burgman 650

tuinzand

Die hard MF'er
26 dec 2007
366
1
Was vandaag in de motorwinkel. Gekeken naar een nieuwe burgman 650, prijs 9999,--euro. Verkoper gaf aan dat het nieuwe model 2011 straks 2000,-- euro duurder is en dat dit het laaste exemplaar is voor de oude prijs. En de nieuwe burgman zou 7 versnellingen hebben maar dat worden er toch weer 6. Even naar een andere dealer en daar was de verwachting dat de prijs 3000,-- euro duurder wordt! Maar er zou geen verschil zijn met de huidige modelen alleen bouen en transport van de motorfiets zijn duurder en daardoor wordt de prijs duurder. Weet ieman hoe het precies zit en of je nu moet kopen of een half jaar wachten?
 
Als iemand tegen mij zegt dat de prijs hetzelfde is maar dat ik meer moet gaan betalen omdat bouwen en transport 3000 euro is dan gaat er bij mij een lampje aan...

Ik kan me niet voorstellen dat dat zoveel moet kosten eerlijk gezegd, dat ie duurder word zal best maar of dit de reden is???

Omdat ze verschillende bedragen noemen betwijfel ik wel of ze het echt weten trouwens hoeveel de prijsverhoging is...
 
Terug
Bovenaan Onderaan