Brikken cross

Hulzie

MF veteraan
10 nov 2002
9.321
3
Staphorst
Hier ga ik van de week, vanavond, al mee naar het werk


Het was net 1 x starten en lopen
En alles wat eraan zit doet ut
Van de week ff de andere voorband erop zetten
Maar tussen 22 en 06 uur zal ie elke dag Staphorst - Zwolle afleggen

P1010054.jpg


P1010055.jpg


P1010056.jpg
 
Huls,

als je wilt heb ik hier nog een band voor het ding liggen. je hebt me ook al een keer gematst, dus je mag m komen halen als je wil..Tis wel een conti, maar profiel is bijkans nieuw. Geen scheuren in de zijkant, ding is wel wat ouder maar kijk maar es...tis voor graniks 8-)
 
Bedankt Triaatje, maar ik heb de band al, van Bolman uit Den Haag, die sponsort ons voor de Zwarte Cross, daar heb ik eens gratis exemplaar van liggen, maar moet er alleen nog op zetten
 
En hij heeft zich goed gehouden, alleen de achterrem zat vast, maar voor had ik ook zo'n ding dus da was niet zo erg, van vanmiddag als ik uit coma ontwaakt ben die achterste rem even een overdossis oil of olas voeren zodat vanavond het remlampie ook doet, verder vindt ik die achterste rem niet zo relevant

Zo'n imboorling uit Portugal die voor de vroege dienst opkwam zei nog : als kleine kinderen jou motort zien worden ze harstikke bang! Ik zei nog dan kunnen ze erg hard lopen
 
Hahaha, mooi naam is dat voor dat speeltje trouwens wel
Net ff de rem weer gangbaar gemaakt
 
Zojuist heeft ie me lopen geleerd, vanaf de snelweg naar huis, 2 km?? geen idee, tering wat een rotding is ut dan. En nog onhandig ook.

Weer een verse 10 ampere hoofdzekering erin en ie deed het weer, vanavond eerst maar ff een rondje dorp maken en dan weer naar het werk, met een handvol zekeringen in de binnenzak.

Doet ie anders nooit

Die zekering zat er ook wel al 8 jaar in, misschien was ie ook wel moe
 
Was wel weer slimpies
Er zat een 10 ampere zekering in
Dus een 10 ampere er weer ingezet, daar deed ie het jaren op.
En alles doet ut

Maar volgens boek moet er 15 ampere in zitten
Dus best mogelijk dat ie te vaak "warm" geworden is die 10 ampere
Dus kijken wat ie vannacht doet
Heb wat 30 ampere, een roestige spijker en een zilverpapiertje in mijn vestibule gestoken, dat moet wel 2 x 17 km overbruggen

Morgen ff 15 ampere zekering toestellen

Deal? 20 ampere zit er nu in, moet wel kunnen, had ik nog liggen
 
Laatst bewerkt:
Vannacht op 20 ampere gerden, niks mis mee
Net een 15 ampere erin gezet, nu zit de juiste erin
Als ut echt fout was, was die 20 ampere ook wel gestorven
Maar niet harder gereden dan 6000 Rpm, denk dat da 90/100 is
 
Terug
Bovenaan Onderaan