Breda/Oosterhout en Omstreken - Deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor een kwartiertje naar school geweest... Roostermaker vrijwel zeker aan de crack B|

Nog 25 posts... Moet te doen zijn vandaag :P

@Maybabe&bf: Leuke outfit *D
 
Netjes. Maar zo te lezen denk je er nog ieder moment aan.


@WWP: Dream on :j

@ Taz : Doe de gei het nieuwe deeltje alvast klaarzetten of zit je nog in CP.

@BoosB: Wetsverandering of niet ... Het blijft een stom gegeven dat je eerst een kapitaal moet hebben voor je een kapitaal mag opbouwen


:W
Dat zeg ik toch :?
 
trance energy is gelukkig niet indoor? :P
Ieder z`n ding he, ik ga liever naar indoor feestjes ^^


ohja.. weekeeeennd! (ofnee, vakantiiiieeeee! :D)
Ja, ik zeg ook dat ik ondanks dat ik niet zo van indoor feestjes houd Trance Energy toch wel weer wil proberen, maar dat is puur voor de goede DJ's in de hardtrance area:

- Scot Project :}
- Proteus
- Dave202 :}
- Alex Kidd

Maar misschien is een MF-indoor stampfeestje wel eens leuk. Ik weet in ieder geval dat jij, Taz, Lottie, Green-Shadow (?) en ik wel van dat soort feestjes houden *D
 
Dang, zitten hier in Breda e.o. dan totaal geen metal / rock liefhebbers? :/

Metal666 aka the docter? _O-

Ik heb opzich een brede muzieksmaak... Kan een goed rock nummer wel waarderen, maar de uitersten ben ik minder van :X (Opera/deathmetal/hardcore... of hardstyle noemen ze dat tegenweurdig geloof ik)
 
de DoKter ;)

enne, jawel hoor, doe mij maar wat Rock/Metal!

Eerlijk is eerlijk, luister het een stuk minder als vroeger, maar nog steeds duidelijk de voorkeur!
 
dan meld ik me ook effe aan :Y

Ben zeker in voor een stampfeestje *O*

Maar deze jongen is officieel die-hard rock fan }) denk aan:

Dream theater, three days grace, killswitch engage, bullet for my valentine enz enz. (voor de niet rockers, iets met veel gitaren :+)

Speel zelf ook een bandje (gitaar)

Maar goed een keer een rock concertje pakken vind ik dus ook prima ;)
 
Metal666 aka the docter? _O-

Ik heb opzich een brede muzieksmaak... Kan een goed rock nummer wel waarderen, maar de uitersten ben ik minder van :X (Opera/deathmetal/hardcore... of hardstyle noemen ze dat tegenweurdig geloof ik)

haha!
`t is niet alleen maar stampen en raggen hoor :P
Wat oude rock hou ik ook wel van.. the offspring enzo ^^
de Heideroosjes vind ik ook geniaal trouwens! _O-

nja, alles wel eigenlijk.. alleen van een avond house of RnB word ik gillend gek :X
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik zeg ook dat ik ondanks dat ik niet zo van indoor feestjes houd Trance Energy toch wel weer wil proberen, maar dat is puur voor de goede DJ's in de hardtrance area:

- Scot Project :}
- Proteus
- Dave202 :}
- Alex Kidd

Maar misschien is een MF-indoor stampfeestje wel eens leuk. Ik weet in ieder geval dat jij, Taz, Lottie, Green-Shadow (?) en ik wel van dat soort feestjes houden *D

Stampuuuuuuh O-)
 
Pardon doKter :X Kennelijke schrijffouten mogen worden verbetert... bijdeze een rectificatie *D

nja, alles wel eigenlijk.. alleen van een avond house of RnB word ik gillend gek :X


Juist! *D

Dat is t 'm :P
Beetje afwisseling doet wonderen.
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik zeg ook dat ik ondanks dat ik niet zo van indoor feestjes houd Trance Energy toch wel weer wil proberen, maar dat is puur voor de goede DJ's in de hardtrance area:

- Scot Project :}
- Proteus
- Dave202 :}
- Alex Kidd

Maar misschien is een MF-indoor stampfeestje wel eens leuk. Ik weet in ieder geval dat jij, Taz, Lottie, Green-Shadow (?) en ik wel van dat soort feestjes houden *D
Dansuh jonguh KUT!
Mare... vind die feestjes wel vet.. Alleen niet geschikt voor mijn portemonnee :N
Was zaterdag ook best veel geld kwijt :$
 
Het is je vergeven hoor! :)

Gelukkig... *O*

Maaruh leg eens uit...

Wat is er zo verkeerd aan Diclofenac voorschrijven als je patient ook bloedverdunners slikt? En wtf is een instabiele thoracale wervelfractuur precies?

Spaart dat me weer een LOI cursusje uit _O-

 
Laatst bewerkt:
Instabiel: er is kans op verschuiven
Thorcaal: in de borst wervels
wervelfractuur: breuk in de wervels.
 
Diclofenac:

Geneesmiddelen zoals diclofenac kunnen in verband worden gebracht met een klein
verhoogd risico op een hartaanval (“hartinfarct”) of beroerte. Neem niet meer in dan de
voorgeschreven dosis en gebruik het geneesmiddel niet langer dan de voorgeschreven
behandeling. Het risico neemt toe naarmate de ingenomen dosis hoger is en het
geneesmiddel langer gebruikt wordt.
Wanneer u hartproblemen hebt, een beroerte gehad hebt, of wanneer u denkt dat u hiervoor
tot een risicogroep behoort (bijvoorbeeld wanneer u een hoge bloeddruk, diabetes, hoge
cholesterolspiegel heeft of wanneer u rookt) dan moet u dit bespreken met uw arts of
apotheker, voordat u dit geneesmiddel inneemt.

Bij bejaarde patiënten verdient het aanbeveling het bloedbeeld regelmatig te controleren. Bij
patiënten die ernstig verzwakt zijn is het raadzaam de dosis zo laag mogelijk te houden.

Bij patiënten die ontstollingsmiddelen, zoals acenocoumarol en fenprocoumon, gebruiken is
het raadzaam de stollingstijd aan het begin van een gelijktijdig gebruik een aantal keer extra
te controleren. De hoeveelheden lithium en digoxine in het bloed kunnen verhoogd worden
door gelijktijdig gebruik met diclofenac. De werking van plasmiddelen kan worden verminderd
door diclofenac. Bij gelijktijdig gebruik van diclofenac en plasmiddelen is het raadzaam de
hoeveelheid kalium in het bloed regelmatig te controleren. Bijnierschorshormonen kunnen de
bijwerkingen van diclofenac in het maag-darmkanaal versterken. Ook kan bij gelijktijdig
gebruik van methotrexaat en diclofenac aanleiding geven tot verhoogde hoeveelheden
methotrexaat in het bloed. De giftigheid voor de nieren van ciclosporine kan door gelijktijdig
gebruik van diclofenac worden verhoogd.

Lijkt me dus niet verstandig met bloedverdunners.
 
Ik moet eerlijk bekennen, dat ik niet dacht dat er daadwerkelijk een wetenschappelijke basis was van de LOI reclame :/
 
Instabiel: er is kans op verschuiven
Thorcaal: in de borst wervels
wervelfractuur: breuk in de wervels.

Jep!

Instabiel: idd kans op verschuiven, waarom is dat erg: de ruggenmerg loopt erdoor, en als een afgebroken wervel fragment verschuift en het ruggenmerg bekneld of doorhaalt, ben je verlamd!
Thoracaal: idd borsthoogte, van thorax = borstkas
Wervelfractuur: breuk van een wervel

Diclofenac bij bloedverdunners:
Diclofenac interacteerd met bepaalde bloedverdunners, waardoor het bloed NOG dunner wordt! waardoor je dus weer heel makkelijk blauwe plekken, bloedneuzen etc kan krijgen! Of in het ergste geval doodbloeden!
Daarnaast: Doclofenac is niet zo lekker voor je maag, je kan er een maagzweer van krijgen, maagzweren bloeden snel dus 1+1=2
 
Aarrghhh... dit betekent dus meteen dat ik weer 2 waardeloze feitjes in mijn hoofd heb, waar ik dus totaal niets mee kan. |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan