Brough Superior met wildcard in Britse GP - Silverstone

Punten in eerste GP?

  • Ja

    Stemmen: 8 38,1%
  • Nee

    Stemmen: 13 61,9%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Ik las dit en dacht inderdaad, "Huh, maar die is bijna 50 of zo!?". Niet dat dát zo veel uitmaakt, hij is nog altijd sneller dan ik, maar Luke Mossey zou er mee rijden en zo'n knul heeft de toekomst. Anyway, hier een stukje waarin óók niet echt duidelijk wordt waarom de deal met Mossey niet doorging, klik, maar wel leuk om te lezen, en in dit verhaal van Crash.net wordt ook nog het één en ander uitgelegd over een vaste deelname en maximum leeftijden en zo, klik ;)

Ik vind het wel wat hebben 1 van mijn favoriete coureurs *O* :}
Jeremy McWilliams as Wildcard at Silverstone aboard the Brough Superior Carbon 2

jeremy-mcwilliams-as-wildcard-at-silverstone-aboard-the-brough-superior-carbon-2_2.jpg


jeremy-mcwilliams-as-wildcard-at-silverstone-aboard-the-brough-superior-carbon-2_1.jpg


McWilliams_BroughSuperior_c_TwitterJPG.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ik vind vooral de toegepate technieken mooi, hoe de benzinetank is weggewerkt en de voorvering met een wish-bone.
 
Ik vind vooral de toegepate technieken mooi, hoe de benzinetank is weggewerkt en de voorvering met een wish-bone.

Jaaaahhh... :} Das precies ook mijn gedachten! Zo gaaf dit!
En ook gewoon full carbon hé! 8-) frame, achterbrug met al die verschillende lagen! :9~
 
Er is geen frame, het is een monocoque, dat maakt het zo speciaal! Keiharde F1-technologie, misschien had Ducati het wel zo moeten doen!
 
Er is geen frame, het is een monocoque, dat maakt het zo speciaal! Keiharde F1-technologie, misschien had Ducati het wel zo moeten doen!
Ducati heeft het toch 'ongeveer' zo geprobeerd maar toen was het geheel toch te stijf :?

Daar ben ik nu ook bang voor, nou ja..bang..ik zie dat nu ook weer gebeuren :+
Een beetje meer flex krijg je er niet in lijkt me..als dat gewenst is.
 
Ducati heeft het toch 'ongeveer' zo geprobeerd maar toen was het geheel toch te stijf :?

Daar ben ik nu ook bang voor, nou ja..bang..ik zie dat nu ook weer gebeuren :+
Een beetje meer flex krijg je er niet in lijkt me..als dat gewenst is.

Het ducati "frame" is volgens mij niet te vergelijken met dit. Waar deze machine een monocoque heeft waarin het motorblok is opgehangen en ze dus de hele monocoque hebben om flex te creëren had Ducati een super stijf motorblok waaraan 2 kleine carbon subframes vastzaten. Ze konden dus alleen flex creëren met die 2 delen.

Volgens Stoner was het carbon frame gewoon goed. Hayden heeft het carbon frame 1 keer getest en was sneller met dat frame dan met het aluminium frame, maar ze wilde hem het carbon frame niet meer laten testen.

Carbon voor een motor kan dus best goed werken als het goed is gedaan.
 
Zeker kan het alleen als je dat stuk leest in mijn vorige post dan blijkt wel dat ze zeeeer weinig getest hebben......
 
Ja protype chassis en nieuwe motor...zou me niks verbazen als het resultaat matig is.
Tja, Moto2 zijn allemaal prototypes, maar de motoren zijn ook allemaal gelijk 140pk 600cc honda blokjes.

Verwacht er ook niet al te veel van, behalve als we een echte regenrace krijgen :Y

14 jaar geleden, maar als de baan niet was opgedroogd had hij hem gewonnen:
Verrek, toen was hij al 36 en Rossi 22 :j
 
Laatst bewerkt:
Ja hij was in de 500cc ook al een oudje hij is op late leeftijd pas begonnen in de GPs rond zijn 30ste, eerst bij Millar racing (waarvoor vd Goorbergh ook nog gereden heeft) en ook nog onder andere in de 250cc voor het team van the Queens University of Belfast (QUB) jaja dat klinkt ff!
 
Tja, Moto2 zijn allemaal prototypes, maar de motoren zijn ook allemaal gelijk 140pk 600cc honda blokjes.

Verwacht er ook niet al te veel van, behalve als we een echte regenrace krijgen :Y

14 jaar geleden, maar als de baan niet was opgedroogd had hij hem gewonnen:
Verrek, toen was hij al 36 en Rossi 22 :j
En Rossi's eerste overwinning in de 500cc! *D *O*

Wat een baas!! :} 8-)
En 14 jaar later doet 'ie nog steeds mee voor de overwinning..nou ja, als je Marquez niet meerekend })
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan