Ah owkey, ik had het zo in Motoren-Toerisme gelezen...
11 kw stond erin en niets van 25 kw
Toch bedankt voor de info, ik denk dat ik dus toch voor de Mito ga gaan
ikke toch nog ff testen, maar mito is inderdaad mooi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ah owkey, ik had het zo in Motoren-Toerisme gelezen...
11 kw stond erin en niets van 25 kw
Toch bedankt voor de info, ik denk dat ik dus toch voor de Mito ga gaan
waarom denkt iedereen dat mito's minder vermogen hebben? :S de mijne heeft standaard wel meer dan 11 kw hoor..
Maar een nette RS250 of RGV koop ik niet voor 420 e...Maar ik ben wel benieuwd naar je problemen, zou je eea willen noemen? Die van mij heeft een kapotte cilinder die ik vervang voor een Malossi 165cc, verder lijkt ie wel goed te zijn.
Het is en blijft 2-takt. Maakt niet uit als je een appie kiest of een mito. De techniek is gewoon hetzelfde. En ze zijn allebij even kwetsbaar voor vastlopers en dergelijke. En dat ligt voornamelijk aan je onderhoud en wat je ermee uithaalt. Tis gewoon meer een kwestie van smaak tussen de 2 en welke je lekkere vind rijden.
Doe dat etter! Kun je kappen met dat geziek in mijn 250 topicmm ik zal idd nog eens een dealer vragen om te bellen hoe dat met het oude model mito zit
Doe dat etter! Kun je kappen met dat geziek in mijn 250 topic
vragen staat toch vrij zou ik denken Hoe moet een mens anders iets te weten komen En wie niet waagt niet wint. Die mens wil gewoon goed geïnformeerd zijn vooraleer een aankoop te doen, kan ik best wel verstaan. (heb ik wel je topic ni gelezen en dus ook ni zijn "gezever" dus mss onterechte reply
Doe dat etter! Kun je kappen met dat geziek in mijn 250 topic
zo iemand zou eens de zoekfunctie kunnen gebruiken en zich de pleuris zoeken (zoals ik ook deed voor ik mijn eerste motor kocht) daar hoef je niet alles en iedereen lastig te vallen met veelal onzinnig gebral
mijn af1 was een stuk duurder en een enorme miskoop. zat een 160cc op (polini) maar die liep al heel snel vast zonder enige oorzaak. hweet nog steeds de oorzaak niet want ik kon een donor fiets kopen en heb het hele blok over gezet.
vlak daarna heb ik hem verkocht omdat ik er helemaal niet lekker op reed, het ding gaf me geen vertrouwen.
vanaf het moment dat ik op de 250 stapte wist ik dat ik op een echte motor zat.
een 125 is een motor en niet te vergelijken met een 50cc brommert. (nee scootah boys... dat is niet te vergelijken...) maar de overstap van mijn 125 naar mn 250 is ENORM.
zoveel groter, zoveel robuuster, veel fijner. ligt natuurlijk ook aan de leeftijd (90er af1 tegenover een 01 250) maar ik geniet nu pas echt van het rijden
ik heb er nu een dikke 1000 km mee gereden.
dat is best veel!
vooral om te zeggen dat ie best betrouwbaar is