Breda/Oosterhout en omstreken: Deel 29!

Status
Niet open voor verdere reacties.
En mijn verjaardag @ de bbq. :+

Misschien kom ik morgen ook wel mee rijden, weet nog niet zeker of ik dat ga redden trouwens.
Veel later afspreken heb niet veel zin namelijk. Om half 9 is het donker en ik mag dan niet meer buiten spelen van mijn ouders _O-
 
Neen, er zit een 'afdekdopje' die vast zit.
Daaronder zit lange imbusbout die er uit moet om de blokjes te vervangen.
Ik had al zo'n vermoeden dat t daar om ging.
Die zou ik gewoon uitboren.

Grappig trouwens zulke techniek. We bouwen een remklauw. Daar gaat een inbus bout in. Om er voor te zorgen dat er niet teveel vuil en vocht in komt zodat ie vast komt te zitten schroeven we daar een dopje voor.

Aan het eind van het liedje....
Krijg je de inbus er niet uit omdat t dopje vast zit _O-
 
Weet ik. Maar ligt er heel erg aan hoe laat ik terug ben van school. En ben bang dat ik niet op tijd terug zal zijn. :')
Als je wilt hoef je niet eerst naar huis. Kom je gewoon vanuit school naar mij. Eten we bij de mac. En wachten daar op de rest. Na de rit rijden we terug. Pak je je spullen en ga je naar huis. :W
 
Als je wilt hoef je niet eerst naar huis. Kom je gewoon vanuit school naar mij. Eten we bij de mac. En wachten daar op de rest. Na de rit rijden we terug. Pak je je spullen en ga je naar huis. :W

Zat ik ook al aan te denken om dan op de motor naar school te gaan ipv met de trein. :} Straks even overleggen met mn ma, wat die ervan vind.
In ieder geval alvast bedankt voor t aanbod! nu nog kijken of de baas het goed vind. :')
 
Laatst bewerkt:
Wordt er vandaag nog gereden door iemand? :]

:Y net terug uit de eifel :+ kleine 1300 km geklokt sinds zaterdagmorgen 08:30 :]

OVB ga ik zeker mee, even overleggen met het vrouwjte. Ik laat het een dezer dagen zeker weten! Veel zin in! Is 't veel snelweg? of ook wel redelijk wat 80 km? ikzelf kan zo'n 300 km wel redden op een tankje.

:o je weet wel dat je aan het rechterhandvat kunt draaien toch :+
leuk! Maar ik zit waarschijnlijk komend weekend in Limburg :P Have fun iig!
ik ook :] , je moet wat over hebben voor een BBQ :+
 
Zojuist de chef even aangehoord en inderdaad hebben we de 22ste een verjaarding. Dus dat gaat hem niet worden :N

jammer -O-

Misschien dat ik er morgen bij ben, Woody heeft net de nieuwe bandjes onder de motor gegooid *O* denk dat het heel raar wordt om daar de eerste keer mee te rijden, deze zijn tenminste niet vierkant :')
 
Waar ergens in limburg? :P

zo ver vooruit denk ik nog niet ... weet alleen dat ik zondag een rit en BBQ heb met het ZX6R topic :P als ik dus zaterdag een ga uitzoeken waar ik precies moet zijn lijkt me dat ruim van te voren :+

voor afgelopen weekend wist ik ook alleen maar dat ik om 08:30 bij de graanbeurs in fijnaart moest zijn en dat is ook goed gekomen :P
 
Laatst bewerkt:
zo ver vooruit denk ik nog niet ... weet alleen dat ik zondag een rit en BBQ heb met het ZX6R topic :P als ik dus zaterdag een ga uitzoeken waar ik precies moet zijn lijkt me dat ruim van te voren :+

voor afgelopen weekend wist ik ook alleen maar dat ik om 08:30 bij de graanbeurs in fijnaart moest zijn en dat is ook goed gekomen :P

:') ach als het zo ook werkt, why not? :P
 
Ik had al zo'n vermoeden dat t daar om ging.
Die zou ik gewoon uitboren.

Grappig trouwens zulke techniek. We bouwen een remklauw. Daar gaat een inbus bout in. Om er voor te zorgen dat er niet teveel vuil en vocht in komt zodat ie vast komt te zitten schroeven we daar een dopje voor.

Aan het eind van het liedje....
Krijg je de inbus er niet uit omdat t dopje vast zit _O-
Ja vindt het zelf ook vreemd..
Maar probeer hem toch liever eerst op een normale manier er uit te halen.
 
Wie gaat er nog meer mee een stukkie rijden morgen.
Curlz, Kiki, Onno en ik staan op de lijst.

Laat t ff weten optijd. Verzamelen bij de Mac kan. Maar het kan ook bij mij thuis aangezien. Kiki hier heen komt.
 
Laatst bewerkt:
Wie gaat er nog meer mee een stukkie rijden morgen.
Curlz, Kiki, Onno en ik staan op de lijst.

Laat t ff weten optijd. Verzamelen bij de Mac kan. Maar het kan ook bij mij thuis aangezien. Kiki hier heen komt.

Correctie; Een poging doet om naar ralf te komen. :+ Naah moet wel gaan lukken. :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan