprilia houdt tegenwoordig ook geen rekening meer met comfortabele zithoudingen. *D

Maar eh, zwem ze en tot vanavond dan maar weer! :W
 
Als jij je voeten in iemands nek moet leggen om achterop te kunnen, dan klopt er
toch iets niet _O- . Aprilia houdt tegenwoordig ook geen rekening meer met comfortabele zithoudingen. *D

Maar eh, zwem ze en tot vanavond dan maar weer! :W

Hij zal wel iets anders bedoelen.. manne.. maar ben niet zomaar bang van iemand dat ie het maar even weet. :9 Wil gewoon graag is achterop een racetyp motor plaats van chopper.
 
Hij zal wel iets anders bedoelen.. manne.. maar ben niet zomaar bang van iemand dat ie het maar even weet. :9 Wil gewoon graag is achterop een racetyp motor plaats van chopper.

Ik ben ook bang dat 'ie wat anders bedoelt, maar dat merk je gauw genoeg. ;)
Mannen hebben nog altijd een zwakke plek, en die weet je vast wel te zitten (mocht hij moeilijk gaan doen) :Y .

Vanavond voordat ik moet werken ga ik maar rijden, want gisteren is er helaas niks van gekomen en nu is het wel erg warm :9 . Ik kom ook nog wel effe naar Made knallen, even de boeren wakker maken. *O* :o
 
Volgens mij M.A.C. weer gespot. Dit keer kwam je bij de Aldi voorbij rijden. Gisteren een uur of kwart over negen 's-ochtends. Ik stond net met een karretje buiten een beetje dom naar je te kijken omdat ik niet zeker wist of jij het was :z

nope wasn't me...mij te vroeg :z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan