Breda/Oosterhout en Omstreken deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee ik bedoel :
Kiki?
Onno?
Bas?
Hugo?

Waar zijn jullie fietskes.

Ik hoef er ook niet meer in.. Aangezien mijn foto werd gebruikt zonder mijn toestemming.
Diegene weet zelf heel goed wat ik bedoel, aangezien het hier geen kleuter speeltuin is...

Owja mogguh :W
 
Weet iemand een site waar je ktphouders kunt bestellen? Ik heb er vandaag een waarschuwing voor gehad en ik moet 'm voor 15 mei laten zien. Anders mag ie naar de rdw voor herkeuring en daar heb ik ook niet bepaald veel zin in :+
 
Weet iemand een site waar je ktphouders kunt bestellen? Ik heb er vandaag een waarschuwing voor gehad en ik moet 'm voor 15 mei laten zien. Anders mag ie naar de rdw voor herkeuring en daar heb ik ook niet bepaald veel zin in :+
Toets in op google ;)

Maar je kan ze ook vaak gratis halen bij een dealer.
 
Weet iemand een site waar je ktphouders kunt bestellen? Ik heb er vandaag een waarschuwing voor gehad en ik moet 'm voor 15 mei laten zien. Anders mag ie naar de rdw voor herkeuring en daar heb ik ook niet bepaald veel zin in :+

Wat een gezeik!! Moet je ook originele spatbord er aan hangen :+ ?
 
Weet iemand een site waar je ktphouders kunt bestellen? Ik heb er vandaag een waarschuwing voor gehad en ik moet 'm voor 15 mei laten zien. Anders mag ie naar de rdw voor herkeuring en daar heb ik ook niet bepaald veel zin in :+
Als 't past mag je de mijne wel even gaan lenen bij DP. Hij komt van een FZ6 van FL. hihi. Heb de komende tijd toch geen tijd om m er op te schroeven. na de keuring kun je m dan weer terug brengen.
 
Laatst bewerkt:
Wat een gezeik!! Moet je ook originele spatbord er aan hangen :+ ?

Je hebt nooit gezien hoe ie er nu bij hangt zeker? :+

Als 't past mag je de mijne wel even gaan lenen bij DP. Hij komt van een FZ6 van FL. hihi. Heb de komende tijd toch geen tijd om m er op te schroeven. na de keuring kun je m dan weer terug brengen.

Nja, ik wil wel iets permanents, nu is het een 'noodoplossing' van al ruim een half jaar.. :+ Nu kan ik het ook gelijk netjes oplossen :)
 
Je hebt nooit gezien hoe ie er nu bij hangt zeker? :+Nja, ik wil wel iets permanents, nu is het een 'noodoplossing' van al ruim een half jaar.. :+ Nu kan ik het ook gelijk netjes oplossen :)
heb nog wel wat liggen voor je maar weet niet of ie op de jouwe past...
 
ik zal binnenkort ook maar eens wat nieuwe foto's gaan schieten :+
heb nog haast geen foto's van de 10 :P Racer heeft andere kleuren inmiddels en de CR andere wielen .. dat vereist wel een update :P

veel valt passend te maken:P
piccie? Waar komt ie vanaf?

Anders ga ik ff shoppen op valtermoto.nl :)

ik heb toevallig net een bestelling van valtermoto spul gedaan bij streetbikes, maar nog geen bevestiging gehad, dus je zou eventueel mee kunnen bestellen ;)

je moet alleen geen super snelle levering van ze verwachten, vorige keer duurde het bij mij ook even, omdat zei ook het spul uit italië moesten laten komen :)
 
Hallo mensen van Breda e.o.

Ik post dit even hier, omdat een maatje van me in de organisatie zit van een evenement. Rondje Tilburg

En daar zoeken ze mensen voor die motor rijden. Zou zeggen, lees het even.

Motorrijders gevraagd voor evenement in Tilburg 6 mei

:W
Dat evenement ken ik wel. Een aantal collega's van me (werk in Tilburg) doen er aan mee. Ze proberen mij ook zo ver te krijgen om mee te doen B| Ik heb ze in de waan gelaten dat ik het overweeg.. Weten zij veel dat ik dan in Rome zit _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan