TeamHeronSuzuki
Two Stroke or No Stroke
- 2 okt 2006
- 38.360
- 20.022
Beter iets te slap dan te strak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zo weinig ? wordt dat zo opgegeven ? En klopt die waarde dan nog wel met het andere blok ?Das gezichtsbedrog gok ik. Heb precies 1 a 2cm speling in het midden. Gok volgende week stiekem ff blokje op landweggetje doen en dan zal ik nog eens kijken hoe hij staat.
Ik denk dat er niks wordt opgegeven voor een rd350 blok in in Mito haha.zo weinig ? wordt dat zo opgegeven ? En klopt die waarde dan nog wel met het andere blok ?
ik zou voor de zekerheid de schokdemper achteraan eens losmaken en dat nog eens controleren met tandwiel, achterbrugas en achterwiel op 1 lijn. mag dan niet gespannen zijn.
zo weinig ? wordt dat zo opgegeven ? En klopt die waarde dan nog wel met het andere blok ?
ik zou voor de zekerheid de schokdemper achteraan eens losmaken en dat nog eens controleren met tandwiel, achterbrugas en achterwiel op 1 lijn. mag dan niet gespannen zijn.
hahaha nee daar word niets voor opgegeven. Maar zoals ik al eerder aangegeven heb is het nu prima. Is echt gezicht bedrog. Ook als ik het wiel rond draai klinkt het mooi soepel. Als ie te strak staat hoor je dat ook direct. Heb al 100en keren ketting gespannen in mijn leven, zelfs op mijn supersport motoren doe ik normaal 30 tot 40k km met een setje. Lijkt me prima dus. Achterwiel lagers heb ik nog nooit problemen mee gehad in de 26 jaar dat ik rond tufIk denk dat er niks wordt opgegeven voor een rd350 blok in in Mito haha.
Maar te strak is schadelijker dan te los inderdaad. Lagers etc krijgen op hun donder.
Te los is alleen schokkerig aan/uit.
en wat ga je weten na dat blokje om ?Daarom ga ik volgende week ff blokje om (paar km) en dan kijk ik nog eens.
wat probeer je nu te bereiken met dit soort posts? Ik zie je dat vaker hier op het forum doen, en ik moet zeggen dat dit voor mij een reden zou zijn om gewoon maar te stoppen met dit topic. Je moet altijd het laatste woord hebben, en als het nu om dingen gaat waar je 100% gelijk hebt, maar dat is ook lang niet altijd.en wat ga je weten na dat blokje om ?
dat het lager van je secundaire as nog niet kapot is ?
maar hey, doe vooral je ding.
Das toch wel een turbo?Tuurlijk gaan we verder, waar we mee beginnen maken we af! Maar eerst deze.
Bij een 2takt maakt de lengte van de tailpipe weinig uit. De diameter daar in tegen wel.Gaaf ding!!
Gewoon even nieuwsgierig; bij een 4 takt wil je de uitlaat het liefst zo kort mogelijk houden, al zou je dat bij sommige motoren niet zeggen, hoe korter hoe lager in toerental je powerband begint, qua vermogen maakt het niet echt uit.
Bij sommige 2 takten zie ik soms een stuk pijp tussen demper en conus zitten. Hoe zit dat met een 2 takt en de lengte van de uitlaat.
hangt af van de construktie. ook de lengte heeft een invloed, weliswaar minderBij een 2takt maakt de lengte van de tailpipe weinig uit. De diameter daar in tegen wel.
Thanks!!! Ik probeer iig eerst ff een diode. Heb er toch bakken vol van liggen. Mocht het niet werken dan hoor ik graag welk relais jij hebt. Al zou ik met boeren logica verwachten dat het probleem van de lekstroom over het indicatie lampje blijft. Ongeacht het relais.Donders wat wordt die fiets mooi zeg !
Ik had laatst iets soortgelijks met de knipperlichten van de YZF die ik heb opgelapt. Ik kon het toen oplossen door een mooi electronisch relais dat ik nog had liggen te monteren, dus niet zo'n goedkoop relais van Ali, maar iets fatsoenlijkers. Heb hier op mijn vakantieadres echter geen foto oid om je verder te helpen.