TeamHeronSuzuki
Two Stroke or No Stroke
- 2 okt 2006
- 38.355
- 20.016
Hmm weet niet. Onderin...als je koppel wilt koop je geen 125cc 2t toch?
Mitaka; was dat niet rebadged origineel? Of gold dat alleen vd zuigers..Maar is de cilinder niet gewoon opnieuw te nicasealen dan?
PS mijn gele mito heeft een lekke voorband..jaja. ín de winter
Ff oma vertellen dat dit 1 vd mooiste SP kleuren is (was):
Cagiva Motoren Te Koop | 2dehands
Kittige prijs, maar <2000km.
Verdere verhaal met flinke korrel strooizout nemen; die 35pk en 190km/u ga je écht niet redden maargoed
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...ce270f44503df9f8598c624&previousPage=lr&pos=6
Zonde...Die NS400s zijn nu ook retezeldzaam..Toen ik mn rbw haalde, in 96, stonden er 3/4 naast elkaar tk bij Safe. Elk iets van Fl8000 oid, maar ze raakten ze aan de straatstenen niet kwijt..Zou me niet verbazen als ze nu voor het dubbele in euros gaan.
Die rood-grijze EV met XT600 blok staat ook weer tk op marktplaats
Als je de motor lang niet gebruikt kan je hem het beste weg zetten met een lege carburateur, ik doe als ik thuis kom de kraan dicht en laat hem dan lopen tot hij er van zelf mee stopt.
Je kan ook ongeveer uitkienen hoe ver je hem voordat je thuis bent dicht kan doen dan hoef je er niet of minder lang op te wachten.
Dan moet hij tóch eerst weer starten
PS Zouden de bakken wat verandert zijn?
Gezien het feit dat voor de EV (auto)blok olie wordt voorgeschreven 15W40 (agip supermotoroil F1) en voor de SP volsyntheet 5W40? (Agip Racing 4t 5W40)
Bougies zijn eender zag ik. Ff vervangen, in de SP zit een Bosch? bougie?? volgens mij niet de goeie