BT 012 al te koop?

Makkie

Die hard MF'er
3 jun 2002
724
129
Noord-Holland
Ik zag verleden week een mille met een bt 012 (nee geen bt 012ss!) achter.
Dacht dat ze van de zomer pas uitkwamen ??
Zijn deze al te koop en waar dan ??
 
Ik denk dat de BT012 al te koop is. Vorige week een R1 met een setje nieuw BT012 rubber zien staan. :}
 
de bt 012 dat is toch de opvolger van de 010...........

doe mij maar de 012ss gaat ook nog eens lang genoeg mee....

question->>> zit er in de 012 ook een 0 graden gordel ?
 
volgens mij wordt ie nu standaard op een aantal nieuwe fietsen geleverd maar wordt hij pas echt leverbaar vanaf de zomer.
 
Ik heb al een setje versleten op de TL.
Het setje lag er op in juni verleden jaar.
Het gaat om een bt 012 ss en ik vind het een absolute aanrader.

Ja, da's dus niet de 012 die hier bedoeld wordt maar een ss versie (sportievere versie). De gewone 012 is de opvolger van de 010 en hopelijk een stuk slijtvaster voor hogere snelheden.
 
Ja, da's dus niet de 012 die hier bedoeld wordt maar een ss versie (sportievere versie). De gewone 012 is de opvolger van de 010 en hopelijk een stuk slijtvaster voor hogere snelheden.
precies ik heb ook met de 012 ss gereden superband maar slijten als de klere,3000-4000km en hij is op.
 
Gisteren heb ik op de Bridgestone stand even nagevraagd hoe het met de 012 zit, maar het wordt nog steeds ergens in de zomer. Het wordt een zachte band zonder dual-compound. Dus ik ben bang dat deze erg snel zal slijten.
 
De BT 012 is binnen. Afeglopen zaterdag heb ik ze er onder laten zetten. De eerste indruk is goed. Het insturen gaat wat soepeler dan met de dunlop 207 die ik er eerst onder had liggen.

By the way. Ik heb er € 325 incl. monteren voor betaald. Volgens mij is dit wel een nette prijs :+
 
Ik heb al een setje versleten op de TL.
Het setje lag er op in juni verleden jaar.
Het gaat om een bt 012 ss en ik vind het een absolute aanrader.

Ik heb net een nieuw setje BT-012 onder mijn TL gelegt. Hoe lang heb je met de SS versie gedaan?

Groeten,

Alex
 
Terug
Bovenaan Onderaan