Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb toenstraks nog ff de binBB33 uitgehangen , op en afritjes bavel ulvenhout.
Kwam binnendoor heulll veulll motorrijders tegen .sport , naked, custum, retro,klassiek etc etc .
Mooi zondagje.
45 km op me mtb, en 100 op den meangreenrachingmachine.
 

Bijlagen

  • IMG-20230430-WA0000.jpeg
    IMG-20230430-WA0000.jpeg
    359,1 KB · Weergaven: 20
Heb toenstraks nog ff de binBB33 uitgehangen , op en afritjes bavel ulvenhout.
Kwam binnendoor heulll veulll motorrijders tegen .sport , naked, custum, retro,klassiek etc etc .
Mooi zondagje.
45 km op me mtb, en 100 op den meangreenrachingmachine.
Ja het was flink druk met motoren vandaag! Maar... wat is een binBB33?
 
Heb toenstraks nog ff de binBB33 uitgehangen , op en afritjes bavel ulvenhout.
Kwam binnendoor heulll veulll motorrijders tegen .sport , naked, custum, retro,klassiek etc etc .
Mooi zondagje.
45 km op me mtb, en 100 op den meangreenrachingmachine.
Wel een mooie motor zeg!!
Heb van de week bochtjes in oosterhout gepakt maar merkte met de themp.dat de bandjes een beetje onwennig waren.
Voelde de motor toch af en toe een beetje naar buiten glijden.
Hoop toch snel op 25 graden 8-)
 
Gratis pizza in breda +rit morgenavond:

Jammer! Ik loop morgen verkleed als horrorpriester in t bos om de kids van groep 8 de stuipen op t lijf te jagen bij de jaarlijkse spooktocht na t kamp }) anders was ik zeker gekomen! Pizza+motorrijden is altijd top.
 
Jammer! Ik loop morgen verkleed als horrorpriester in t bos om de kids van groep 8 de stuipen op t lijf te jagen bij de jaarlijkse spooktocht na t kamp }) anders was ik zeker gekomen! Pizza+motorrijden is altijd top.
Is dat wel pedagogisch verantwoord voor de tere kinderzieltjes :/?
 
Is dat wel pedagogisch verantwoord voor de tere kinderzieltjes :/?
Die spooktocht is er volgens mij al bijna 20 jaar aan het einde van het kamp. En hij is echt serieus eng… begint rond 22 uur in t bos…. Zal tegenwoordig vast wel een groepering zijn die het niet vind kunnen inderdaad. })

Enne echte priesters doen ergere dingen met kindjes :o
 
Die spooktocht is er volgens mij al bijna 20 jaar aan het einde van het kamp. En hij is echt serieus eng… begint rond 22 uur in t bos…. Zal tegenwoordig vast wel een groepering zijn die het niet vind kunnen inderdaad. })

Enne echte priesters doen ergere dingen met kindjes :o
Stalen emmer en n ketting erin slaan tijdens de avond. Werkt ook top! Spreek uit ervaring 🤗
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan