brik

murph

MF veteraan
3 sep 2004
7.982
29
vlaieland
tot roest zult gij wederkeren en zo.....

004-57.jpg
 
Een Amerikaan brik, zie je niet veel in dit deel van motor-forum.

Heb je ook wat meer info over de motor. Dat het een HD is duidelijk, maar wel jaar e.d.
De kans dat je dan meer informatie los krijgt is groot.

Maar hoe dan ook veel plezier met sleutelen en veel plezier met rijden na afloop toegewenst (hoe lang dat ook soms kan duren... ben zelf ook al meer dan 1 jaar bezig met een XS750).
 
Een Amerikaan brik, zie je niet veel in dit deel van motor-forum.

Heb je ook wat meer info over de motor. Dat het een HD is duidelijk, maar wel jaar e.d.
De kans dat je dan meer informatie los krijgt is groot.

Maar hoe dan ook veel plezier met sleutelen en veel plezier met rijden na afloop toegewenst (hoe lang dat ook soms kan duren... ben zelf ook al meer dan 1 jaar bezig met een XS750).

1979 model.
klein misverstand misschien ...maar euh....ik rij er zo mee.Sleutel er verder niet aan. :?
 
Ook dan is info best wel leuk... ;)

En een foto van de hele fiets is ook niet te versmaden :+

En sorry dat mijn inschatting fout was |(
Je foto is natuurlijk voor meerdere manieren uit te leggen O-) zie alle extreem opgeknapte brikken in dit deel van het forum.....
 
Ik zoek nog een pekelfiets om m'n nieuwe Aprillia een beetje netjes te houden, doe je hem misschien weg? O-)
 
Ik vind hem fantastisch zo. Niets meer aan doen. Als hij technisch goed is, wat zou je dan nog moeilijk doen met poetsen en glimdingen enzo?
Vorige week weer bij een Harley dealer rondgestruind in Amerika (Cowboy Harley in Beaumont) en zelfs daar schrik je je wezenloos van de prijzen van de glimmende onderdeeltjes.
Zorgen dattie niet wegrot is genoeg. En nooit verkopen behalve aan mevr. tuthola, ook zij vindt hem mooi zo.
 
Goed volk hier bij brikkers.Anti bling bling.Me like. :Y

Bewijs dat brik het doet
klik:


Weg bij de Choppers.Voel me nu al thuis bij de brikkers.
Chrome sucks!
 
leuke brommer, maarre sorry :N de foto is helaas geen overtuigend bewijs dat het brik het doet.
ik ken mensen die hun brik maar 2 meter buiten hun garage hoeven te duwen voor zo'n foto, ;)
toch minstens een filmpje nodig kunnen we meteen horen of die technisch goed loopt O-)
 
Als ratbiker kan ik natuurlijk deze H-D erg waarderen...ja natuurlijk altijd ff beetje op de kast jagen met de geijkte H-D geintjes...komen trouwens overeen met de opmerkingen over Oostblokfietsen...en aangezien ik MZ rij weet ik gewoon dat een goede preparatie ervoor zorgt dat je een betrouwbare fiets kan hebben hoe die eruit ziet zal aan je anus oxideren om bij onderwerp te blijven 8-)
En tot slot een mooie opmerking om in de juiste taal te blijven : chrome won't bring you home :}
Wil niet zeggen dat ik chroom haat hoor...maar mooie fiets :} maar wist dat al via Chopperstyle
MZlllss,Rob.
 
Neu.moet dat?

Zit er wel olie in dan, :+ ;)

Mijn vader heeft in '74 ooit een nieuwe sportster gekocht, moet zeggen dat je hier wel olie sporen her en der ziet. Die motor is nog steeds in ons bezit, staat onder tussen op mijn naam en gaat ook nooit weg. Hij mag alleen wel een opknapbeurt hebben want hij staat al 5 jaar stil. :Z

gr jeroen
 
Zit er wel olie in dan, :+ ;)

Mijn vader heeft in '74 ooit een nieuwe sportster gekocht, moet zeggen dat je hier wel olie sporen her en der ziet. Die motor is nog steeds in ons bezit, staat onder tussen op mijn naam en gaat ook nooit weg. Hij mag alleen wel een opknapbeurt hebben want hij staat al 5 jaar stil. :Z

gr jeroen

presies, en zo lang er olie uit komt weet je dat er nog olie inzit :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan