Breda / Oosterhout e.o deeltje nr 2

Wanneer weekendje luxemburg

  • 4/5/6 AUG

    Stemmen: 5 26,3%
  • 11/12/13 AUG

    Stemmen: 0 0,0%
  • 18/19/20 AUG

    Stemmen: 2 10,5%
  • 25/26/27 AUG

    Stemmen: 12 63,2%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Super plan!

Lekker sturen :}

Ik ga er zijn. Ff schijten (scheelt weer de nodige kilos) en dan stap ik dr op!

Tot zo })
 
Nou, dat was weer ff super lekker rijden! Net lekkere frietten op, dalijk lekker douchen en dan hadden we weer een top zondag!

Nou is ff echt in de speeltuin gespeeld onder het toeziend oog van Partymarty en het was :}

Alleen werd ik wat draaierig van de rontonde... _O-
 
He Badboy,

jij hebt toch fotos gemaakt met je telefoon bij de bezinepomp? Kan je die niet ff het internet op slingeren?

Ff stoefen... ;)
 
Nou, dat was weer ff super lekker rijden! Net lekkere frietten op, dalijk lekker douchen en dan hadden we weer een top zondag!

Nou is ff echt in de speeltuin gespeeld onder het toeziend oog van Partymarty en het was :}

Alleen werd ik wat draaierig van de rontonde... _O-
Was goed te doen vanmiddag, grind was al ver weg dus heb weer lekker gegumd...nu nog een fatsoenlijke broek Marcel en je rijdt ook je knie aan de grond ;)
 
Zo net terug van een rondje sturen uit de Eiffel.

Heb ik gelijk mijn nieuwe toolies uit kunnen proberen.

1. AGV Stealth helm. Bevalt Superrr zit goed..
2. bagage rekje voor de fireblade....altijd makkelijk. Gekocht met vooruitblik naar het laatste weekend van augustus ;)
3. Cycloon spiegels met geintegreerde knipperlichten. Ze staan er super op...alleen bij snelheden boven de 190 klappen ze naar binnen O-)

full
 
Zo net terug van een rondje sturen uit de Eiffel.

Heb ik gelijk mijn nieuwe toolies uit kunnen proberen.

1. AGV Stealth helm. Bevalt Superrr zit goed..
2. bagage rekje voor de fireblade....altijd makkelijk. Gekocht met vooruitblik naar het laatste weekend van augustus ;)
3. Cycloon spiegels met geintegreerde knipperlichten. Ze staan er super op...alleen bij snelheden boven de 190 klappen ze naar binnen O-)

(Afbeelding)

Mooi bling bling vizier.

Spiegels zien er gaaf uit. Heb je ook een beetje fatsoenlijk zicht naar achteren, of zie je geen ruk?

Voor snelheden boven de 190: gewoon een touwtje er tussen spannen ;) .
 
Mooi bling bling vizier.

Spiegels zien er gaaf uit. Heb je ook een beetje fatsoenlijk zicht naar achteren, of zie je geen ruk?

Voor snelheden boven de 190: gewoon een touwtje er tussen spannen ;) .

Spiegels zie je wel wat in maar is niet super....Maaruh je moet toch vooruit kijken bij motorrijden *D

Een touwtje goed idee....heb hier nog wel een stukkie visdraad liggen
 
@tinus/maarten: het was zeker gezellig!!! gaan we vaker doen!! die rotonde was wel grappig! en de speeltuin is echt :} :} :}
zal de foto's die ik heb gemaakt morgen even posten!!! moet morgen helaas al om half 7 beginnen dus ga nu mijn bedje maar eens opzoeken ;)
 
Yes, vandaag en morgen vrij dus ik kan eens lekker gaan rijden en beunen aan m'n SM. :]

Oh ja, ik las net iets over die terrasmeeting in Breda..... wanneer is dat eigenlijk? Hebben jullie al een datum en tijd in gedachten?
Deze week toch maar een achterband halen denk ik, na lang twijfelen. Er zitten
al best wat scheuren in de noppen, denk niet dat 'ie het nog veel langer volhoud. :N
 
nu nog een fatsoenlijke broek Marcel en je rijdt ook je knie aan de grond ;)

Ik vraag ons ma wel of ze een stuk klitteband op al mn spijkerbroeken naait, dan zet ik daar mn slides wel op :+

Of gewoon nog een paar slides kopen, en die bovenop dit paar schroeven, dan ben je zo weer 5 cm dichterbij _O-

Maar ff serieus, ik maak me dr ook allemaal niet zo druk om hoor. Ik ging lekker de hoek om gister, en of mn knie nou aan de grond komt of niet, veel harder als dat het nou ging ga ik niet rond denk.

Maar het is natuurlijk wel vet })
 
Hooi Mensen

Alles goed hier? Lekker gereden allemaal gister? Ben ook wel benieuwd naar jullie foto s. :9 Ik lag lekker aan het strand ieder geval mij te warm.
Morge wordt het nog warmer. ;( En moet werke... zonder airo.

Terrasje in Breda lijkt me gezellig! *O*
 
Terrasje in Breda lijkt me gezellig! *O*

Mij ook, maar dan moeten we toch een datum en tijd afspreken. *D

Weet alleen niet precies wanneer ik 's avonds vrij heb, in ieder geval morgenavond wel. De rest van de week kan ik denk ik wel wat regelen, maar dan moet ik wel de dag weten waarop we gaan. 8-)

Laat maar horen! :W
 
Kon het niet laten om toch even te kijken op het terras, maar helaas...
Geen motor te bekennen daar. Even klein stukje het plein opgereden en paar keer gas gegeven, maar helemaal geen reactie, dus toen maar even stukkie wezen rijden.

@ngamo: zijn we elkaar toch net mis gelopen denk ik?

Kwam nog een zwart/rode cbr tegen (denk een blade?) met sticker op de parkeerplaats bij de pomp richting breda. Zag de sticker pas toen ie wegreed. Iemand van hier toevallig?

morgen zwembad of stukkie rijden: misschien ben ik er bij. Ligt eraan hoe laat ik uit me bed kom en op het forum kijk.

greetz

Hoi,
Was jij dat op de parkeerplaats, ik was nog ff in Oosterhout, maar zag nergens motoren staan op het plein en geen helmen op de terrassen, dus ben ik maar een stukje gaan rijden. Op de weg terug zag ik je staan, net als ik ff een rookpauze?!!
Ik zag geen sticker op je plaat. Wel bestellen he!

Ik woon in Breda en volg dit topic een beetje, hoop nog een keer bij jullie aan te sluiten. Groet ennne de volgende keer spreek ik je aan,
:] :] :]
:W
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
Was jij dat op de parkeerplaats, ik was nog ff in Oosterhout, maar zag nergens motoren staan op het plein en geen helmen op de terrassen, dus ben ik maar een stukje gaan rijden. Op de weg terug zag ik je staan, net als ik ff een rookpauze?!!
Ik zag geen sticker op je plaat. Wel bestellen he!

Ik woon in Breda en volg dit topic een beetje, hoop nog een keer bij jullie aan te sluiten. Groet ennne de volgende keer spreek ik je aan,
:] :] :]
:W

inderdaad even rookpauze :9

Maar ik denk toch dat er maar grotere stickers moeten komen. Toen ik kwam aanrijden, zag ik jouw fiets nog naast de shop staan en zag ook de sticker niet duidelijk. Die zag ik pas nadat je even op de parkeerplaats had gestaan en wegreed. Ik heb ook een sticker (vanaf dag 1 zonder instructeur al), maar goed, volgende keer beter.

@iedereen: ik ben trouwens druk bezig met een kleine revisie.
Nieuwe zuigerveren, kleppen vandaag opnieuwe ingeslepen. Het zooitje van binnen schoongemaakt (wist niet dat er zo'n dikke harde zwarte laag zooi op de zuigers kon komen zeg....) en als het goed is morgen weer alles in elkaar als de onderdelen binnen zijn. Gelijk nieuwe achterband erop en hopen dat alles het weer doet (zonder elke week een liter olie erbij te gooien :o ) foto's komen binnekort in het gs500 topic te staan, dus voor de liefhebbers: neem eens een kijkje!

greetz
 
Wel rustig hiero zeg... Komt zeker door het warme weer. Tis ook te warm momenteel. Gelukkig morge vrij. *O*

Moet ook nog steeds eik een foto posten voor de beginpagina.
Maar welke? :? Ben stiekem wel blij dat ik nu even niet hoeft te lessen.

Kon ik zwemmen denk in me jasje. :X
 
Wat ze nou weer gedaan hebben op de rontonde bij de Antoniuskerk. :N :X
Een brede zwarte strook over het midden van heel de rontonde...... :? |(

Jah lekker nutteloos die streep. Valt mee dat er geen peilen opstaan voor de mensen die niet weten hoe een rotonde werkt O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan