Brutale slaat af

Olthofp

Rookie
1 sep 2019
7
1
Hallo allemaal,

Ik ben Paul en heb een MV Agusta f4 Brutale 910S uit 2005. Prachtige motor maar helaas met een probleem.
Wanneer ik de motor stationair laat draaien slaat de motor zonder enige aanleiding af. De motor is daarna gewoon weer te starten en tijdens het rijden ervaar ik geen bijzonderheden. Nu heb ik op advies van Motoport Assen de zekeringenkast laten vervangen. Helaas is daarmee het probleem niet verholpen. Na het vervangen van de kast en onderdelen van de brandstoftoevoer is de motor ook tijdens het rijden en dus op toeren uit gevallen. Is er hier iemand die soortgelijke problemen heeft ervaren en een oplossing weet?
B08482DB-EB3C-43EB-8676-D0E8454834FF.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Is er nog een technische oplossing voor gekomen??
Want heb momenteel hetzelfde probleem op de Mv brutale
Hoor het graag !

Groet Cro
Duitse linkje doornemen?

Het eerste waar ik aan dacht was de ontsteking / bobine die warm is.
Maar inderdaad even bij gebruikersgroepen checken.

En jammer dat vragers wel eens vaker niet de oplossing posten of e.a. updaten. :Y
 
Ligt er bedrading op je blok ? Daar tijdens het stationair lopen even aan schudden omhoogtrekken etc kijken of deze uitvalt .
Bij mijn appie lag het aan een uiteinde slangklem bij het blok die iets door de draad boom heen drukte. Resulteerde aan spontaan uitvallen motor maar kon direct weer starten. Vulkaniserende tape om de beschadiging heen en klem anders gezet. Euvel over.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan