Breda / Oosterhout e.o deeltje nr 2

Wanneer weekendje luxemburg

  • 4/5/6 AUG

    Stemmen: 5 26,3%
  • 11/12/13 AUG

    Stemmen: 0 0,0%
  • 18/19/20 AUG

    Stemmen: 2 10,5%
  • 25/26/27 AUG

    Stemmen: 12 63,2%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dankje, komt wel goed.Je hebt er ervaring mee? Of rijd je er zelf een?

Ja duzzzzzz..... Kwas heel trots op mijn Catje, totdat ik hem een beetje in de kreukels had gereden en toen een nieuwe R6 gekocht. Motorisch was mijn Catje gelukkig prima in orde, dus werd ie omgebouwd en klaar geprepareerd voor de ZAC, zodat Peter zijn R1 daar niet voor hoefde te gebruiken, doch door een vervelend noodlot is daar de klad in gegaan en heb ik hem noodgedwongen verkocht, waar ik erg spijt van heb....
Op het YZFR forum, heb ik de nickname: WildCat.....

Maar geen nood, ik heb inmiddels mijn 2e R6, bouwjaar 2003, een mooie chique muisgrijze.... een wolf in schaapskleren....

Bevalt jouw Thundercat goed ? Welk bouwjaar, kleur, bandjes ?
 
HOE IS HET EIGENLIJK MET KEVINSFANCLUB EN BADBOY46?

ik vroeg het me zomar is af, en als dat weekend luxemburg door gaat gaan, heb ik liever dat ik weet hoe of wat, voor ik betaal. Dat ik niet betaal en dalijk in mn eentje daar rondhobbel...

Dus wat moet er nou echt afgesproken worden?

# Iedereen betaald zelf zn kamer.
# 'Officieel' is het van vrijdag tot maandag. Iedereen kijkt maar wanneer hij/zij komt.
# Er wordt een lijst bij gehouden met wie wanneer gaat, zodat niemand alleen hoeft te rijden (als ze dat niet willen).

Dit zijn natuurlijk maar ideetjes, maar dr moet nou wel wat gebeuren denk ik
:Y :Y :Y

Dus...
 
Hooi, zal ook wel mee willen naar Baton Rouge, maar ja geen rijbewijs nog en geen motor. :9 En me geld is dan ook ver op door het lessen. '( Misschien volgend jaar. Morge ieder geval weer lessen! *O*
 
Dit zijn natuurlijk maar ideetjes, maar dr moet nou wel wat gebeuren denk ik
:Y :Y :Y

Dus...

Helemaal mee eens Tinus, zo moeilijk is een weekendje plannen toch niet ;)
Ik rij in ieder geval naar Vianden (Luxemburg) en sluit me wel bij jullie aan als jullie gaan toeren. Overigens is er naast de camping waar ik sta ook een hotel/pension (http://www.camping-our-vianden.lu) ps heb geen aandelen ;) Tevens is het natuurlijk mogelijk op de camping te overnachten of bij mij in de voortent, no prob :)
Dus ..................zal ik mij opwerpen om alle gegevens te verzamelen.

Vrijdagmorgen heen, liefst gezamenlijk, maandag terug (of zondag voor diegene die maandag geen vrij kunnen krijgen)

Wat wil ik van jou weten:
1) welke weekenden kun je (meerdere antwoorden mogelijk) ?
weekend 1 : 4 augustus
weekend 2 : 11 augustus
weekend 3 : 18 augustus
weekend 4 : 25 augustus
2) welk weekend heeft je voorkeur ?
3) Waar wil je overnachten ?

stuur je antwoorden naar scam@tiscali.nl
zorg ik voor regelmatige "verslaglegging" van de tussenresultaten :)

Greetzzzz
Etienne

en nu ff spijkers met koppen aub !!!
 
Over de datum waren we het al eens. 25 augustus.

Ik ben voor: vrijdag heen en maandag terug.
 
zoveel rijders uit oosterhout, en ik zie ze nooit :S

Klopt, ik zie er ook weinig als ik daar ben. :?

Lijkt wel of iedereen een algemene pauze houdt met dit weer vanwege de hitte.
Maar 's avonds is het toch wel lekker om even te gaan rijden? Toch zie ik ook dan niemand hier in de omgeving op een verdwaalde Harley-rijder na. -O-
 
Heb ook ff in Vianden geinformeerd naar overnachtingsmogelijkheden daar is de stand : zie mail

"Hallo Herr Geerts,

Wir haben noch 7 Zimmer oder Appartemente frei vom 25.08.06 - 28.08.06.
Mit freundlichen Grüssen,
Paulette"
 
Heb ook ff in Vianden geinformeerd naar overnachtingsmogelijkheden daar is de stand : zie mail

"Hallo Herr Geerts,

Wir haben noch 7 Zimmer oder Appartemente frei vom 25.08.06 - 28.08.06.
Mit freundlichen Grüssen,
Paulette"

Heb net even op de site gekeken van de camping ( Heb het zo druk op mn werk ;) )
Ziet er leuk uit en app.A is goed betaalbaar. Maar is een motorhotel/camping niet leuker? Ik heb misschien ook nog wel wa links van motorhotels in Belgie en Luxemburg. Misschien dat M.A.C. ze vanavond kan posten. :)
 
Volgens mij had Kevin al gereserveerd. Toch :?
Nee, er was nog niks zeker wat de data betreft...maar eh, klinkt misschien lullig, maar ik wil toch wel dat weekend weg, kijk er nu toch wel naar uit, maar zoals t er nu naar uit ziet kan niet iedereen mee.

De planning was in 1e instantie dat Marcel (Tinus R), Kevin (Kevinsfanclub), Joey (Badboy46) en ik zouden gaan...dat is dus twee 2-persoonskamers. Kevin ziet het volgens mij niet meer zo zitten (dat idee kreeg ik tenminste, Kevin, als je mee leest, reageer dan even hoe je er over denkt en of je nog wil) en Joey, laat ook eens wat weten joh :P En de rest, tja, op Bianca en Renzo na ken ik jullie allemaal (nog) niet. Dus daarom stel ik een terrasmeeting in Breda voor: aanstaande zondag en anders volgende week. *O*

Maar voor dat weekend in Luxemburg hou ik het (nu er maar beperkt plek is) liever op ons groepje van 4 a 6 man/vrouw. Niks persoonlijks hoor -O-
 
Laatst bewerkt:
Kevin leeft nog en leest gezellig alles mee.







zoveel rijders uit oosterhout, en ik zie ze nooit :S

Ogen open doen, rij zo nu en dan rond, maar sla Oosterhout vaak over (alleen vetrekpunt)

HOE IS HET EIGENLIJK MET KEVINSFANCLUB EN BADBOY46?

:Z :z veel werken en slapen, 6 dagen per week werken, waarvan 5 van 6-15

Volgens mij had Kevin al gereserveerd. Toch :?

Nee, alleen info ingewonnen. Er viel niets te regelen ivm de verschillende data dat iedereen kon

Nee, er was nog niks zeker wat de data betreft...maar eh, klinkt misschien lullig, maar ik wil toch wel dat weekend weg, kijk er nu toch wel naar uit, maar zoals t er nu naar uit ziet kan niet iedereen mee.

De planning was in 1e instantie dat Marcel (Tinus R), Kevin (Kevinsfanclub), Joey (Badboy46) en ik zouden gaan...dat is dus twee 2-persoonskamers. Kevin ziet het volgens mij niet meer zo zitten (dat idee kreeg ik tenminste, Kevin, als je mee leest, reageer dan even hoe je er over denkt en of je nog wil) en Joey, laat ook eens wat weten joh :P En de rest, tja, op Bianca en Renzo na ken ik jullie allemaal (nog) niet. Dus daarom stel ik een terrasmeeting in Breda voor: aanstaande zondag en anders volgende week. *O*

Maar voor dat weekend in Luxemburg hou ik het (nu er maar beperkt plek is) liever op ons groepje van 4 a 6 man/vrouw. Niks persoonlijks hoor -O-

Kevin ziet HET REGELEN niet meer zo zitten!

Daarnaast geef ik net als Bianca (misnitro) de voorkeur eraan vrijdag op tijd te vertrekken en zondag weer naar huis te gaan. Eventueel gaan de Hondaatjes al eerder en zien we jullie 's avonds daar. Kunnen jullie op maandag jullie wheelietjes oefenen daar :X

EDIT:
Lokatie maakt mij niet zoveel uit, maar op een camping twijfel ik over de stalling van mijn bike, zeker als er zo'n .... italiaan in de buurt staan :P . Maar daarentegen is een camping weer handig met aankomsten en vertrek (van iedereen).
 
Laatst bewerkt:
Kevin ziet HET REGELEN niet meer zo zitten!
JA WEET IK NU AL :P BEN NIET DOOF !!! |( :+

Daarnaast geef ik net als Bianca (misnitro) de voorkeur eraan vrijdag op tijd te vertrekken en zondag weer naar huis te gaan. Eventueel gaan de Hondaatjes al eerder en zien we jullie 's avonds daar. Kunnen jullie op maandag jullie wheelietjes oefenen daar :X
Als er meer mensen met me mee rijden vrijdagavond (Tinus en Badboy :? ) dan vind ik het niet erg om 's avonds er heen te rijden...zondag terug vind ik ook niet erg...en dat wheelie's maken doe ik wel hier in Nederland, is een stukje platter :+

EDIT:
Lokatie maakt mij niet zoveel uit, maar op een camping twijfel ik over de stalling van mijn bike, zeker als er zo'n .... italiaan in de buurt staan :P . Maar daarentegen is een camping weer handig met aankomsten en vertrek (van iedereen).
Camping vind ik ook geen probleem, been there, done that, bought the t-shirt, maar heb liever pension/hotel/herberg, want dan hoef je in ieder geval al geen tent mee te zeulen, want hoe minder bagage hoe beter. En niks tegen Italianen he :(
 
Goed, meneer de badgast (Joey) kan dus het laatste weekend van augustus niet -O- Suggesties voor een ander weekend in augustus ? Wil 't eens een beetje gaan kortsluiten eigenlijk :)

Joey kan de weekenden van 5/6 augustus en 12/13 augustus...laat maar horen. En anders volgend jaar maar -O-
 
Goed, meneer de badgast (Joey) kan dus het laatste weekend van augustus niet -O- Suggesties voor een ander weekend in augustus ? Wil 't eens een beetje gaan kortsluiten eigenlijk :)

Joey kan de weekenden van 5/6 augustus en 12/13 augustus...laat maar horen. En anders volgend jaar maar -O-

heee... wil niet zeggen als ik het laatste weekend nie kan.. dat jullie niet mogen gaan :)

zondag weer ff dagje speeltuin met daarna terras meeting?? ;) kunnen we gelijk alles vast leggen...
 
sorry dat ik zo weinig post ... maar het is echt druk op het zwembad... ben elke keer weer blij dat de dag weer voorbij is, vandaag weer is over de 3.000 bezoekers gehad :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan