Bulletcam MegaMeeting 2005 (Augustus)

Erg gaaf!!! :} jammer dat ik niet bij kon zijn :(


full


hmm alweer een megameeting gemist.. zie er iig super kicke uit.. :W
 
MOOOOOI filmpje curver!!!

Je hebt ook paar mooie shots van mij..

gelukkig ook die in het bgin de seatstander tussen de motors en achter de auto 8-)

was al bang dat die niet op film stond aangezien wegpiraat al verder voor reed *O*
 
[me]Phr3ak wil nog eventjes 1 kleine kantekening plaatsen ...
[/me]


Het viel mij, en wat overige bezoekers op, dat er door mensen al dan niet van MF hun rommel niet opruimde bij de Mac Donalds in Barneveld, willen we daar in de toekomst nog welkom blijven, dan zullen we de volgende keer toch echt onze rommel opruimen.

Nu is er geen woord over gerept, maar mischien dat het een volgende keer anders is of wordt ;)

Dus voor een volgende keer -> rommel daar waar het hoort s.v.p, in de afval bak dus!

het was uitermate storend voor diverse MF'ers en omstanders die niks met het gebeuren van doen hadden ...
 
Nice\

Curver, 2 vraagjes:

1) Welke camera en eventuele accesoires gebruik jij? Ziet er niet slecht uit namelijk.
2) Welke motor rijd jij.
 
toffe film, zie mezelf ook nog staan :9
ik dacht eerst, wat zit die motor irritant rond te rijden steeds zeg daarzo bij McBarneveld maar je was dus aan het filmen :D
 
toffe film, zie mezelf ook nog staan :9
ik dacht eerst, wat zit die motor irritant rond te rijden steeds zeg daarzo bij McBarneveld maar je was dus aan het filmen :D

Heb je zijn gele hesje niet gezien dan :+
Met ongeveer de tekst: CURVER Videomotor oid :Y
Is een grijze zx-6
 
haha thanx..

moest wel zeggen was best lastig met een motor naast je en een auto voor je om hem dan mooi langzamer te krijgen want je gaat op vanalles letten behalve de motor zelf :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan