Breda/Oosterhout en omstreken deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag nieuwe ketting en tandwielen op de CR gemonteerd en gelijk ff getest :9

zit nu 1 tandje groter op voor, dus nu ligt te top net iets hoger, denk 130 ofzo dan kan ik tenminste mocht het eens noodzakelijk zijn een stukje snelweg meepakken :)
gelukkig is het nog wel een wheely machine :+ in de 2e versnelling bij 40km/u of de 3e bij 60km/u vol op het gas, geeft mooie wheelies *O*
nu nog een beetje oefenen op wheelien met de achterrem en zo de wheelies steeds langer proberen te maken :9
 
vandaag nieuwe ketting en tandwielen op de CR gemonteerd en gelijk ff getest :9

zit nu 1 tandje groter op voor, dus nu ligt te top net iets hoger, denk 130 ofzo dan kan ik tenminste mocht het eens noodzakelijk zijn een stukje snelweg meepakken :)
gelukkig is het nog wel een wheely machine :+ in de 2e versnelling bij 40km/u of de 3e bij 60km/u vol op het gas, geeft mooie wheelies *O*
nu nog een beetje oefenen op wheelien met de achterrem en zo de wheelies steeds langer proberen te maken :9
Alleen als het écht noodzakelijk is! Snelweg rijden is gewoon kut met zo'n motor..
Heb je al SM bandjes?
Vandaag de 4e versnelling gehaald in een wheely *O*
 
Alleen als het écht noodzakelijk is! Snelweg rijden is gewoon kut met zo'n motor..
Heb je al SM bandjes?
Vandaag de 4e versnelling gehaald in een wheely *O*

idd alleen als het echt noodzakelijk is, maar nu moest ik hem echt vol open houden om 120 te halen :X niet echt fijn met een 2t :P

maar nog geen SM wielen :N voorlopig ook ff geen budget voor vrij :) van de week nog een andere kabelboom en ecu gekocht voor de CBR racer, om er definitief zeker van te zijn dat de Carmo race ecu's overleden zijn -O-

maar met de cross wielen is het ook wel lachen :9 vanmiddag weer even naar die zandbak in moerdijk geweest *D vandaag ook de eerste sprongen gemaakt :P das ook wel lachen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan