No me jodas
MF veteraan
- 15 nov 2007
- 3.929
- 0
- Onderwerp starter
-
- #151
Wij hebben en iets ouder type burgmanBij mijn burgman K7 kan je gewoon met je hand tussen het spatbord en je koplamp door naar boven zodat je achter je lamp komt om de beschermhoes weg te halen van je koplamp. Dan kan je het stekkertje van de H4 lamp loshalen. Daarna kan je het borgbeugeltje loshalen die de lamp vasthoud. Vervolgens een nieuwe erin doen en in omgekeerde volgorde de boel weer dichtmaken. Het is ff pielen maar als je het een keer gedaan hebt dan is het makelijk.
Er zit een verschil in van 7 jaar inOke Harinkje als het bij jullie anders is dan werkt dat niet al ging ik er vanuit dat het ongeveer hetzelfde zou zijn.
Persoonlijk zo ik dat niet met een momentsleutel doenZeg... als ik dat achterwiel eraf draai, kan ik dat met die momentsleutel doen zonder dat ding te mollen of moet ik een aparte sleutel kopen met een zo'n lange steel.
Al zo iets kapot kan dan gaanWaarom niet, heeft omgekeerde werking. Ik zie daarin niet zo'n probleem. Kennis van mij deed dit in zijn werkplaats ook als het nodig was. Moet een moment sleutel gewoon tegen kunnen.
WD40Probeerde vanmiddag dat achterwiel er af te krijgen... kwam niet verder dan de O2 sensor. Wou er met geen mogelijk af.
Moet ook nieuwe snap connectors kopen, uitgedroogd en afgebrokkeld.
Laten soppen in de WD40? Is dat een idee of moet ik ff wat rondjes rijden zodat de boel heet wordt en uitzet?
Je bedoelt die pluggen die je nodig hebt voor je bodywork?Ga vanmiddag ff busje WD-40 scoren.
Waar kan je die "snap connectors" scoren en hoe heten die dingen in het Nederlands?
Nog niets hij moet nog WD40 erop spuiten.hoeveel heb je gesloopt