vind het zo jammer dat ik de mijne heb verkocht
had nieuw zadel, nieuwe schokbrekers, nieuwe uitlaten en spatborden, gereviseerd blokje met nieuwe stator/waterpompkeerring.
dubbelzuigerige klauwen en luchtdruk vork
extra blokkie erbij en pak erbij
was toen blij dat ik er E750,- voor kreeg...
had ik nu berg geld voor gekregen ofzo
vind het zo jammer dat ik de mijne heb verkocht
had nieuw zadel, nieuwe schokbrekers, nieuwe uitlaten en spatborden, gereviseerd blokje met nieuwe stator/waterpompkeerring.
dubbelzuigerige klauwen en luchtdruk vork
extra blokkie erbij en pak erbij
was toen blij dat ik er E750,- voor kreeg...
had ik nu berg geld voor gekregen ofzo
Ik zal wel een nieuw topic starten denk ik.Toch nog een mazzeltje, ben benieuwd.
Wel veel foto's plaatsen he
Thx voor de tip, dat gaat het dus worden. Volgende week kan hij naar de werkplaats waar we aan de slag kunnen.voor de normale tank op de C moet je in de grote lip waar de tank achter mee vast zit extra gat boren die dus boven het gat in frame uitkomt. zo kan je die tank gewoon op je C frame vastbouten
dan van de achterste zadelbevestiging een beetje schuin naar voren zetten (achterkant vd beugel een strip ertussen oid) en dan kan je die ook gewoon vastbouten (de bevestiging staat dan beetje naar voren ipv recht naar beneden en past dan ook gewoon)
makkelijkste manier je C een beetje toonbaarder te maken
Wat is dat toch met die CX500??
Kan je dan niet iets kiezen dat al bv spaakwielen heeft?
Ik begrijp het niet hoor, maar ieder zn ding
Ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken.Dat vind ik ook van het blok! Zeker met die Comstar velgen in juiste uitvoering!. Toevallig vanmorgen een gekocht voor het project van mn pa en mij! Deze is wel geheel matzwart al gespoten. Tzt maar een topic voor aanmaken!
Jij ook succes met de verbouw!!