Breda / Oosterhout e.o deeltje nr 2

Wanneer weekendje luxemburg

  • 4/5/6 AUG

    Stemmen: 5 26,3%
  • 11/12/13 AUG

    Stemmen: 0 0,0%
  • 18/19/20 AUG

    Stemmen: 2 10,5%
  • 25/26/27 AUG

    Stemmen: 12 63,2%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
morghu :W


Altijd makkelijk zn extra setje banden als je die hebt liggen,mn motor stond deze week al bij de motorzaak voor een garantiegevalletje ,einde vd week ging monteur proefritje maken en belde mij op dat mn voorband was versleten.

Aangezien ik nog een set banden had liggen bood hij deze aan erop te zetten en kwam daardoor inderdaad ook achter dat mn lager en remblokkies versleten waren.

Vervolgens hebben ze dat zeer netjes opgelost door alles van dit door de helft te delen de kosten.
Zeer netjes geregeld

:} :} :} :} :} :}

Door de vd week gedane aanpassingen loopt hij weer als een speer en met de nieuwe bandjes word het ff inrijden geblazen :9~
 
Laatst bewerkt:
En nee was niet meer gegaan. Mijn vriendin gaat morgeochtend dus heel vroeg naar het bos met d r knol dus kon ze niet uit. -O-
Knol :?

RTEmagicC_knolselderij2_03.jpg.jpg
 
Door Dallie op 09-07-2006 10:09



morghu


Altijd makkelijk zn extra setje banden als je die hebt liggen,mn motor stond deze week al bij de motorzaak voor een garantiegevalletje ,einde vd week ging monteur proefritje maken en belde mij op dat mn voorband was versleten.

Aangezien ik nog een set banden had liggen bood hij deze aan erop te zetten en kwam daardoor inderdaad ook achter dat mn lager en remblokkies versleten waren.

Vervolgens hebben ze dat zeer netjes opgelost door alles van dit door de helft te delen de kosten.
Zeer netjes geregeld



Door de vd week gedane aanpassingen loopt hij weer als een speer en met de nieuwe bandjes word het ff inrijden geblazen
 
zoooo....weer lekker op mijn werk nu......op de motor natuurlijk.... :Y


22:00 weer klaar...... :(


heej...dallie....alles goed,bro? :W


moeten weer een x wat afspreken..... :Y
 
zoooo....weer lekker op mijn werk nu......op de motor natuurlijk.... :Y


22:00 weer klaar...... :(


heej...dallie....alles goed,bro? :W


moeten weer een x wat afspreken..... :Y

Moeten jullie wel ff foto's uitwisselen van te voren. Dallie heeft nou weer haar en jij heel wat kilo's minder :} . Anders herkennen jullie elkaar niet _O-
 
Ik ga zo ook een stukkie tuffen :]
Nou, ik mag lekker wachten tot vanavond. -O-
Heel de middag visite over de vloer. :Z

Over knollen gesproken, gister ging er 1 "over de rooie" van me uitlaat. }) O-)

Bij Frank Ligt een nieuwe achterband gehaald, veel over de man gehoord.
Idd goeie zaak, aardige mensen, was weer snel weg en de prijs was ook goed. :)
 
Nou, ik mag lekker wachten tot vanavond. -O-
Heel de middag visite over de vloer. :Z

Over knollen gesproken, gister ging er 1 "over de rooie" van me uitlaat. }) O-)

Bij Frank Ligt een nieuwe achterband gehaald, veel over de man gehoord.
Idd goeie zaak, aardige mensen, was weer snel weg en de prijs was ook goed. :)
Kan je je nou niet een even inhouden? Ik weet dat het leuk klinkt, maar een beetje respect voor de natuur mag wel hoor O-) O-) _O-
 
Uhum.. zeg wil niet vervelend zijn maar kan je met je eigen zaken bemoeien? In plaats van dingen te zeggen waar je nix van afweet?

Dankjewel. :W



uhum.....mag ik dan ook even vragen waar dit op slaat???

voelt mevrouw zichzelf aangesproken dan..???
in plaats van dingen aan te nemen waar JIJ nix van afweet....



dank jewel... :W




( edit ....misschien bedoel ik wel dat dat ritje van hem nog wel eens wat kan worden.... ;) )





bier...check. chips...check...
 
Laatst bewerkt:
Vandaag naar Breda Hippique geweest. Dit vind ik toch wel 1 van de mooiste foto's die ik gemaakt heb.

full


Op ware grote is ie natuurlijk mooier :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan